angelou Skrevet 3. mai 2007 #3161 Skrevet 3. mai 2007 Så bra bekkenet holder seg i ro Jeg tipper forresten 7.juni Håper det var en bra jordmortime
smile Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #3162 Skrevet 3. mai 2007 Lykke til hos jordmor da! ← Takk Så bra at bekkenet oppfører seg da :-D Skal se at det kommer til å være sånn fra nå av Lykke til hos jordmor, håper du får bekreftet at hodet til lillesmile er festet Have a najs dai snuppa ← Det hadde vært deilig!!! Lykke til hos jordmor i dag ← Takk Så bra bekkenet holder seg i ro Jeg tipper forresten 7.juni Håper det var en bra jordmortime ← Datoen er notert
smile Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #3163 Skrevet 3. mai 2007 Da har jeg vært hos jordmor og hodet var faktisk ikke festet!!! Men hun trodde den hadde sunket litt ned i bekkenet siden jeg var litt bedre. Men ellers var alt helt topp med oss begge to Jeg har også vært på barselsbeøsk til ei venninne. En to uker gammel Jeg ble helt rørt jeg, de små er jo så søte disse babyene!!! Vi pratet masse om fødsel (skal føde der hun var) og hun skrøt så masse så nå gleder jeg meg bare enda mer! Bekkenet holder seg fortsatt tålig i sjakk. Det er jo ikke bra men det er så godt å ikke være avhengig av krykkene og greie å gjøre litt småtteri. Trøtt og llitt snopesjuk jeg....
iss Skrevet 3. mai 2007 #3164 Skrevet 3. mai 2007 Tatt over krykkene etter deg jeg! Neida, jeg bruker krykker innimellom når jeg skal ut.. Men det er noe pes altså!
smile Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #3165 Skrevet 3. mai 2007 Huff! Det er et pes ja! Rett og slett. Så skal du ha med deg veska så detter den ned, så skal du bare en snartur innom butikken for å ha noe småtteri så blir krykka blytung av den lille posen som henger og slenger! Puh! Det er godt vi ikke har lenge igjen så håper jeg du slipper mer vondt!!!
Vingedama Skrevet 4. mai 2007 #3167 Skrevet 4. mai 2007 Uff, så trasig... Blir spennende å følge med her
Petra Prøvedokke Skrevet 4. mai 2007 #3168 Skrevet 4. mai 2007 godt å høre at bekkenet holder seg tålelig i sjakk *bank i bordet* ha en flott fredag i sola
Impala Skrevet 4. mai 2007 #3169 Skrevet 4. mai 2007 Så bra at bekkenet ditt er bedre Ha en fin fredag
Frida Frosk Skrevet 4. mai 2007 #3170 Skrevet 4. mai 2007 Innom med en fredagsklem. Så fint at alt var bra med deg og lillesmile. Så satser vi på at bekkenet blir enda bedre når hodet fester seg.
smile Skrevet 4. mai 2007 Forfatter #3171 Skrevet 4. mai 2007 (endret) Så hyggelig med besøk!!! til alle sammen!!! Ja det er godt med bekkenet men jeg kjenner jo at jeg ikke tåler all verdens allikvel men jeg har ikke den intense stikkingen og smerten som jeg har hatt. Litt vondt må jeg da tåle! Nå har jeg satt en rundstykkedeig. Kjekt å fylle opp litt i fryseren i tillegg til at vi får kveldsmat-beøsk i kveld. Skulle egentlig bakt brød også men jeg er ikke så sikker på om jeg orker... Jeg må rydde litt på gjesterommet også. Der er senga full av babyting og sykehusbagen. Nå har bl.a digitalkamera og helsekortet fått fast plass i bagen fram til fødselen. Gleder meg jeg!!! Tenk at det kan skje snart!!! Åhhh- som jeg lengter etter å hilse på babyen VÅR!!!! Og i dag er det: 36 UKER!!!! Fra neste uke av er det ikke prematurt lenger og det er egentlig veldig godt å vite at om det skulle skje noen nå også så vil det mest sannsynlig gå bra! Endret 4. mai 2007 av smile
Mrs N Skrevet 4. mai 2007 #3173 Skrevet 4. mai 2007 36 uker Velkommen til den 9. måneden Fra nå av blir du bare tykkere, får flere strekkmerker, sover dårligere, er konstant ukomfortabel og får forferdelig dårlig blære/tarmkontroll. Gratulerer
Gjest uri Skrevet 4. mai 2007 #3174 Skrevet 4. mai 2007 36 uker Herlighet så tiden FLYR!!! Jeg var i Tyrkia da jeg fikk nyheten om at du hadde en liten spire i magen... Det er helt sprøtt... Snart er h*n konfirmert og klar til å flytte ut! Uansett, ikke styre på for mye med husting og sånt nå Selv om bekkenet er fint akkuratt NÅ, skal det (kanskje) lite til før det skrangler igjen.. Og det vil vi ikke ha noe av nå!! Kose deg med baking og besøk og kveldsmat og det hele!
smile Skrevet 4. mai 2007 Forfatter #3175 Skrevet 4. mai 2007 36 uker! jobben er snart gjort, jente ← Ja nå er mesteparten av jobben gjort!!! :rosasmil: 36 uker Velkommen til den 9. måneden Fra nå av blir du bare tykkere, får flere strekkmerker, sover dårligere, er konstant ukomfortabel og får forferdelig dårlig blære/tarmkontroll. Gratulerer ← Er det nå den 9. måndte begynner ja. Godt noen oppdaterer meg! Flere strekkmerker??? Har ikke fått et eneste ett jeg (jo forresten 3-4 på puppen men de er så små) Men heldigvis er det ikke så lenge så de andre plagene skal jeg fint leve med! 36 uker Herlighet så tiden FLYR!!! Jeg var i Tyrkia da jeg fikk nyheten om at du hadde en liten spire i magen... Det er helt sprøtt... Snart er h*n konfirmert og klar til å flytte ut! Uansett, ikke styre på for mye med husting og sånt nå Selv om bekkenet er fint akkuratt NÅ, skal det (kanskje) lite til før det skrangler igjen.. Og det vil vi ikke ha noe av nå!! Kose deg med baking og besøk og kveldsmat og det hele! ← Stemmer det! Nå husker jeg også at du var i Tyrkia, jeg skulle jo egentlig være med men hoppet av i siste liten fordi det var EL-tider!!! Konfirmant!!! Nei jeg må skjerpe husarbeidet.... Merker jo at bekkenet fortsatt er der liksom.... ******************* For en fantastisk dag! Innimellom litt huslige sysler har jeg fått et par timer på verandaen og det har vært alldeles nydelig!!! Har sitter i singlet og shorts. I dag bare måtte jeg sole magen litt også. Den er jo hvit!!! Jeg svetta så det rant nedover magen. Nå skal jeg sette på litt god kveldsmat her. Jeg tar nok litt KG-fri i helga! Kos dere masse!
Loevinna Skrevet 4. mai 2007 #3176 Skrevet 4. mai 2007 innom for å ønske deg en fin helg! Jeg har brukt omtrent hele dagen på å bake en oreo kake jeg da... alt går mye tregere når jeg er syk.. men siden min samboer spurte meg så pent om jeg orket å bake den kaken, så ville han iallefall ikke nei takk til å spise den... Så da har jeg vært en snill samboer idag iallefall
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå