smile Skrevet 30. april 2007 Forfatter #3121 Skrevet 30. april 2007 Tjoho!! Været skal holde seg til over helga ja!! Det blir supert!!!! 8.juni er notert Impala! (men jeg håper det blir før!!! ) Og nå er selvangivelsen levert også... det er jo tross alt noen minutter igjen Jeg har faktisk vært ganske våken i kveld... Pussig! Men nå skal jeg slokne for natta. Dermed basta! Må være litt streng med lillesmile også nå tror jeg..... Natta!
Frida Frosk Skrevet 30. april 2007 #3122 Skrevet 30. april 2007 Oi. Først nå så jeg hvor mye klokka var. Burde vel krype til sengs jeg også... God natt.
Kylling Skrevet 1. mai 2007 #3123 Skrevet 1. mai 2007 Kan jeg få lov å tippe 5. juni, selv om prøvedokka kom meg i forkjøpet? ha en fin dag!
Petra Prøvedokke Skrevet 1. mai 2007 #3124 Skrevet 1. mai 2007 kylling og jeg er altså enige! da blir det nok 5.juni, smile håper du har sovet godt i natt!
smile Skrevet 1. mai 2007 Forfatter #3125 Skrevet 1. mai 2007 Oi. Først nå så jeg hvor mye klokka var. Burde vel krype til sengs jeg også... God natt. ← Fikk du sove godt??? Kan jeg få lov å tippe 5. juni, selv om prøvedokka kom meg i forkjøpet? ha en fin dag! ← Her det lov å tippe hva som helst!!! :rosasmil: Skal notere det jeg kylling og jeg er altså enige! da blir det nok 5.juni, smile håper du har sovet godt i natt! ← Jeg som nesten håper på denne mnd..... Jo takk, i natt har jeg ikke sovet så verst, når jeg først sovna.
Pi@ Skrevet 1. mai 2007 #3126 Skrevet 1. mai 2007 Er det tippeliste her også . Skjønner at det virkelig begynner å nærme seg for mange her inne nå
Frida Frosk Skrevet 1. mai 2007 #3128 Skrevet 1. mai 2007 Fikk du sove godt??? ← Joda, men jeg kom meg ikke i seng før nærmere halv tre... Godt å høre at du også fikk en ok natts søvn. Ha en fin dag!
smile Skrevet 1. mai 2007 Forfatter #3129 Skrevet 1. mai 2007 Er det tippeliste her også . Skjønner at det virkelig begynner å nærme seg for mange her inne nå ← Ja det blir en skikkelig boom nå en periode fremover!!! Innom og sjekker ståa ← Hyggelig det Joda, men jeg kom meg ikke i seng før nærmere halv tre... Godt å høre at du også fikk en ok natts søvn. Ha en fin dag! ← Takk for det! Det var jo seint!!!! Trøtt i dag eller?
smile Skrevet 1. mai 2007 Forfatter #3130 Skrevet 1. mai 2007 For en nydelig dag!!! Jeg har vært ute i sola i hele dag men nå er jeg skikkelig sliten i bekkenet så nå må jeg sitte litt inne i en myk sofa kjenner jeg. Jeg har vært på en hyggelig lunsj hos ei venninne og vi koste oss i hagen hele tiden! Da jeg kom hjem var grillmaten klar!
Kakao Skrevet 1. mai 2007 #3131 Skrevet 1. mai 2007 Så fin dag du har hatt. Tippeliste, ja! Tenketenke... Jeg tipper på 4. juni.
smile Skrevet 1. mai 2007 Forfatter #3132 Skrevet 1. mai 2007 Ja dagen har vært deilig!!! Datoen skal noteres nå Kakao, ser at du bør får deg en liste nå også
smile Skrevet 1. mai 2007 Forfatter #3133 Skrevet 1. mai 2007 Har funnet meg noen fiiiine solbriller på nett men jeg tør ikke kjøpe de før jeg får prøvd de. Tror jeg må stikke innom optikeren denne uka og se om jeg finner de. Det er så ufattelig tragisk det drapet i Tr.lag altså! Rett og slett grusomt! Men nå må jeg finne meg litt mat... igjen. Jeg er egentlig litt snopen på noe søtt men skal prøve å styre meg og ta litt brødskiver i stedet.
Frida Frosk Skrevet 1. mai 2007 #3134 Skrevet 1. mai 2007 Jeg har spist både is og brownie i dag jeg... Har ikke spist noe mer enn vanlig tidligere i svangerskapet, men nå begynner sulten å bli større ja. Og kiloene. Ni kilo nå. Og de siste fire har vel kommet på en drøy måned tror jeg... Jaja, får vel bare akseptere det. Men kunne kanskje blitt like flink som deg til å kutte ned på sukkeret... Har det hjulpet noe på vekta forresten? Går du opp mindre nå? Men fikk jo lyst på noe da. Har litt dilla på melonyoghurt. Mye sukker i det også, men tror jeg må spise litt likevel. Er alt klart til lilleSmiles ankomst forresten?
Mrs N Skrevet 1. mai 2007 #3135 Skrevet 1. mai 2007 12 kilo så langt her. Og nå nekter jeg å veie meg mer
smile Skrevet 1. mai 2007 Forfatter #3136 Skrevet 1. mai 2007 Jeg har spist både is og brownie i dag jeg... Har ikke spist noe mer enn vanlig tidligere i svangerskapet, men nå begynner sulten å bli større ja. Og kiloene. Ni kilo nå. Og de siste fire har vel kommet på en drøy måned tror jeg... Jaja, får vel bare akseptere det. Men kunne kanskje blitt like flink som deg til å kutte ned på sukkeret... Har det hjulpet noe på vekta forresten? Går du opp mindre nå? Men fikk jo lyst på noe da. Har litt dilla på melonyoghurt. Mye sukker i det også, men tror jeg må spise litt likevel. Er alt klart til lilleSmiles ankomst forresten? ← Åååååh! Det hørtes veldig deilig ut!!!! Men jeg synes ikke jeg kan lage det nå når jeg er hjemme alene selv om det står en brownies-pakke i skapet.... Jeg er faktisk mye mindre sulten nå enn tidligere. Jeg har rett og slett ikke plass til noe særlig! Så enkelte dager har jeg faktisk spist bare tre måltid... Svangerskapet startet ikke akkurat sånn. Men ni kg er jo ingen ting! Jeg har fått 19 jeg.... Men det har stagnert veldig nå den siste mnd. Så jeg har vel lagt på meg 4 kg på to mnd nå... Synes ikke det er så ille. Men jeg aner jo ikke om det er pga sukkeret jeg går opp mindre. Jeg spiste jo noe sykt med søtt før påske også. Yoghurt er vel ikke det verste. Jeg har fått litt dilla på den sans-yoghurten med bringebær. Frisk og deilig! Alt begynner å bli veldig klart nå ja! Vi mangler å skru sammen senga men den står på soverommet og venter.... Ellers mangler jeg siste rest i sykehusbagen som jeg tar når vi drar så nå kan h*n bare kommer!!! Dere da? Mrs. N-12 kg er jo bra da! Men du må vel på vekta når du skal til kontroll....???
Frida Frosk Skrevet 1. mai 2007 #3137 Skrevet 1. mai 2007 Nei, magen kjennes litt full ut av baby til tider. Men klarer alltids å få skviset inn noe likevel jeg da. Ni kg er jo ikke så mye, men forstår ikke helt hvordan det kan ha plassert seg ni kilo på den "lille" magen min. Synes fortsatt den er liten og søt jeg, men må vel innse at den ikke er så liten lengre... Mangler fortsatt en del til Skurt kommer. Mamma kommer i morgen, med kurv og bilstol. Skal ta mål av kurven da, så må jeg få skjært til madrass i løpet av uka. Også tror jeg at jeg skal ta en tur på Nøstebarn og sjekke ut lammeskinnet de har. Babycall mangler vi og litt andre småting, men det meste er på plass. Sans-yoghurten skal sjekkes ut.
smile Skrevet 1. mai 2007 Forfatter #3138 Skrevet 1. mai 2007 Ni kg er ikke så mye nei. Synes faktisk det er litt rart at jeg har lagt på meg snart 20 kg også for jeg ser det ikke så godt og det sier andre folk også. Men jeg er ganske lang så det har kanskje noe med det å gjøre, og ikke hadde jeg for mange kg fra før av heller.... Jaja, det er egentlig det samme bare de går av. Kan godt tenke meg de har satt seg på hofter og lår for det merker jeg nok ikke så godt nå som jeg bare bruker mammabukser Vi mangler baby-call vi også men det har ikke noe hast før fødselen tror jeg. Noe kan vi ta etterpå også
LilleMy Skrevet 1. mai 2007 #3139 Skrevet 1. mai 2007 35 uker på vei?! Herregud, så spennende... Litt rart å tenke på at jeg aldri skal gjennom det der igjen, når disse små er SÅÅÅÅÅÅ skjønne.... Håper du får noen skikkelig fine uke frem til nedkomst, når nå enn det måtte skje!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå