Gjest uri Skrevet 28. april 2007 #3081 Skrevet 28. april 2007 6/6 tror jeg lillesmile kommer ut!!! :-D
smile Skrevet 28. april 2007 Forfatter #3082 Skrevet 28. april 2007 Oi-her var det mange tippere. Skal prøve å få dere med
smile Skrevet 28. april 2007 Forfatter #3083 Skrevet 28. april 2007 Best å komme seg i seng kanskje...
smile Skrevet 29. april 2007 Forfatter #3085 Skrevet 29. april 2007 Det kan iallefall føles sånn av og til Daria!!!! Fytty rakkern så trøtt jeg var i går! Besøket gikk jo aldri. Så jeg måtte begynne å småpusle med noe for å holde meg våken.... Nå skal jeg spise en god frokost før jeg skal stryke litt småtteri til lillesmile! Tenk at det snart er mai!!!
Kakao Skrevet 29. april 2007 #3086 Skrevet 29. april 2007 Å, ja. Kjempekoselig å stryke de bittesmå babyklærne! Har det gått opp for deg at du snart skal få en liten baby inni de klærne? Jeg vet ikke helt om jeg skjønner det, jeg. Gleder meg kjempemasse! Men nesten så jeg tror noen kommer til å vekke meg snart og bare si at jeg har drømt. Oi, det blir stort dette, det å bli mamma. Ønsker deg en fin søndag!
smile Skrevet 29. april 2007 Forfatter #3087 Skrevet 29. april 2007 ÅÅÅÅÅ! Det blir fantastisk stort!!!! Jeg tror faktisk det har begynt å gå opp for meg og det har blitt litt mer virkelig den siste uken egentlig! Og jeg gleder meg som en unge!!! Det verste er at jeg begynner nesten å grine av glede bare jeg tenker på det!!! :rødme: Men nå må jeg sette i gang og stryke litt klær. Bl.a skal jeg stryke et heklet vognteppe som jeg hadde da jeg var liten og som min mormor har heklet! Artig!!! Så har jeg klart både det blå og rosa stoffet som skal være under!!!
Frida Frosk Skrevet 29. april 2007 #3088 Skrevet 29. april 2007 (endret) Ha en koselig dag med babyforberedelser. Endret 29. april 2007 av Frida Frosk
Petra Prøvedokke Skrevet 29. april 2007 #3090 Skrevet 29. april 2007 Jeg tar bare ned persiennene og dypper de litt i badekaret. Det fungerer fint for meg i alle fall ← har ikke badekar, jeg... men jeg har flere persienner som trenger en skikkelig vask... her er vi igang med tippingen ser jeg! jeg tipper 5. juni ha en fin dag, smile
smile Skrevet 29. april 2007 Forfatter #3091 Skrevet 29. april 2007 5.juni er notert Petra Prøvdedokke I dag har lillesmile bestemt seg for å strekke skikkelig på seg tror jeg! Jevnt og trutt kommer det en fot bulende ut som en liten klump øverst på siden av magen min!!! Som jeg gleder meg til å snuse og nusse på den foten!!!!
Frida Frosk Skrevet 29. april 2007 #3092 Skrevet 29. april 2007 Åh... det samme har jeg tenkt når Skurt dytter ut en fot eller når rumpa presses ut. Gleder meg så masse nå.
smile Skrevet 29. april 2007 Forfatter #3093 Skrevet 29. april 2007 (endret) Ja det blir helt supert tror jeg!!! Holder på å pakke sykehusbagen. Ser at det står at en kan ta med en bok men jeg tviler på at jeg kommer til å lese noe særlig. Jeg kommer vel bare til å stirre på ungen vår tror jeg!!!!! (kanskje jeg heller skal huske på brillene mine!!! ) Forresten har jeg vasket litt støv av bilstolen igjen i dag, lagt et helseteppe i stolen så det er klart til pappan skal hente oss. Jeg holder også på å strikke en ullsokk men den ble helt amerikansk stor på rista så jeg må rekke opp litt tror jeg. Jeg har også lagt på plass noen klær i stellekommoden men nå er det ikke plass til flere bodyer i stabelen!!! Så nå er det fullstendig kjøpestopp. Det eneste jeg skal kjøpe til uka er noen gas- og flanelskluter tror jeg. Endret 29. april 2007 av smile
smile Skrevet 29. april 2007 Forfatter #3094 Skrevet 29. april 2007 Forresten kom vi på at vi har totalt glemt å kjøpe bleiebøtte/søppelbøtte. Det må vi også fikse til uka tror jeg! Lillesmile vrir hodet sitt fælt nå... Det er nødt for å være det for det kjennes ut som små stikkinger i urinrører! Akkuarat som en start på en blærekatarr, sånn svir det. Men det svir bare når lillesmile rører på seg så jeg tror ikke det er UVI. Kanskje h*n kiler seg godt ned i bekkenet???
Loevinna Skrevet 29. april 2007 #3095 Skrevet 29. april 2007 I dag har lillesmile bestemt seg for å strekke skikkelig på seg tror jeg! Jevnt og trutt kommer det en fot bulende ut som en liten klump øverst på siden av magen min!!! Som jeg gleder meg til å snuse og nusse på den foten!!!! ← Det må være en helt ubeskrivelig herlig opplevelse...? Ha en fin søndag, det som er igjen av den!
smile Skrevet 29. april 2007 Forfatter #3096 Skrevet 29. april 2007 Ja det er jo ganske så utrolig!!! Pga av litt så har jeg en stor baby i magen!!!
Daria Skrevet 29. april 2007 #3097 Skrevet 29. april 2007 Tror det er det som kalles handling og konsekvens...
smile Skrevet 29. april 2007 Forfatter #3098 Skrevet 29. april 2007 Sant det!!! Men allikevel ganske sykt spør du meg!!!! Tipp en gang hvem som har vaskehjelp i huset nå! :danse:
Daria Skrevet 29. april 2007 #3099 Skrevet 29. april 2007 Naboen har ansatt en usedvanlig kjekk vaskehjelp og du har fullt innsyn? ...eller så vil jeg gjette på at det er deg...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå