Gå til innhold

Dagboka mi vel!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hurra for 36 uker :hoppe:

Håper du har hatt en fin helg :klem:

Skrevet

Heisann! Bare kjapt innom før jeg stuper i seng. Kommer sterkere tilbake i morra. Har hatt ei super helg!!!

Natta!!! :Gjesp:

:klem:

Skrevet

Nå synes jeg dagene flyr avgårde og det er jammen ikke lenge igjen til lillesmile kan komme. Folk begynner å si at det kan skje nårsom-helst men det har jeg ikke helt troen på enda. :ler: Eller jeg vil vel helst ikke det tror jeg.

I helga har jeg kost meg med besøk og masse god mat. Vi skulle grille på lørdag men fytty rakkern så kaldt det var!!! :fryse:

I dag har jeg store planer om å få satt opp barnesengen, så gjelder det å få med mannen på det. Han synes ikke at det haster... :roll:

Skrevet

Har dere ikke fått satt opp barnesenga ennå? :overrasket:

Det er på tide å få den satt opp nå ja :)

Skrevet

Froskemannen synes heller ingenting haster. Men han har faktisk vært og fått tilskjært madrass til kurven i dag. Så da er kurven ferdig. :)

Senga er også innkjøpt, men den skal få være nedpakket til vi får bruk for den, og det er lenge til.

Men vogna er heller ikke pakket ut... :sjenert: Det er visst ALT for tidlig. :ler:

Skrevet

Vi pakket ut vogna for leeenge siden. Måtte jo få sjekket om vi klarte å slå den sammen og måtte få pumpet luft i dekkene ;)

Det eneste jeg ikke har gjort er å re opp senga. Har bare lagt sengeklærne i senga :)

Skrevet

Ehm, vi har ikke fått vogna i hus enda, vi.. :overrasket: Men den bør komme i løpet av denne uken, så da er det greit. ;)

Skrevet

Innom med en :klem: til favorittsmilen min!

Skrevet

Vogn er i esken

Seng er i esken

Vogge har vi, men nyskjært madrass i

Stellebord er skrudd opp

Der er status her ;)

Skrevet

Med mindre mannen skal bo på sykhuset sammen med dere når bebbisen er født, er det jo kjekt for ham å ha noe å gjøre hjemme også... Skru sammen senga og sånn, så han kan føle seg litt nyttig etter å ha stått hjelpeløst og sett på en fødsel :ler:

Dessuten liker vel mannfolk store og harde pakker som inneholder små og store byggesett :ler:

Skrevet

hos oss står alt nede i kjellerboden, for mannen min er ikke veldig rask når det kommer til oppussing av barnerommet... :sjenert:

:ler:

men vi har jo kjøpt brukt vogn og fått både stellebord og seng, så ingen ting er i esker om ikke annet...

Skrevet

Jeg regner med at min mann vil gjøre sitt aller beste for å lage ekstra rot i huset mens jeg er på sykehuset, tror neppe han vil gjøre noe konstruktivt og nyttig ;)

Skrevet
Har dere ikke fått satt opp barnesenga ennå? :overrasket:

Det er på tide å få den satt opp nå ja :)

Neida, mannen haster ikke med sånt!! Men nå er den litt nærmere målet.

Froskemannen synes heller ingenting haster. Men han har faktisk vært og fått tilskjært madrass til kurven i dag. Så da er kurven ferdig.  :)

Senga er også innkjøpt, men den skal få være nedpakket til vi får bruk for den, og det er lenge til.

Men vogna er heller ikke pakket ut...  :sjenert: Det er visst ALT for tidlig.  :ler:

Ja disse mennene er nok ikke like klare som vi er ;) Men snart får de vel ut fingeren også???

:klem: tilbake!

Ehm, vi har ikke fått vogna i hus enda, vi..  :overrasket: Men den bør komme i løpet av denne uken, så da er det greit.  ;)

Det blir hyggelig det!!! :hoppe: Vogna her har vært klar leeeeeenge! :hjerter:

:kose: tilbake!!!

Skrevet
Innom med en  :klem:  til favorittsmilen min!

Jeg tar imot gode klemmer!!! :kose:

:klem: tilbake!!!

Vogn er i esken

Seng er i esken

Vogge har vi, men nyskjært madrass i

Stellebord er skrudd opp

Der er status her ;)

Så lenge det er i hus er det vel greit! Vi mangler bare senga vi og egentlig ville mannen ta den når vi var på sykehuset for det kunne han hygge seg med men jeg synes det er litt seint da....

Med mindre mannen skal bo på sykhuset sammen med dere når bebbisen er født, er det jo kjekt for ham å ha noe å gjøre hjemme også... Skru sammen senga og sånn, så han kan føle seg litt nyttig etter å ha stått hjelpeløst og sett på en fødsel  :ler:

Dessuten liker vel mannfolk store og harde pakker som inneholder små og store byggesett  :ler:

Hmmm..ja, det er bare at ho mor sjøl blir stressa av sånt....

hos oss står alt nede i kjellerboden, for mannen min er ikke veldig rask når det kommer til oppussing av barnerommet...  :sjenert:

men vi har jo kjøpt brukt vogn og fått både stellebord og seng, så ingen ting er i esker om ikke annet...

Spennende da!!! :hoppe:

Jeg regner med at min mann vil gjøre sitt aller beste for å lage ekstra rot i huset mens jeg er på sykehuset, tror neppe han vil gjøre noe konstruktivt og nyttig ;)

Skrevet

Blir lite KG-tid om dagen visstnok! Har begynt å gå opp for meg at det nærmer seg med stormskritt.

Var hos legen i dag og hodet har ikke festet seg. H*n regnet med å se meg om 14 dager igjen og det regner jeg med også!! ;)

Nå skal vi bort igjen.... :vinke:

Skrevet
Har begynt å gå opp for meg at det nærmer seg med stormskritt.

Her, også :Nikke: Nå er det jammen ikke lenge igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...