Eeyore Skrevet 28. april 2007 #3061 Skrevet 28. april 2007 Får man ikke kjøpt sånne koster som er delt i flere deler til persienner da? Har ikke persienner selv, så jeg vet ikke hvor man får det da... Helge
Mrs N Skrevet 28. april 2007 #3062 Skrevet 28. april 2007 Jeg tar bare ned persiennene og dypper de litt i badekaret. Det fungerer fint for meg i alle fall
smile Skrevet 28. april 2007 Forfatter #3064 Skrevet 28. april 2007 Får man ikke kjøpt sånne koster som er delt i flere deler til persienner da? Har ikke persienner selv, så jeg vet ikke hvor man får det da... Helge ← En gjør kanskje det? Aldri hørt om det jeg. Men det er ikke så ofte jeg vasker de to persiennene jeg har så jeg tror jeg skal klare meg uten. Helt greit å ta en klut over en gang i blandt. Jeg tar bare ned persiennene og dypper de litt i badekaret. Det fungerer fint for meg i alle fall ← Er det sånn klikksystem på de så det går an å ta de ned??? :klø: Har ikke sett det på min jeg men det er godt mulig det er det for det høres jo lettvindt ut å få vasket de i badekaret!!! Innom med en klem i det fine været. ← Hyggelig! Varm tilbake!!!! ****************** Har kosa meg mange timer i sola i dag selv om det har blåst litt. Har festet trådene i de små sokkene/skoene som tilhører bomullsjakken jeg har strikket. Så nå ble jeg strikkeløs igjen så jeg begynte på noen små ullsokker til ullsettet jeg har strikket. Så får vi se hva jeg finner på om noen få dager da jeg er ferdig med de også. Burde vel kanskje begynne på noe større igjen men aller mest burde jeg avslutte broderiet på dåpskjolen for den er nesten ferdig nå. Nå skal vi lage oss litt pastasalat før vi får besøk.
smile Skrevet 28. april 2007 Forfatter #3065 Skrevet 28. april 2007 Tenk at vannmelon er i fødsel, eller aller helst har født!!! :hoppe: Hun har forresten termin en dag før meg,( ) men med to da! :rosasmil:
Mrs N Skrevet 28. april 2007 #3066 Skrevet 28. april 2007 Ja, nå er det ikke lenge igjen for noen av oss! Og ja, mine persienner kommer fint ut de. Se om de ikke er av samme typen som du kan bare dra ut (du må ta i litt da) av festene. Mye enklere å vaske de i badekar
smile Skrevet 28. april 2007 Forfatter #3067 Skrevet 28. april 2007 Ja det begynner å hjelpe på, selv om det i verste fall kan være 7 uker til meg.... Lurer på om jeg kan kreve igangsetting pgs bekkenløsningen?? Skal sjekke persiennene jeg. Den ene er fra ikea vet jeg...
Mrs N Skrevet 28. april 2007 #3068 Skrevet 28. april 2007 Nei, tror ikke det Men hvordan blir det under fødsel da? Er du mobil nok til å kunne finne en komfortabel stilling eller skal du be om noe smertestillende pga bekkenløsningen? Jeg selv har store problemer med å komme meg i senga for tida, så kan jo tenke meg hvordan det er for deg.
smile Skrevet 28. april 2007 Forfatter #3069 Skrevet 28. april 2007 Nei jeg tror heller ikke det blir satt i gang pga bekkenløsning. Har tenkt litt på det der jeg også med bekkenløsninga men det er visst utrolig hva man klarer når man må. Kluet nå er at jeg må skifte stilling ofte og jeg klarer ikke å stå mer enn i noen få minutter. Så jeg kommer helt sikkert ikke til å klare det men så lenge jeg får skiftet stilling og ikke sitter hardt går det bra. Jeg har forresten eget skriv med meg til fødselen om at jeg har kraftig bekkenløsning og ikke skal føde liggende. De anbefaler liggende på siden for da blir det minst trykk på bekkenet. Så jeg tror jeg skal klare en fødsel og jeg får jo smertestillende om jeg vil men jeg innbiller meg at riene vil overdøve bekkensmertene.
Catus Skrevet 28. april 2007 #3070 Skrevet 28. april 2007 Huff, så mye du krangler med det bekkenet ditt. Godt det snart er over, eller hva? Er det forresten ikke snart på tide med en tippeliste hos deg også? Hvilken dato er termin igjen?
Mrs N Skrevet 28. april 2007 #3071 Skrevet 28. april 2007 Du er helt sikkert ikke den første som trenger litt ekstra hjelp pga bekkenløsning Liggende fødsel er ikke bra for noen kvinner mener jordmora mi
smile Skrevet 28. april 2007 Forfatter #3072 Skrevet 28. april 2007 Huff, så mye du krangler med det bekkenet ditt. Godt det snart er over, eller hva? Er det forresten ikke snart på tide med en tippeliste hos deg også? Hvilken dato er termin igjen? ← Ja bekkenet har sakte men sikkert blitt verre.... Er litt lei ja så jeg gleder meg sykt til slippe denne smerten! Jo det er kanskje på tide med tippeliste her også... Hjelp! UL-termin er 3.juni og menstermin er 1.juni så det er ikke store forskjellen. Du er helt sikkert ikke den første som trenger litt ekstra hjelp pga bekkenløsning Liggende fødsel er ikke bra for noen kvinner mener jordmora mi ← Nei de er nok godt vandt! De anbefaler vel ikke liggende fødsel nei men vi får se hva som blir behagelig tipper jeg. Jeg er ganske åpen så lenge de tar vare på babyen og bekkenet mitt! ****************** :cry: Huff .... Nå har jeg laget en pastasalat og delvis sittet ved kjøkkenbordet og skjært salaten men nå har jeg dritvondt igjen.... Har mest lyst til å hylgrine men får besøk hvert øyeblikk så jeg må få mannen til å dekke på litt nå....
Mrs N Skrevet 28. april 2007 #3073 Skrevet 28. april 2007 Jeg tipper 1. eller 11. juni Huff. Kan du ikke ta noe smertestillende for bekkenet? Har du prøvd svømming forresten?
Gjest uri Skrevet 28. april 2007 #3074 Skrevet 28. april 2007 ååå.. Tippeliste... Kjenner sommerfuglene romstrere i magen!! Men jeg tror jeg må sette meg i tenkeboksen litt..... Kjenne etter for hva jeg føler!! Jeg pleier være ganske flink på slikt, men det er jo med de jeg møter i virkeligheten!!! Kan jeg komme å besøke deg???
smile Skrevet 28. april 2007 Forfatter #3075 Skrevet 28. april 2007 Jeg tipper 1. eller 11. juni Huff. Kan du ikke ta noe smertestillende for bekkenet? Har du prøvd svømming forresten? ← Ja jeg har hatt trening i varmt basseng en gang i uken en god stund nå, i tillegg til manuellterapi og fysioterapuat så jeg vet jammen ikke mer hva jeg skal gjøre jeg. Orker nesten ikke prøve noe mer nå men lurer på å ringe en fotsoneterapaut til uka... Okei, da får jeg sette i gang en tippeliste! ååå.. Tippeliste... Kjenner sommerfuglene romstrere i magen!! Men jeg tror jeg må sette meg i tenkeboksen litt..... Kjenne etter for hva jeg føler!! Jeg pleier være ganske flink på slikt, men det er jo med de jeg møter i virkeligheten!!! Kan jeg komme å besøke deg??? ← Anytime!!! Her er det babyen som romsterer i magen akkurat nå! (håper virkelig du kjenner på magefølelsen at jeg slipper å gå over tiden! ) Uansett har du nok litt tid til å kjenne på følelsen enda. Det er jo tross alt en mnd. igjen.
Daria Skrevet 28. april 2007 #3076 Skrevet 28. april 2007 Får håpe du er blandt dem som blir bedre etter at hodet fester seg. Så synd at du skal være så plaget. Tipper på 5. junu, men håper for din skyld at det lir litt før.
Gjest uri Skrevet 28. april 2007 #3077 Skrevet 28. april 2007 Jeg føler litt overtid...... Men slikt kan endre seg underveis og...
Catus Skrevet 28. april 2007 #3078 Skrevet 28. april 2007 Jeg tipper 10.juni! Men som Daria sier, håper jeg du slipper å gå så lenge..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå