smile Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #3221 Skrevet 9. mai 2007 Da mener jeg nok ikke det samme nei Men da er det liksom greit.... Da har den vokst seg litt sterkere håper jeg, men det er i grunn det samme men jeg ville nok blitt overrasket om det skulle skje noe de første dagene.
Daria Skrevet 9. mai 2007 #3222 Skrevet 9. mai 2007 Når er grensen for når det regnes som prematurt? Uansett ikke lenge igjen
Mrs N Skrevet 9. mai 2007 #3223 Skrevet 9. mai 2007 (endret) Det er jo lite sannsynlig at noe vil skje innen helga liksom. Men vi kan i alle fall håpe at ingen av oss går på overtid Barn som fødes før uke 37 regnes som premature Endret 9. mai 2007 av Mrs N
smile Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #3224 Skrevet 9. mai 2007 Jepp, det er 37 uker som Mrs. N sier og det er jo 2 dager til!!! Ja det hadde vært deilig å sluppet overtid. Kan tenke meg at dagene kan bli lange da ja!!
Daria Skrevet 9. mai 2007 #3225 Skrevet 9. mai 2007 Barn som fødes før uke 37 regnes som premature ← Takk Da kan du jo drøye hvertfall en uke til, Smile
smile Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #3226 Skrevet 9. mai 2007 Jepp, det er helt greit for meg det og gjerne noen dager til også. Vil helst unngå 17.mai av en eller annen grunn.... Ooppppps! Tenk å bli sittende i bilen bakerst i toget med rier på vei til sykehuset!!!
Mrs N Skrevet 9. mai 2007 #3227 Skrevet 9. mai 2007 Mine foreldres eneste barnebarn er født på 17. mai, så hvis Tiny skal ha noe håp om å få sin "egen dag" så må vi for all del unngå 17. mai
Daria Skrevet 9. mai 2007 #3228 Skrevet 9. mai 2007 Ooppppps! Tenk å bli sittende i bilen bakerst i toget med rier på vei til sykehuset!!! ←
smile Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #3229 Skrevet 9. mai 2007 Det kan kanskje være greit å slippe den dagen ja...
smile Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #3230 Skrevet 9. mai 2007 Nå må jeg sette i gang med noe. Tusle ut og plante noen stemor kanskje??
Burpen Skrevet 9. mai 2007 #3232 Skrevet 9. mai 2007 Tenker på deg, smile! ...og jeg tipper 11. juni En veeeeeldig fin dag å ha bursdag på
smile Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #3234 Skrevet 9. mai 2007 Er det vær til sånt hos deg? Lyst på litt snø? ← Nei takk!!! Men det er ikke så varmt her da. :fryse: En litt kald vind selv om sola titter fram sånn av og til... Tenker på deg, smile! ...og jeg tipper 11. juni En veeeeeldig fin dag å ha bursdag på ← Du mener det? Men jeg vil jo ikke gå og vente sååååå lenge på lillesmile! Og ... ← Takk ************** Med god hjelp fra katta som rev opp stemoren etterhvert som jeg plantet tror jeg alle skal være i jorda nå. Fikk også luket bittelitt men jeg skulle mer enn gjerne hatt litt hjelp. Noen som melder seg??? Nå lager jeg middag og syr litt dåpskjole innimellom. Potetball i dag. Må steike litt bacon nå.
smile Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #3235 Skrevet 9. mai 2007 Jeg har forresten klart å kaste brosjyren jeg fikk fra fødeavdelingen med alle tlf.nr. Jeg skulle jo bare rydde og ikke skjønte jeg hva jeg skulle med den... Har søkt opp nr. til sentralbordet nå så jeg får henge det på kjøleskapet tror jeg. Men er sentralbordet åpent hele døgnet???
Eeyore Skrevet 9. mai 2007 #3236 Skrevet 9. mai 2007 Men kan du ikke ringe de og få tilsendt en ny oversikt?
Mrs N Skrevet 9. mai 2007 #3237 Skrevet 9. mai 2007 Jeg vet ikke hvordan det er i Norge, men her er sentralbordet oppe 24 timer i døgnet, 365 dager i året. Det samme er jo alle fødeavdelingene, uansett om det er noen som føder eller ikke
smile Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #3238 Skrevet 9. mai 2007 Men kan du ikke ringe de og få tilsendt en ny oversikt? ← Jo jeg kan jo det. Ellers så kan jeg ringe sentralbordet og be om å få direktenr. Det er egentlig alt jeg trenger. Surrehode!!!!! Jeg vet ikke hvordan det er i Norge, men her er sentralbordet oppe 24 timer i døgnet, 365 dager i året. Det samme er jo alle fødeavdelingene, uansett om det er noen som føder eller ikke ← Ja fødeavd. er jo åpen hele tiden men jeg er usikker på sentralbordet. Meget mulig det er noen som tar tlf. da også. Det burde jo egentlig være det. ******************* Magen min er stinn igjen etter deilig middag... Lurer på om jeg skal unne meg en ettermiddagslur jeg. Må jo nyte det nå mens jeg har mulighet.
Frida Frosk Skrevet 9. mai 2007 #3239 Skrevet 9. mai 2007 Innom med en klem til Smilevennen. *lister meg stille ut igjen så jeg ikke vekker deg i ettermiddagsluren...
Gjest uri Skrevet 9. mai 2007 #3240 Skrevet 9. mai 2007 Sendte deg en ny invitasjon, jeg... Du får sjekke om det funker nå Hvis ikke har jeg noe å styre på med i kveld..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå