smile Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #3241 Skrevet 9. mai 2007 Jeg våknet ikke av deg nei... Hjelpe min tid som jeg har sovet de siste dagene. Greit at søvn avler søvn men jeg sover jo godt når jeg sover også. I dag har lillesmile vært aktiv stort sett hele dagen. Lurer på om h*n tenker det når h*n kommer ut også.. :klø: Blir nok en aktiv krabat ja! Har hatt litt mer kynnere i går og i dag også. Spennende det da men jeg har fortsatt veldig liten tro på at det vil skje noe på noen uker. Har blitt en liten bursdagsfest på oss i kveld så jeg har stappa i meg masse kaker. I morra skal vi i barnebursdag så vi får virkelig dekt kake-behovet denne uken! Stakkars lillesmil, kanskje ikke så rart den er aktiv???
Gjest uri Skrevet 9. mai 2007 #3242 Skrevet 9. mai 2007 Sendte deg en ny invitasjon, jeg... Du får sjekke om det funker nå Hvis ikke har jeg noe å styre på med i kveld.. ← pfft.. Nå posta vi samtidig, og dette kom selvfølgelig på forrige side.. Så jeg ville bare få dette over på denne siden og..
smile Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #3243 Skrevet 9. mai 2007 Så fint for den hadde ikke jeg sett Men jeg har sett den skjønne boffsen da!!!
Gjest uri Skrevet 9. mai 2007 #3244 Skrevet 9. mai 2007 Er det rart man får lyst på hund når man ser slike sjarmører!?!?! Hadde vi bare fått med garanti på at de blir like snille som den, så hadde der vel vært en slik sjarmør i dette huset og!!!
Havfrua Skrevet 10. mai 2007 #3247 Skrevet 10. mai 2007 (endret) God morgen ja! Endret 10. mai 2007 av Havfrua
angelou Skrevet 10. mai 2007 #3248 Skrevet 10. mai 2007 Morn - jeg har også lyst på hund, men vi skal vente til vi har barn i skolealder Og siden den førstefødte ikke er eldre enn en 3 måneder gammel graviditet blir det med andre ord ei stund til Ha en fin dag
Vingedama Skrevet 10. mai 2007 #3249 Skrevet 10. mai 2007 Hund, ja... Neppe aktuelt, klarer ikke mate fiskene våre engang, vi....
Mrs N Skrevet 10. mai 2007 #3250 Skrevet 10. mai 2007 Vi har også snakket om hund, men det får bli en gang i fremtiden. Baby, nytt hus, tre katter.. Det får være måte på hva jeg skal klare å ta meg av
Eeyore Skrevet 10. mai 2007 #3251 Skrevet 10. mai 2007 Her holder det også med to gullfisker i bolle...
smile Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #3252 Skrevet 10. mai 2007 Er det rart man får lyst på hund når man ser slike sjarmører!?!?! Hadde vi bare fått med garanti på at de blir like snille som den, så hadde der vel vært en slik sjarmør i dette huset og!!! ← Det hadde vært noe det. Det er jo det som er så synd at man vet liksom ikke helt hvordan disse firbente blir slev om man prøver å gjøre så godt man kan med de. ← god morgen, smile ← Mornings, eller god dag??? :klø: God morgen ja! ← Heisann!
smile Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #3253 Skrevet 10. mai 2007 Morn - jeg har også lyst på hund, men vi skal vente til vi har barn i skolealder Og siden den førstefødte ikke er eldre enn en 3 måneder gammel graviditet blir det med andre ord ei stund til Ha en fin dag ← Det er nok lurt å vente ja, selv om det blir noen år til da tydeligvis! Hund, ja... Neppe aktuelt, klarer ikke mate fiskene våre engang, vi.... ← Vi har også snakket om hund, men det får bli en gang i fremtiden. Baby, nytt hus, tre katter.. Det får være måte på hva jeg skal klare å ta meg av ← Kan vel bli nok ja og veldig greit å ta en ting av gangen også. Her holder det også med to gullfisker i bolle... ← Ble visst litt mye hundeprat her. Mannen har kjempelyst på hund igjen men for min del frister det ikke i det hele tatt nå. Jeg er så klar for å øse all min kjærlighet på lillesmile! Nå er det forresten ikke så lenge igjen heller!! De siste ukene er det såååå mange som har tippet at jeg får ei jente. Hmmmm, mange rare myter igjen men det er jo spennende å ikke vite også men nå begynner jeg å bli skrekkelig nysgjerrig!!!
smile Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #3254 Skrevet 10. mai 2007 Har fått kjøpt sånn stikk-inn album i dag. Det er egentlig mot mine prinsipper men vi har vel snart 1000 bilder liggende så nå MÅ jeg bare få unna litt og da er det tross alt hyggeligere med sånn album så får jeg heller skrive litt ved siden av. Tror jeg har blitt litt småstresset de siste dagene med å få unna sånt småtteri som har ligget på meg lenge. Greit å pusle med mens jeg venter!!
Frida Frosk Skrevet 10. mai 2007 #3256 Skrevet 10. mai 2007 Bra å ha noe å pusle med mens man venter, men vær forsiktig med det husarbeidet. Ikke slite ut Smilevennen før fødsel.
Catus Skrevet 10. mai 2007 #3257 Skrevet 10. mai 2007 Godt å høre at det er flere enn oss som har masse (og da mener jeg MASSE) bilder liggende. Jeg klarer bare ikke å ta meg tid til å sette dem i album.. Men nå har jo du vært flink, da!
angelou Skrevet 11. mai 2007 #3259 Skrevet 11. mai 2007 Å, bilder, uff, jeg har sagt til sambo at dersom jeg blir sykmeldt før jeg skal ut i perm (håper jo ikke det), så skal jeg ta bildene, og ikke minst få fremkalt noen av de 1000 jeg har liggende digitalt *tasser ut før jeg kommer på enda mer jeg skulle hatt gjort* Ha ei fin helg vennen
smile Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #3260 Skrevet 11. mai 2007 I går fikk jeg 50 bilder inn i albumet da.... Men hva er det i den store mengden.... Jaja, skal fortsette litt i dag. Ingen av pennene mine virket så jeg må ut å kjøpe meg ei lys penn som kan skrive på svart. Synes alle sånne penner er så skrekkelig dårlig jeg.... Så må jeg litt for 37 uker Jeg er så spent på å møte den lille!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå