Gå til innhold

Dagboka mi vel!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Godt å høre at hodeverket er over, at du er i god form trass butikkgåinga i går. :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra at du kom deg litt ut og at du fortsatt er i grei form :) Hørtes ut som om du fant mye fint. Men å gjøre om i stua bør vel muligens vente litt?

Skrevet
Godt å høre at hodeverket er over, at du er i god form trass butikkgåinga i går.  :klem:

Ja det er veldig deilig!!! :hoppe:

Så bra at du kom deg litt ut og at du fortsatt er i grei form :) Hørtes ut som om du fant mye fint. Men å gjøre om i stua bør vel muligens vente litt?

Ja jeg føler meg litt lettere til sinns bare å få til en butikktur. Det sies vel at en ikke blir glad og lykkelig av å handle men litt, bare litt ble jeg det :ler:

Stua bør nok vente ja! :Nikke: Har lyst til å se i litt flere butikker før jeg bestemmer meg og det får jeg ta når fødselen er overstått!

Nå vasker jeg babyklær jeg kjøpte i går og sengekant-beskytteren! :hoppe: Det er så deilig å se at ting begynner å falle på plass! :babysmokk: Og som jeg gleder meg!!! :hoppe: :hoppe: :hoppe: Hadde lillesmile vært klar er den :hjerte: _lig velkommen men jeg håper jo for h*n at den koser seg litt i magen min noen få uker til!!!! :gravid:

Gjest Madden
Skrevet

Ååååå..så herlig! Gleder meg fælt til jeg også kan begynne å vaske babyklær og legge på plass.... :hjerter:

Skrevet

gleder meg til jeg kan starte med vasking av babyklær :hoppe:

men først må barnerommet bli klart, og mannen min er ganske treeeeg :ler:

:klem:

Skrevet
Nå vasker jeg babyklær jeg kjøpte i går og sengekant-beskytteren! :hoppe:

Hi hi! Akkurat hva je trengte! Gikk rundt og lurte på om jeg skulle vaske sengekantbeskytteren. Da gjør jeg det!

Har ikke vasket noe av babytøyet ennå, men det er jo noen uker igjen... Gleder meg!

Skrevet (endret)
Ååååå..så herlig! Gleder meg fælt til jeg også kan begynne å vaske babyklær og legge på plass.... :hjerter:

Ja det er sååååå koselig og bare en glede å ordne med disse små klærne!!! :hjerter:

:vinke:

:kose:

gleder meg til jeg kan starte med vasking av babyklær :hoppe:

men først må barnerommet bli klart, og mannen min er ganske treeeeg  :ler:

Høres kjent ut. Har akkurat skrevet liste til mannen jeg. Nå MÅ han gjøre det!!!!

Gled deg til å vaske klær ja!!! :hoppe:

Hi hi! Akkurat hva je trengte! Gikk rundt og lurte på om jeg skulle vaske sengekantbeskytteren. Da gjør jeg det!

Har ikke vasket noe av babytøyet ennå, men det er jo noen uker igjen... Gleder meg!

Min sengekantbeskytter trengte absolutt en vask for jeg så det var litt skitt i åpningen av pakningen men jeg vasket bare på 40 grader siden det ikke var noe vaskeanvisning med. Det så ut til å gå bra!

Ikke så veldig lenge til du bør begynne å vaske du heller!!!! :babysmokk:

:vinke:

:kose:

Vi har soooool her i dag..  :briller2:

Det fikk vi også akkurat nå men jeg har ikke rukket å nyte den enda! ;)

Kan du ikke sende litt av den sola hit

Tror sola jammen er på vei til østlandet nå også jeg!!!

Endret av smile
Skrevet

Har forresten glemt å :hoppe: for at jeg regnes som høygravid!!! :gravid:

Nå har jeg vært hos fysio igjen. Blir litt sløv etterpå så det er godt å slenge seg ned med KG og facebook. :smile:

Skrevet

Takk Pia ;)

Lurer på å age meg en jordbærsmotthies. Har masse jordbær i fryseren som må spises opp før amminga setter inn! :babysmokk:

Skrevet (endret)

Huff, er litt lei, glad, sur, sinna, fødeklar, hormonell og ubestemt i dag jeg.... :murvegg:

Edit, måtte bare slette innholdet i frustrasjons-utbruddet mitt :ler:

Endret av smile
Skrevet
Huff, er litt lei, glad, sur, sinna, fødeklar, hormonell og ubestemt i dag jeg.... :murvegg:

huff da :kose:

her var det mange følelser i sving på en gang! :ler:

Skrevet

Edit, måtte bare slette innholdet i frustrasjons-utbruddet mitt :ler:

huff... Ikke så godt det der... Men det er ikke lenge igjen nå snuppa!! :kose:

Når lillesmile har komt, sitter du her og gråter over at du gråter og andre dumme ting.. :ler: Alt sånt er frustrerende der og da, men det ordner seg for snille piker vettu!!

Er ikke lenge siden jeg selv satt og sippa over alt og ingenting.. Når er det 8 år siden... ;)

Skrevet (endret)

Husj ja, det virker som om det er helt normalt. Tipper jeg kommer til å gråte når den kommer også ja for jeg gråter jo bare jeg ser bilder/video av en fødsel.

Har vært på fødselsforberedende kurs med tema om fødsel. Så video fra fødsel. Jeg synes jo det var veldig bra men etter det ble jeg bare enda mer rar i humøret og ikke vet jeg å sette ord på det engang.... :roll:

Jeg har jo ikke gruet meg før, og jeg vet ikke om det er det jeg gjør nå, men jeg så litt mer at det gjør vondt og det har jeg ikke hatt så veldig fokus på før. Så jeg skal prøve å ikke tenke så mye på det nå heller.

Mannen fatter ingen ting stakkar... :forvirret:

Endret av smile

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...