Petra Prøvedokke Skrevet 15. mai 2007 #3343 Skrevet 15. mai 2007 er jo lov å håpe at den er et snev av redebyggingsinstinkt hos disse mennene også lykke til hos jordmor!
Impala Skrevet 15. mai 2007 #3344 Skrevet 15. mai 2007 Er vel ikke usannsynlig at disse mennene også får redebygningsinstinkter. Lykke til hos jordmor
Frida Frosk Skrevet 15. mai 2007 #3345 Skrevet 15. mai 2007 Lykke til hos jordmor i dag! Vi får satse på at Smilemannen fortsetter med redebyggingen etter at lillesmile er født også.
smile Skrevet 15. mai 2007 Forfatter #3348 Skrevet 15. mai 2007 Pi@, Kakao, Petra Prøvedokke, Impala, Frida Frosk, Mrs. N og Madden: Så hyggelig at dere stikker innom! :kys_2: Ja la oss håpe at våre kjære får et snev av redebygging som varer og varer..... Nå har jeg vært hos jordmor og alt var helt fint med oss begge to! :rosasmil: Det er så godt å høre synes jeg. Hodet er nå festet så alt er klart. Hun satte opp ny time til meg om 14 dager og jeg sa jeg håpte på å ikke se henne men hun ba meg om å ikke være sååååå utålmodig. Kanskje lurt det, og egentlig er jeg ikke så utålmodig nå heller. Jeg bare gleder meg til å møte den lille krabaten som romsterer og stikker ut rompe og bein til mammaen og pappaen sin. :rødme: Ute skinner sola men det er jammen meg kaldt ute. Jeg hadde jo litt vondt i det ene brystet for litt siden og jordmor mente det kunne være snev av brystbetennelse så hun ba meg være veldig forsiktig nå. Sommeren er høysesong for brystbetennelse!!! Nå skal jeg se om jeg får klipt til madrassen til vogga og vasket vogga. Må få hjelp til å løfte opp symaskina så jeg må vel vente med det til mannen er hjemme igjen. Sjalabais!
Gjest uri Skrevet 15. mai 2007 #3349 Skrevet 15. mai 2007 Skal lage oreo kake nå. Så oppdaget jeg at jeg bare har flytende margarin i hus. Tror du det funker like greit som med vanlig smalta margarin? :klø:
Gjest uri Skrevet 15. mai 2007 #3350 Skrevet 15. mai 2007 åe. Du er jo ikke her nå Tar ikke sjangsen på å gå på en smell, så jeg stikker bort til butikken og kjøper fast margarin.
Eeyore Skrevet 15. mai 2007 #3351 Skrevet 15. mai 2007 Ja la oss håpe at våre kjære får et snev av redebygging som varer og varer..... ← Sambo har begynt redebygging allerede før jeg er blitt gravid han, med kjøp av hus og stasjonsvogn Skal lage oreo kake nå. Så oppdaget jeg at jeg bare har flytende margarin i hus. Tror du det funker like greit som med vanlig smalta margarin? :klø: ← Burde jo ikke være noe problem det da
Havfrua Skrevet 15. mai 2007 #3352 Skrevet 15. mai 2007 Så flott at alt stod bra til med deg på jordmortimen og at lillesmiles hode har festet seg. Du holder på med siste innspurt av forberedelser skjønner jeg.
Frida Frosk Skrevet 15. mai 2007 #3353 Skrevet 15. mai 2007 (endret) Supert at alt var bra hos jordmor. Og at hodet har festet seg er jo også supert. Brystbetennelse høres ikke godt ut. Du får kjøpe deg noen ammeinnlegg i ull om du ikke har allerede. Har du begynt å lekke? Ikke sett noe til det enda jeg, så får håpe det kommer rett etter fødsel hvertfall. Endret 15. mai 2007 av Frida Frosk
angelou Skrevet 15. mai 2007 #3354 Skrevet 15. mai 2007 Så bra at hodet har festa seg - og pass på puppene nå da
smile Skrevet 15. mai 2007 Forfatter #3355 Skrevet 15. mai 2007 Skal lage oreo kake nå. Så oppdaget jeg at jeg bare har flytende margarin i hus. Tror du det funker like greit som med vanlig smalta margarin? :klø: ← Det hadde nok gått helt bra!!! Sambo har begynt redebygging allerede før jeg er blitt gravid han, med kjøp av hus og stasjonsvogn Burde jo ikke være noe problem det da ← :rosasmil: Ja det er jo en del av hele pakka det? Hund da??? Så flott at alt stod bra til med deg på jordmortimen og at lillesmiles hode har festet seg. Du holder på med siste innspurt av forberedelser skjønner jeg. ← Ja det er så godt å få vite at alt er bra! Nå er det siste hånd på verket ja. Rakk visst ikke det jeg tenkte i dag men det kommer nok en dag i morgen også. Og det er ingen krise om lillesmile kommer uansett! Supert at alt var bra hos jordmor. Og at hodet har festet seg er jo også supert. Brystbetennelse høres ikke godt ut. Du får kjøpe deg noen ammeinnlegg i ull om du ikke har allerede. Har du begynt å lekke? Ikke sett noe til det enda jeg, så får håpe det kommer rett etter fødsel hvertfall. ← Veldig godt å vite at hodet har festet seg ja selv om det ikke behøver å gjøre det. Jeg lekker ørlitt, men ikke sånn at jeg bruker innlegg. Det kan komme en dråpe bare, spesielt på morgenen. Det kommer nok strømmende etter fødselen får vi håpe!! Så bra at hodet har festa seg - og pass på puppene nå da ← Jepp!!! Jeg vokter puppene med øyne og hender. Skulle sett meg den dagen jeg hadde så vondt, jeg gikk og holdt på de hele dagen! **************** Sein middag i heimen i dag. Nå skal vi endelig ha fiskemiddag. Stakkars lillesmile er ikke mest vant til det... Men jeg kan ikke være god på alt!
Gjest Madden Skrevet 15. mai 2007 #3356 Skrevet 15. mai 2007 For vellykket jordmorbesøk!! Ikke sikkert du trenger den timen om 14. dager nei...det blir spennende!!! Holde puppene hele dagen!? Det hørtes slitsomt ut gitt!!
Loevinna Skrevet 15. mai 2007 #3357 Skrevet 15. mai 2007 Oppdatert! Kanskje jeg også skal kaste meg ut i den tippelista di? I så fall tipper jeg du får en gutt... Men datoen tørr jeg ikke tippe på Håper du har hatt en fin kveld, og at puppene ikke har vært til alt for stort besvær
Kakao Skrevet 15. mai 2007 #3358 Skrevet 15. mai 2007 Spennende å ha kommet så langt at du kanskje ikke får bruk for neste jordmortime som settes opp! :-D
Impala Skrevet 16. mai 2007 #3359 Skrevet 16. mai 2007 Så bra at hodet har festet seg, og at alt står bra til
Daria Skrevet 16. mai 2007 #3360 Skrevet 16. mai 2007 Du kniper igjen til over helga, sant? Blir ikke så mye nettid på meg de neste dagene, og jeg vil ikke ha noe av at du går i fødsel men jeg er borte...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå