Gå til innhold

Dagboka mi vel!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kynnere er bra ja, men de kan bli utrolig slitsomme da :)

Håper du har en fin fredagskveld! :)

Gjest Madden
Skrevet

Nyyyyydelig mage smile!!! :rødme: :hjerte:

Må si meg enig i at det ser ut som om den har sunket litt....det nærmer seg jo raskt nå!!!! Spennende...... :)

Jeg hiver meg på og tipper gu...jente! :ler: (vanskelig det der altså...) :)

Skrevet

Kjempefin mage! :)

Jeg tipper at det blir ei jente. Jeg bare føler det på meg! Åå, for en spennende tid du har foran deg.

Håper du får ei god helg, smilevenn! :kose:

Skrevet

fin mage :)

jeg er skikkelig dårlig på å se sånt noe, men i mine øyne ser det ut til at den har sunket litt, ja. det synes jeg igrunn om min egen også, selv om det er litt tidlig? :klø: men det er ikke bare jeg som synes det, var en nabo av meg som mente at hun kunne se det...

jeg tror at du får en jente, jeg...

ha en fin lørdag :klem:

Skrevet

Hei smile :vinke:

Innom og snikleser. Sjekker at det ikke er flere som har tenkt å føde før meg :ler:

Skrevet
Ja, det er spennende. Nå er det plutselig bra med kynnere. For noen måneder siden var jordmor bekymret over mine.  :ler:

Merker også at de kommer når jeg røre på meg forresten. Hver gang jeg legger meg opp på benken hos jordmor strammer livmoren seg også, så da må jeg bare ligge der og vente på at det går over.

Men nå er det ikke lenge igjen.  :gravid:

Det er ikke lenge igjen nei!!! :hoppe: Det er så herlig og spennende!!! :gravid:

Åh, så fin mage!  :rødme:

Jeg tipper du får en gutt, jeg!

Takk Bippe! :rosasmil:

Gutt er notert!

Kynnere er bra ja, men de kan bli utrolig slitsomme da :)

Håper du har en fin fredagskveld! :)

Ja det er slitsomt når en holder på med noe men jeg er glad for hver en for da vet jeg at livmora jobber!!! :hoppe:

Nyyyyydelig mage smile!!! :rødme: :hjerte:

Må si meg enig i at det ser ut som om den har sunket litt....det nærmer seg jo raskt nå!!!! Spennende...... :)

Jeg hiver meg på og tipper gu...jente! :ler: (vanskelig det der altså...) :)

Takk Madden ;) Jeg tror nok også den har sunket litt ja, enten er det dere som overbeviser meg eller så er den det! :ler:

Jente er notert ;)

Skrevet
Kjempefin mage! :)

Jeg tipper at det blir ei jente. Jeg bare føler det på meg! Åå, for en spennende tid du har foran deg.

Håper du får ei god helg, smilevenn!  :kose:

Takk Kyllingvenn ;) Det er utrolig spennende om dagen, på en måte vil jeg holde igjen litt også for det er jo gøy når det er spennende!!! :hoppe:

God helg til deg også!!

fin mage :)

jeg er skikkelig dårlig på å se sånt noe, men i mine øyne ser det ut til at den har sunket litt, ja. det synes jeg igrunn om min egen også, selv om det er litt tidlig?  :klø: men det er ikke bare jeg som synes det, var en nabo av meg som mente at hun kunne se det...

jeg tror at du får en jente, jeg...

ha en fin lørdag  :klem:

Takk Petra P! :kose:

Er ikke så lett å tippe på magen nei , for alt i alt er det vel umulig å si... Det er vel ikke så tidlig for at din har sunket?? Det skjer rundt uke 35 og utover men ei jeg kjenner skjedde det litt før med. Det varierer vel litt.

Jente er iallefall notert så får vi se ;)

Hei smile :vinke:

Innom og snikleser. Sjekker at det ikke er flere som har tenkt å føde før meg :ler:

:ler: Skjønner du begynner å bli lei?? Nei jeg har ikke tenkt å føde på noen dager jeg ;) Nyter de siste dagene heller! :rosasmil: :gravid:

Skrevet

Takk for all mageskryt! :rødme: Jeg må jo innrømme jeg liker den litt selv også da! :gravid: Mannen tror meg ikke helt når jeg sier at jeg vil savne den litt....

Nå har vi spist frokost og jeg har ryddet litt på kjøkkenet, det var nok til at jeg måtte sette meg ned litt ja... Har funnet meg sånn rispose og det er godt å legge på bekkenet.

Jeg og mannen har egentlig tenkt oss en tur på butikken men vi må visst vente litt. Lurer på om jeg skal kjøpe enkelt sommerdyner til oss. Nå har vi dobbeltdyne og det er visst litt skummelt i forhold til amming og at dyna lett kan legge seg over hvis vi skulle sovne og det tar jeg jo ikke sjansen på.

Skrevet

Nå har vi vært på butikken. Puh og au! Hadde egentlig flere ting på lista men jeg orket ikke mer til slutt.

Men jeg kjøpte en topp som jeg har sett på tidligere. Greit med den moten som er nå med at den er vid fra brystene og ned så denne toppen blir fin etterpå også. MÅTTE bare ha noe nytt. Er litt lei av disse mammaklærne nå! :ler:

Forresten ble jeg også bråklar til å føde. Har egentlig ikke brydd meg så fælt at det var noen uker igjen jeg men akkurat nå er jeg så drittalei denne bekkenløsningen at ungen kan gladelig få komme! Så fort skifter humøret om dagen, stakkars mann...

Har handlet inn masse god mat så vi skal kose oss noen dager nå. I kveld blir det biff. Litt kjedelig at den må være gjennomstekt men det blir nok godt uansett. :sikle:

Føttene mine har blitt mer hoven de siste dagene... Ser ikke helt bra ut men i dag har jeg hatt på støttestrømoer og nå skal jeg ligge på sofaen en stund tenker jeg.

Skrevet

Føttene mine har en helt annen form hele tiden de nå. Jeg klager til jordmor, men hun vil bare sette 0-1 på ødem. Så lurer på hvordan det er å virkelig få vann i kroppen. :overrasket::ler:

Kos deg med biff. Gleder meg til å slippe å sjekke at alt er gjennomstekt, selv om det ikke er så ille som jeg trodde med gjennomstekt biff.

:klem:

Skrevet

Ei venninne av meg hadde veldig hovne ben og jordmor måtte komme hjem til henne for de siste 4 kontrollene. Hun fortalte at når de skulle reise til føden så måtte hun bruke mannens sko (hun er størrelse 37 og han er 45) :ler:

Skrevet

Frida Frosk: Jeg lurer også på hvordan de vurderer det der. Når jeg trykker nede ved ankelen nå blir det et søkk der som holder seg lenge. Jeg så forresten venninna mi som var veldig plaget og hun hadde skikkelig potetføtter, så det må kanskje til for å få noe mer enn 0-1 da??

Mrs.N: Nå ble jge glad for å se deg altså. Jeg var akkuart innom dagboka di og så at du ikke hadde vært der i hele dag. Følger med nå vettu ;)

Men fra 37 til 45!!! :overrasket: AU!!!! Det er jo helt ekstremt da!!!!

Skrevet

I dag har jeg hamstra inn jordbær som vi skal kose oss med. Det er jo såååå godt selv om den ikke er norsk da...

Lite på tv'n i dag. MGP er liksom ikke helt det store. Kanskje vi snurrer en film istedet.

Skrevet

Skal nok si ifra hvis det skulle skje noe ;)

Skrevet

Innom og hilser på. Skal oppdatere meg litt når jeg får tid :)

Skrevet

Nå er det jammen meg ikke lenge igjen for deg heller :)

Tror det blir en gutt jeg :)

Skrevet
Skal nok si ifra hvis det skulle skje noe ;)

Supert!! :hoppe:

Innom og hilser på. Skal oppdatere meg litt når jeg får tid :)

Vannmelon-mamma!!! Så hyggelig at du er innom!!! :hoppe: Nå ble jeg glad!!! Tror det er jeg som skal oppdatere meg inne hos deg, her er det ikke sååååå spennende!

Nå er det jammen meg ikke lenge igjen for deg heller :)

Tror det blir en gutt jeg :)

Nei nå begynner det å hjelpe på!!! :hoppe: Jeg er klar jeg, hvis babyen er.

Gutt er notert.

Skrevet

Jeg er så rar om dagen... :roll: I går hadde jeg en skikkelig utblåsning igjen, gråter av ting jeg egentlig ikke helt hva er og det stopper liksom ikke... :roll: Eller noe vet jeg jo hva er men det blir liksom litt voldsomt. Men heldigvis er mannen snill og grei selv om han starter med å le til han virkelig ser at jeg griner for jeg kan jo selv gå fra å le masse til å gråte i samme runde....

Jeg ble plutselig veldig lei hele graviditeten og ikke minst bekkenløsning å få snudd seg i senga, gått på butikken.... Men nå er det ikke lenge igjen altså. Jeg ser det, så jeg håper virkelig jeg blir bedre etterpå!

I dag er det lite planer. Skal få gjort unna litt småtteri med regninger og rydde litt på kontoret. Så burde jeg vel sette inn litt flere bilder i albumet. Det gikk ganske fort når jeg først startet!

Skrevet

Forresten glemte jeg å fortelle om en drøm jeg hadde i natt.

Jeg fødte og fikk en KJEMPESTOR og kraftig sønn!!! Han var iallefall på str. med en 4-5 mnd. gammel baby, holdt hodet selvfølgelig selv og gikk rundt... Jeg var jo ganske skuffa når jeg så på de andre små søte babyene, for denne var ikke spesielt pen heller og ikke ligna den på noen av oss. :ler: En sammenheng??? :ler:

Uansett var jeg ganske glad da jeg våknet og hadde en mindre mage enn at det var den gutten jeg drømte om så ligger der... PUH!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...