Gå til innhold

Dagboka mi vel!

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Da ble signaturen min også for stor gitt... Irriterende!!! :sur: Skal prøve å legge en link hit nå ;)

TIPPELISTE:

-Madden: 30.mai

-Mrs.N, La Traviata, Pi@: 1.juni

-Frida Frosk: 2.juni

-Eyore: 3.juni

-Kakao: 4.juni

-Daria, Petra Prøvedokke, Kylling, LaTraviata: 5.juni

-Uri: 6. juni

-Angelou : 7.juni

-Impala: 8.juni

-Toblerone: 9.juni

-Bippe, Madden: 10.juni

-Mrs.N, Burpen: 11.juni

:babyjente: : Pi@, angelou, Madden, Kylling, Petra Prøvedukke

:babygutt: : Frida Frosk, Bippe, Uri, Impala, Loevinna, La Traviata

Endret av smile
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror også lille smile er ei lita jenta :), men jeg klarer ikke å bestemme meg for dato ennå

:klem:

Skrevet

;) Har fått en jentefølelse i det siste jeg også men jeg aner jo ikke. Tidligere hadde jeg jo en sterk guttefølelse så jeg er visst litt ubestemt på det der. :ler:

Men jeg kan legge inn at du tipper jente jeg ;)

Skrevet

Jeg tipper også jente - det er liksom bare to her inne jeg har noen følelse på, og det er at du får ei jente og Frida Frosk får en gutt :)

Skrevet

:ler: Så gøy! Blir spennende dette!!!

Har dere noen magefølelse på dere selv eller?

Skrevet

Nei, ikke foreløpig, men alle rundt meg tror det er gutt :) hadde skikkelig guttefølelse den gangen jeg mista, men denne gangen har jeg ikke noen følelse i det hele tatt

Skrevet

Rart det der med hva folk tipper, en har jo egentlig ikke peiling for mager er jo så forskjellige og alle disse mytene stemmer jo ikke! :ler:

Jeg fikk guttefølelse tidlig, så ble det en kjønnløs følelse en stund og nå jentefølelse. Men alt i alt er det samme men jeg lurer på hvorvidt mors følelse stemmer???

Skrevet

Nytt uke 37 bilder under galleri ;)

Lurer på om magen har sunket litt, men nå har jo ikke dere så mye å sammenligne med da men den har ligget høyt hele tiden. Legen mente jeg hadde skikkelig struttemage. :gravid:

Skrevet

Kjempefint magebilde :)

Det er vanskelig å gjette kjønn ja. Jeg hadde en sterk følelse av at det var en gutt lenge før vi fikk vite det på UL. Men det kan jo fremdeles være ei jente da :klø:

Og ja, det ser ut som om at magen din har sunket ned litt. Synes den ser lavere ut enn min :overrasket: (betyr det at du føder før meg, for det ville ikke overrasket meg akkurat nå :ler:)

Skrevet

:ler:

Takk for mageskryt!!! Du skal virkelig få lov til å føde før meg!!!! :ler: Jeg har litt småtteri jeg må få gjort først vettu, så vil jeg gjerne vente til over 17.mai og helst noen dager til.

Men lavere ut en din?? Synes jeg min alltid har vært så langt opp i forhold til alle andre jeg :ler:

Skrevet

Nydelig mage :rødme: Ser kanskje ut som den har sunket.. Litt!?

Men har ikke sett bilder fra siden før (?) så det er vanskelig å si da.. Fin er den vertfall :tommel:

Tror det er en gutt som ligger inni der jeg ;)

Men slik magen ser ut, er det en jente inni der :ler:

Den er nemlig litt jentete..

Skrevet

Kanskje det bare er min som er så veldig "lang" :ler:

Har du tenkt å prøve å få på deg bunad med stor mage? Det tror jeg i så fall bare ender med masse tårer :ler:

Skrevet

Fin mage :) Men høy/lav/gutt/jente -ingen anelse :ler:

Skrevet
Nydelig mage  :rødme:  Ser kanskje ut som den har sunket.. Litt!?

Men har ikke sett bilder fra siden før (?) så det er vanskelig å si da.. Fin er den vertfall :tommel:

Tror det er en gutt som ligger inni der jeg ;)

Men slik magen ser ut, er det en jente inni der :ler:

Den er nemlig litt jentete..

Takk ;)

Skal jeg sette gutt på tippelista da?? Det er ikke lett det der nei. Tror den har sunket litt ja. Leeeeenge siden forrige bilde nå, iallefall uten maleri! :ler:

Kanskje det bare er min som er så veldig "lang" :ler:

Har du tenkt å prøve å få på deg bunad med stor mage? Det tror jeg i så fall bare ender med masse tårer :ler:

Lang?? Egentlig dumt å sammenligne mager for absolutt ingen er like. Men jeg liker jo litt magen min slev da! :rødme:

Fin mage :) Men høy/lav/gutt/jente -ingen anelse :ler:

Takk.

Nei, samme kan det være egentlig. Det er ikke så lenge til vi vet det ;)

Nå har jeg endelig fått surret meg til å få ringt sykehuset og få tak i direktenr. til fødeavdelingen siden redebyggingen tar litt overhånd om dagen og brosjyren med alle nr. ble kastet. :roll: Jada... Men ryddig blir det hvertfall!!!

Nå venter jeg hushjelp igjen. Det er en glede hver gang!

Tross altfor mye facebook og KG i dag har jeg også fått børstet katta (hjelpes, trodde ikke jeg kunne få av den så mye hår) og satt inn enda flere bilder i albumet. Har blitt litt hekta på å få det ferdig nå og det er bra for jeg har altfor mye rot i bildene, men alle er iallefall fremkalt!!! :hoppe:

Skrevet

:gravid: 37 uker! (Har sluttet med den hoppingen jeg også nå...)

Også tipper jeg at du får gutt. Men har ikke noe tro på at man skal kunne se det utfra formen på magen, så er bare min magefølelse :ler:

Skrevet

Kjempefin mage forresten. Syntes også den så ut til å ha sunket mye (selv om jeg ikke har noe å sammenlikne med da)

Skrevet

Jo takk Frida! ;) Mye har den nok ikke sunket men jeg tror den har sunket litt men jeg synes magen min har vært høy hele tiden jeg. Men alt i alt er det det samme for meg og den ligger riktig vei så da er det vel ingen fare om den ikke fester seg heller.

Rent i hjemmet! :danse: Og jeg har ikke gjort noe for det! :tommel:

Nå skal jeg lage litt sein middag til meg og mannen. Har forresten kjøpt jorbær og vaniljesaus til dessert. Må spise jordbær nå som jeg kan det. Jeg elsker jo jorbær!!! :sikle: Må nok pumpe ut litt jorbærmelk i vasken i sommer! :ler:

Skrevet

Forresten har jeg hatt flere kynnere de siste dagene, ikke plagsomt mye men jeg merker det er flere. Hadde jeg vært i full sving og jobb hadde jeg nok hatt flere for de kommer gjerne når jeg rører på meg. Spennende!!!!

Skrevet

Ja, det er spennende. Nå er det plutselig bra med kynnere. For noen måneder siden var jordmor bekymret over mine. :ler:

Merker også at de kommer når jeg røre på meg forresten. Hver gang jeg legger meg opp på benken hos jordmor strammer livmoren seg også, så da må jeg bare ligge der og vente på at det går over.

Men nå er det ikke lenge igjen. :gravid:

Skrevet

Åh, så fin mage! :rødme:

Jeg tipper du får en gutt, jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...