Gå til innhold

Dagboka mi vel!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi-her var det mange tippere. Skal prøve å få dere med :kose:

Skrevet

Hvorfor det? Skjønt, du sover vel for to ;)

Skrevet

Det kan iallefall føles sånn av og til Daria!!!!

Fytty rakkern så trøtt jeg var i går! Besøket gikk jo aldri. Så jeg måtte begynne å småpusle med noe for å holde meg våken.... :sjenert:

Nå skal jeg spise en god frokost før jeg skal stryke litt småtteri til lillesmile! :babysmokk: Tenk at det snart er mai!!! :hoppe:

Skrevet

Å, ja. Kjempekoselig å stryke de bittesmå babyklærne! :legrine:

Har det gått opp for deg at du snart skal få en liten baby inni de klærne? Jeg vet ikke helt om jeg skjønner det, jeg. Gleder meg kjempemasse! :hoppe: Men nesten så jeg tror noen kommer til å vekke meg snart og bare si at jeg har drømt. :ler: Oi, det blir stort dette, det å bli mamma.

Ønsker deg en fin søndag! :klem:

Skrevet

ÅÅÅÅÅ! Det blir fantastisk stort!!!! :legrine:

Jeg tror faktisk det har begynt å gå opp for meg og det har blitt litt mer virkelig den siste uken egentlig! Og jeg gleder meg som en unge!!! :hoppe: Det verste er at jeg begynner nesten å grine av glede bare jeg tenker på det!!! :rødme:

Men nå må jeg sette i gang og stryke litt klær. Bl.a skal jeg stryke et heklet vognteppe som jeg hadde da jeg var liten og som min mormor har heklet! Artig!!! :hoppe: Så har jeg klart både det blå og rosa stoffet som skal være under!!! :hjerter:

Skrevet (endret)

Ha en koselig dag med babyforberedelser. :klem:

Endret av Frida Frosk
Skrevet
Jeg tar bare ned persiennene og dypper de litt i badekaret. Det fungerer fint for meg i alle fall :)

har ikke badekar, jeg... men jeg har flere persienner som trenger en skikkelig vask...

her er vi igang med tippingen ser jeg! jeg tipper 5. juni :)

ha en fin dag, smile :klem:

Skrevet

5.juni er notert Petra Prøvdedokke ;)

I dag har lillesmile bestemt seg for å strekke skikkelig på seg tror jeg! :hjerter: Jevnt og trutt kommer det en fot bulende ut som en liten klump øverst på siden av magen min!!! Som jeg gleder meg til å snuse og nusse på den foten!!!! :hjerter_rundt:

Skrevet

Åh... det samme har jeg tenkt når Skurt dytter ut en fot eller når rumpa presses ut. :hjerter_rundt: Gleder meg så masse nå.

Skrevet (endret)

Ja det blir helt supert tror jeg!!! Holder på å pakke sykehusbagen. Ser at det står at en kan ta med en bok men jeg tviler på at jeg kommer til å lese noe særlig. Jeg kommer vel bare til å stirre på ungen vår tror jeg!!!!! :hjerter: (kanskje jeg heller skal huske på brillene mine!!! :ler2: )

Forresten har jeg vasket litt støv av bilstolen igjen i dag, lagt et helseteppe i stolen så det er klart til pappan skal hente oss.

Jeg holder også på å strikke en ullsokk men den ble helt amerikansk stor på rista så jeg må rekke opp litt tror jeg.

Jeg har også lagt på plass noen klær i stellekommoden men nå er det ikke plass til flere bodyer i stabelen!!! :ler: Så nå er det fullstendig kjøpestopp. Det eneste jeg skal kjøpe til uka er noen gas- og flanelskluter tror jeg.

Endret av smile
Skrevet

Forresten kom vi på at vi har totalt glemt å kjøpe bleiebøtte/søppelbøtte. Det må vi også fikse til uka tror jeg!

Lillesmile vrir hodet sitt fælt nå... Det er nødt for å være det for det kjennes ut som små stikkinger i urinrører! :overrasket: Akkuarat som en start på en blærekatarr, sånn svir det. Men det svir bare når lillesmile rører på seg så jeg tror ikke det er UVI. Kanskje h*n kiler seg godt ned i bekkenet??? :hoppe::danse::hoppe::danse:

Skrevet
I dag har lillesmile bestemt seg for å strekke skikkelig på seg tror jeg! :hjerter: Jevnt og trutt kommer det en fot bulende ut som en liten klump øverst på siden av magen min!!! Som jeg gleder meg til å snuse og nusse på den foten!!!! :hjerter_rundt:

Det må være en helt ubeskrivelig herlig opplevelse...? :sjenert::)

Ha en fin søndag, det som er igjen av den! :klem:

Skrevet

Ja det er jo ganske så utrolig!!! Pga av litt :humpe: så har jeg en stor baby i magen!!! :overrasket:

Skrevet
:ler: Tror det er det som kalles handling og konsekvens... :ler:
Skrevet

:ler: Sant det!!! Men allikevel ganske sykt spør du meg!!!!

Tipp en gang hvem som har vaskehjelp i huset nå! :danse: :danse: :danse:

Skrevet

Naboen har ansatt en usedvanlig kjekk vaskehjelp og du har fullt innsyn? :ler:

...eller så vil jeg gjette på at det er deg... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...