Gå til innhold

Dagboka mi vel!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå er det snart leggetid... Hodepine igjen....

:Gjesp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God bedring og sov godt.

Har hatt litt hodepine i det siste jeg også, men er alt for dårlig til å drikke vann. Så kan bare skylde på meg sjøl.

Skrevet

:frustrert: hodepine er noe herk!

du får passe på at du får i deg nok vann, da!!

:kose:

Skrevet

Håper hodet ditt er på plass igjen :)

Gro Nylander... Fikk boka hennes til jul. Ammeterrorist til tusen og tilbake, men var en del annet å lese om der og. Bl.a likte jeg historien(e) hennes fra fødestua :)

Skrevet

Har hørt det om ammingen ja. Men ang. det, når begynner man å lekke egentlig? Studerer mine egne brystvorter hver dag i dusjen... :sjenert: men foreløpig har de kun forandret form og farge. :ler:

Skrevet

Frida Frosk: Det er ikke alle som lekker da. Jeg lakk bare bittelitt (et par dråper) i 1-2 dager for noen uker siden. Siden da har jeg ikke merket noe lekking i det hele tatt :)

Skrevet

:kyss: til alle som har vært på besøk!!! Hyggelig!!!

Hodeverket var borte da jeg våknet i dag tidlig så det var bra. Jeg er egentlig ganske flink til å drikker vann og jeg er overrasket over hvor mye jeg drikker også, men jeg må vel skifte nytt vann i bassenget hver tredje time! :hjerter:

Gro Nylander... Fikk boka hennes til jul. Ammeterrorist til tusen og tilbake, men var en del annet å lese om der og. Bl.a likte jeg historien(e) hennes fra fødestua :)

Ja hun maser fælt om amming. Jeg har sett videoen hennes også... Egentlig ganske vittig for den er så gammel og rett på sak for å si det sånn! :ler:

Nå har jeg lest bare i begynnelsen men den likte jeg kjempegodt. Den snakker liksom om hvordan hormonene styrer det hele. Men jeg er glad jeg leser det før fødselen for jeg tror ikke det hadde vært så interressant etterpå.

Frida Frosk: Det er ikke alle som lekker da. Jeg lakk bare bittelitt (et par dråper) i 1-2 dager for noen uker siden. Siden da har jeg ikke merket noe lekking i det hele tatt :)

Akkurat samme som meg. For en god del uker tilbake stod jeg opp en morgen og da lå det en fin dråpe på knoppen, ellers har jeg sett en gul flekk en eller to ganger i bh'en. Tror du skal være glad du ikke lekker for det er vel det beste???!! Hører jo om de som lekker sånn at de må bruke bh og skjorte om natta for det lekker sånn før fødselen. Det høres ikke så lettvindt ut...

Skrevet

Heia, smile-vennen :kose:

Hvordan går det med magen og hun som eier'n?

Er ikke mye KG-tid på meg om dagen... :sur: I tillegg til herlige lille Burpelita (som forøvrig vokser som bare det :rødme: ), så er jeg midt i eksamensperioden... :lese:

Har lest litt tilbake her,- skjønner at du har litt lite å ta deg til, siden du maler magen din med vannmaling :hoho: Leste om noen bilder også, men kunne ikke finne :grine: Var det male-magen som var ledd av, og det store samtaleemnet et par sider?

Kan tenke meg agen din er kjempefin :Nikke: Du kommer sikkert til å savne den. Det gjør jeg hver eneste dag, men det er jo mye bedre å ha den lille bolla mi på utsiden ;)

Det er jammen meg ikke lenge igjen for deg nå :hoppe:

Jeg må skjerpe meg, og logge meg på KG litt oftere... Må jo følge med deg i innspurten! :Nikke:

Håper du har en fin-fin kveld :klem:

Skrevet

I dag har jeg vært til ny kontroll. Synes ikke jeg gjør noe annet jeg men legen mente jeg måtte fortsette sånn nå... Blodtrykket var gått ørlitt opp men det var fortsatt veldig fint :rosasmil: Legen strevde også litt med å finne hjertelyden for den rørte sånn på seg og hikket samtidig! :hjerte:

Hodet var ikke festet enda men hun mente det var litt tidlig enda uansett.

I kveld har jeg vært på shopping! :hoppe: :hoppe: :klaske::murvegg: Det var jo kjempegøy men jeg vet jeg har tøyd strikken noe enormt så i morra regner jeg med å syte, klage og :grine: igjen. Stakkars mannnen min!!! Men han er advart! :ler:

Uansett fikk jeg kjøpt litt for det var 30% på alt på cubus. Egentlig er jeg ikke noe cubus-jente men nå var jeg desperat etter noe nytt tror jeg...

Jeg kjøpte:

* ei brun kosebukse med litt gull på

* en knall-rosa bomullsjakke

* turkis/sjøblå 3/4 kort jakke med sånn snitt som svinger ut så i str. 40 passet den nå også ;)

* mascara

* en body i str.50

* 1 helseteppe

Kosebuksa tipper jeg at jeg kan ha en god stund etter fødselen og ikke minst blir den super-god på sykehuset.

Jakkene blir veldig kjekke å ha nå selv om de ikke går igjen over magen. :gravid:

Jeg var også innom kremmerhuset. Huff, de har så mye fint der! Har lyst til å bli kvitt alt jeg har og skifte tema-farge på stua men jeg skal uansett vente litt til jeg har penger, bekken som funker og til jeg har funnet ut hvilken farge jeg skal velge nå...

Men nå er det frustrerte fruer!!! :danse:

Skrevet
Heia, smile-vennen :kose:

Hvordan går det med magen og hun som eier'n?

Er ikke mye KG-tid på meg om dagen... :sur: I tillegg til herlige lille Burpelita (som forøvrig vokser som bare det  :rødme:  ), så er jeg midt i eksamensperioden... :lese:

Har lest litt tilbake her,- skjønner at du har litt lite å ta deg til, siden du maler magen din med vannmaling :hoho: Leste om noen bilder også, men kunne ikke finne  :grine:  Var det male-magen som var ledd av, og det store samtaleemnet et par sider?

Kan tenke meg agen din er kjempefin :Nikke: Du kommer sikkert til å savne den. Det gjør jeg hver eneste dag, men det er jo mye bedre å ha den lille bolla mi på utsiden ;)

Det er jammen meg ikke lenge igjen for deg nå :hoppe:

Jeg må skjerpe meg, og logge meg på KG litt oftere... Må jo følge med deg i innspurten! :Nikke:

Håper du har en fin-fin kveld :klem:

Der har du også vært jo!!! :klem:

Jeg skjønner så godt at du ikke er så mye på KG altså!!! Tror jeg sier det til deg hver gang så du må ikke ha dårlig samvittighet!!!

Ja her vokser magen og det er herlig!! Jeg tror nok jeg kommer til å savne den litt jeg også ja, samtidig som det skal bli deilig å bli ferdig i denne omgang. Lå ikke magemalingsbilde under galleriet altså??? Skal sjekke jeg!

Heldigvis er det ikke så lenge igjen nei. Jeg gleder meg noe sykt nå!!! :hoppe: Men jeg håper for den lilles skyld at det ikke skjer på noen uker enda! ;)

Lykke til med innspurten av eksamen!! :klem:

Skrevet

Ah, galleriet!! :sjarmor:

Skal løpe og sjekke... Hvis jeg ikke kommer tilbake og kommenterer, er det sikkert fordi jeg har ledd meg ihjel :hoho: Virka på skrivinga som at det kunne frembringe litt latter!

:kyss:

Skrevet

:hoho: :hoho: :hoho: Fantastisk!!

Utrolig flink du er til å male... ;)

Skrevet

:vinke: måtte ha en hviledag i går

Håper alt er bra med deg!

:klem:

Skrevet

:vinke: til Lubelillen!!!

Ja her er alt bra! Har slappet av i i dag og det er godt. Nå har jeg satt på en ullvask med bl. a et teppe og ett litt stort ullsett jeg har strikket. Føler at ting begynner å falle på plass her nå.

Mannen har fått montert opp lystette rullegardiner på soverommet og det ble så bra så han mente at nå kunne jeg bare ligge her hele døgnet og amme ;)

Nå mangler det å få montert opp senga. Tipper vi tar det i neste uke for mannen skal jobbe så mye nå disse dagene.

Tross mye butikk-gåing er bekkenet ganske bra i dag, men så har jeg tatt det med ro også da :rosasmil:

Ute pissregner det.... :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...