Gå til innhold

Dagboka mi vel!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så utrolig deilig med vaskehjelp. Det får jeg til uka også (dvs mamma kommer på besøk :ler: )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klarer du å se at det er en fot du da? Her stikkes det ofte ut noe som jeg regner med er et kne, men det er vanskelig å se egentlig. Tydeligere når det er rumpa som stikker ut for da blir den kulen så veldig stor liksom :ler:

Petra: Det går fint an å skylle av dem i dusjen også. Skyll med varmt vann, tørk over med en klut du har hatt såpe på og skyll igjen. Fjerner mye det :)

Gjest Madden
Skrevet

ÅÅÅ....send over den hushjelpa når du er ferdig med henne da!! Jeg vil også ha!! :ler:

Jeg vil forresten også tippe...og jeg tipper enten 30.mai (bare fordi det er sånn en fin dag å ha bursdag på.. ;) ) eller så kommer knøttet den 10.juni! :)

Skrevet

Jeg vil også tippe :hoppe:

Og siden ingen har tatt termin 3/6 enda så booker jeg den ;)

:klem:

Skrevet
Så utrolig deilig med vaskehjelp. Det får jeg til uka også (dvs mamma kommer på besøk  :ler: )

Ja det er aller tiders selv om hun ikke rekker så mye så blir det litt hver gang og det er fantastisk deilig og verdt pengene!!!

Så koselig med mammebesøk da, og i tillegg litt vask selvfølgelig!!! :hoppe:

Klarer du å se at det er en fot du da? Her stikkes det ofte ut noe som jeg regner med er et kne, men det er vanskelig å se egentlig. Tydeligere når det er rumpa som stikker ut for da blir den kulen så veldig stor liksom :ler:

Nei jeg ser ikke at det er en fot så det kan være et kne men i følge legen så lå beina akkurat i det område i tillegg tror jeg det er for langt unna rompa til at det er et kne og det blir litt feil vinkel i forhold til rumpa for den kjenner og ser jeg veldig godt!!! Men 100% sikker er jeg altså ikke! Men hyggelig uansett!!! ;)

ÅÅÅ....send over den hushjelpa når du er ferdig med henne da!! Jeg vil også ha!! :ler:

Jeg vil forresten også tippe...og jeg tipper enten 30.mai (bare fordi det er sånn en fin dag å ha bursdag på.. ;) ) eller så kommer knøttet den 10.juni! :)

Hushjelpa er mi! :sjarmor: Hun slites ut her stakkar! :ler::sjenert:

Tippedato er notert! Snilt av deg å tippe mai i tillegg til at det er en fin dato ;)

Jeg vil også tippe :hoppe:

Og siden ingen har tatt termin 3/6 enda så booker jeg den ;)

:klem:

Den er notert! :kose:

Skrevet

Aller først må jeg bare :hoppe: og :legrine: litt for vannmelon og hennes to prinsesser!!! :babyjente: :babyjente:

Jeg ble veldig glad for å lese det nå altså!!!! :hoppe:

Jeg er oppe fordi jeg ikke får sove.... :Gjesp: Finner ikke noe god sovestilling og jeg våkner bare mannen snur eller lager den minste lyd... :roll: Jeg må vel snart prøve igjen for egentlig er jeg stuptrøtt.

Skrevet

Huff, håper du fikk sove til slutt. Lurte på hva du gjorde oppe midt i natta skjønner du. :klem:

Skrevet

Kjedelig slik du har det nå... Du skulle kanskje hatt litt av den gugga mi!?

Den slår meg helt ut.. Legger ikke merke til snorkinga til mannen engang..

Er kjøpt på helsekost, så jeg tror gravide og kan ta ;)

Håper uansett du får sovet godt ut iløpet av dagen :kose:

Skrevet

uff, stakkars deg som sover dårlig om natten. sliter litt med nattesøvnen om dagen jeg også...

:kose: håper du fikk sove tilslutt ihvertfall.

ha en flott dag, smile :klem:

Skrevet

Jeg har ikke problemer med å sovne eller sove, men jeg tror jeg holder på å sette ny verdensrekord i antall ganger et menneske snur seg i løpet av en natt :ler:

Finnes det noe som kan kalles en behagelig sovestilling lenger? ;)

Skrevet

Jeg sover heller ikke så bra... står opp u 3-4 tida hver natt. I natt forsøkte jeg å logge meg på KG i 3-tida, men KG-siden ville ikke åpne seg :frustrert::ler: makan.... vi kunne jo holt hverandre med selskap :ler:

Skrevet

Jeg har problemer med å sovne jeg da! Beina går som trommestikker og jeg klarer ikke roe meg ned....

Skrevet
Huff, håper du fikk sove til slutt. Lurte på hva du gjorde oppe midt i natta skjønner du.  :klem:

Joda, jeg sovna til slutt.....

Kjedelig slik du har det nå... Du skulle kanskje hatt litt av den gugga mi!?

Den slår meg helt ut.. Legger ikke merke til snorkinga til mannen engang..

Er kjøpt på helsekost, så jeg tror gravide og kan ta ;)

Håper uansett du får sovet godt ut iløpet av dagen :kose:

Nja, jeg vet ikke om den frister så mye men kan jo tenke at det er en frisk kiwi-smoothie, det er det det ser ut som iallefall.

Nei jeg får vel prøve meg uten, det pleier ikke å være så ille som det var i natt.

uff, stakkars deg som sover dårlig om natten. sliter litt med nattesøvnen om dagen jeg også...

:kose: håper du fikk sove tilslutt ihvertfall.

ha en flott dag, smile  :klem:

Takk ;) Jo jeg sovna til slutt. Men det er vel ikke så unormalt å være våken nå på slutten tror jeg....

Skrevet
Jeg har ikke problemer med å sovne eller sove, men jeg tror jeg holder på å sette ny verdensrekord i antall ganger et menneske snur seg i løpet av en natt :ler:

Finnes det noe som kan kalles en behagelig sovestilling lenger? ;)

Snu seg ja... Det er på en måte ikke så mange stillinger å velge imellom. Ligge på siden eller på siden????

:troest:

:kose:

Jeg sover heller ikke så bra... står opp u 3-4 tida hver natt. I natt forsøkte jeg å logge meg på KG i 3-tida, men KG-siden ville ikke åpne seg  :frustrert:  :ler: makan.... vi kunne jo holt hverandre med selskap  :ler:

:sur: Det hadde jo vært kjempekoselig. Jeg orka ikke sitte mer på KG når det ikke var noe liv her.... Pussig! :ler:

Jeg har problemer med å sovne jeg da! Beina går som trommestikker og jeg klarer ikke roe meg ned....

:ler:

Skrevet

For en natt og en dag! :roll:

Jeg fikk jo slettes ikke sove i natt. Lillesmile turnernte magen rundt og gikk løs på ribbeina og blære for sikkerhetskyld. I tillegg er det ikke så godt å finne noe god stilling i senga. Men når det begynte å lysne ute sovna jeg jo etter tre timer lys våken!!! Men jeg fikk jo heller ikke sove i dag tidlig igjen men jeg tipper det blir supergodt å legge seg i kveld! Nok klaging!

Ikke synes jeg at jeg har fått noe ut av dagen men jeg har jo vært hos fysio og rydda på kjøkkenet og laget mat. Og vips, klokka er halv sju!! :overrasket:

Jeg har t.o.m kommet meg på butikken selv. Mannen hadde ikke tid i det hele tatt så jeg måtte komme meg avgårde og kjøpe det aller mest nødvendigste siden vi ikke gadd å kjøpe noe til helga heller. Men nå blir det godt med litt mer pålegg å velge i enn syltetøy og ost! :ler:

I dag har det jo vært en fantastisk soldag igjen men jeg har ikke kommet meg noe særlig ut. Lurer på hvor lenge dette flotte været holder seg jeg?

Skrevet

Nja, jeg vet ikke om den frister så mye men kan jo tenke at det er en frisk kiwi-smoothie, det er det det ser ut som iallefall.

Nei jeg får vel prøve meg uten, det pleier ikke å være så ille som det var i natt.

Du kommer til å slokne av utmattelse i kveld ;)

Den lukter veldig sterk lime, men smaken er ganske svak.. Heldigvis..Den kunne smakt veldig vondt.. :ler:

Skrevet
Lurer på hvor lenge dette flotte været holder seg jeg?

Aldri!! :sjarmor:

Så du skal nok få nyte det om ikke i dag ;)

Skrevet

Været skulle holde seg en stund tror jeg. :tommel:

Og tenk på hele sommeren da, når du og lillesmile skal ut å trille i sola. :)

Skrevet

Jeg vil også være med å tippe! Jeg tipper 8. juni jeg da, selv om jeg håper du slipper å gå over :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...