Gå til innhold

Dagboka mi vel!

Fremhevede innlegg

Skrevet

:ler: Gravide drømmer mye rart ja ;)

Skjønner at du er lei, men nå er det ikke lenge igjen (selv om de siste 2 ukene føles som 2 år)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det skal bli godt å slippe disse teite drømmene. Jeg blir jo helt satt ut når jeg våkner også...

Det er ikke lenge igjen nei, heldigvis. Synes svangerskapet har vært langt jeg men det har sikkert noe med at jeg har vært hjemmeværende så lenge.

Skrevet

Ja, jeg synes ikke noe om å være hjemmeværende. Grusomt kjedelig egentlig :sjenert:

Det blir sikkert noe helt annet når man får en liten baby å ta seg av, men jeg fatter ikke hvordan folk kan gå arbeidsledige/sykemeldte i lengre tid.

Skrevet

Over lang tid er det rimelig kjedelig å være hjemmeværende ja men jeg gleder meg noe enormt til å være hjemmeværende med babyen!!! :babysmokk:

Som oftest er det en god grunn til at folk går sykemeldte over lang tid og jeg har ikke hatt noe valg og det har stoppet seg selv. Men det kan være litt tungt i perioder.

Skrevet

Jeg gleder meg til å være hjemme med babyen OG til å kunne jobbe igjen. Rett og slett at livet går tilbake til normalt + baby ;)

Skrevet

Søndags- :klem: tilbake til Frida Frosk!

Nå har vi hatt :kaffe: -besøk men de dro veldig fort igjen så jeg ble litt rastløs... Lyst til å kjøre meg en tur for å lufte meg men jeg vet liksom ikke hvor så da ble det KG istedet. Mannen mener jeg bør roe meg ned! :ler:

Det ser ut til at mannen har tenkt å se fotball i kveld.

Skrevet

Jepp! Greit å blåse ut til andre jenter iblandt for det er jo ikke til å stikke under en stol at det er ikke riktig alt mannfolka har forståelse for. Iallefall føles det sånn.

Skrevet

Ja, det er nok en grunn til at menn og kvinner er ulike ;)

Skrevet

Jepp, og godt er vel det selv om det kan være frustrende også.

Skrevet

:gravid:

Tjoho!!! Jeg har jo lest om alle andre som har mensmurringer men nå har jeg også hatt mine første!!! :hoppe: Blir hoppende glad for da vet jeg at noe modnes her!!! :hoppe:

Hadde litt tidligere i dag så hadde jeg en nå, varte bare en liten stund men nok til at jeg tenkte at det er leeeeeenge siden jeg har kjent sånn mensmurring. Men jeg har jo ikke troen på at det skal bli noe fødsle enda, men at det modnes er sikkert!!! :hoppe::danse::hoppe::danse:

I tillegg har jeg skikkelig svettetokt i kveld. Er helt svett under beina... Tro jeg skal ut og lufte meg!!!!

Gjest Madden
Skrevet

Kjempespennende! Nå må jeg se til å følge litt bedre med her altså..plutselig føder iss her (altså ikke her på KG da.. :ler: ) uten at jeg får det med meg før leeeenge etterpå!! :ler:

Må le litt av drømmen din da... :ler: Utrolig hvor mye rart man kan drømme når man er gravid! Jeg var forresten på vei over sydpolen på ski her en natt...og det ble rimelig heftig spennende på grunn av den globale oppvarmingen gitt! Plutselig så smeltet jo all isen! :hoho: Jaja...det går vel over med den drømminga også etterpå...håper jeg...for det er slitsomt å ha sånne nattlige utflukter! :ler:

Mensmurringer er positivt! :tommel: Kan godt tenke meg at du er rimelig lei nå ja...bekkenløsningen gjør det jo ikke lettere å være høygravid! :sur:

Jeg krysser fingre og tær for at du slipper å vente så mange dagene til før det skjer noe! :klem:

Skrevet

Spennende da! :hoppe:

Men hvis du føder før meg så blir jeg skuffa altså :legrine:

Skrevet
Spennende :hoppe:

:Nikke: Men det er nok bare modning altså!!!

Kjempespennende! Nå må jeg se til å følge litt bedre med her altså..plutselig føder iss her (altså ikke her på KG da.. :ler: ) uten at jeg får det med meg før leeeenge etterpå!! :ler:

Må le litt av drømmen din da... :ler: Utrolig hvor mye rart man kan drømme når man er gravid! Jeg var forresten på vei over sydpolen på ski her en natt...og det ble rimelig heftig spennende på grunn av den globale oppvarmingen gitt! Plutselig så smeltet jo all isen! :hoho: Jaja...det går vel over med den drømminga også etterpå...håper jeg...for det er slitsomt å ha sånne nattlige utflukter! :ler:

Mensmurringer er positivt! :tommel:  Kan godt tenke meg at du er rimelig lei nå ja...bekkenløsningen gjør det jo ikke lettere å være høygravid! :sur:

Jeg krysser fingre og tær for at du slipper å vente så mange dagene til før det skjer noe! :klem:

Ja det er veldig rart hvordan kroppen gjør seg klar!!! :rosasmil:

Egentlig så tror jeg ikke at det vil skje noe her på en stund men det har jeg vel egentlig lite kontroll over selv. Men det skjedde fort med iss ja. Lurer på om jeg får med meg alle fødslene fremover for det er mange i samme sving nå. Artig!! :hoppe:

:ler: Den globale oppvarming ja! Så vittig at du drømmer om samfunnsproblem!! :ler:

Jeg begynner å bli lei ja men det startet egentlig de siste dagene, frem til da har det vært helt greit liksom. Jeg blir vel litt påvirket når jeg hører at andre er i gang også.

Har hatt mere mensmurring i kveld mens lillesmile turner rundt og vrir seg på blæra!! :hoppe:

Skrevet
Spennende da! :hoppe:

Men hvis du føder før meg så blir jeg skuffa altså :legrine:

Der var du også ja!!! :hoppe: Nei, nei jeg skal ikke føde før deg!!! Jeg synes du skal få føde før meg! :kose: Jeg er bare hoppende glad for at det iallefall skjer noe modning med kroppen min jeg!!! :ler:

Skrevet

Jeg tar det siste innlegget ditt som et løfte om at du ikke føder før meg. Hvis noe skulle skje med deg før meg så forventer jeg altså at du kniper igjen og venter til det er din tur. Nok sniking i køen nå altså :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...