Gå til innhold

Dagboka mi vel!

Fremhevede innlegg

Skrevet
smile: Ja, det er sant det virker litt fjernet.

Jeg tenker at når bebbisen kommer så blir det ikke lenger tid til å spise sjokolade så derfor må jeg spise det nå mens jeg kan ;)

Nettopp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at når bebbisen kommer så blir det ikke lenger tid til å spise sjokolade så derfor må jeg spise det nå mens jeg kan ;)

:ler: Bra ressonement.

Jeg tenker at det er bra å ha litt å gå på når man skal amme... :sjenert: Men funker jo ikke, for alt legger seg jo bare på magen. Så det vil vel si at mine fettreserver fylles ikke opp, så hvor blir det av alle kaloriene? Ikke hos Skurt håper jeg? :sjokkert:

Tenk om det kommer en sånn 5-kilos tung sumobaby. :overrasket:

Skrevet

Tid til å spise sjokolade skal jeg da alltids finne! :ler:

Kan ikke kjøpe sånne dyre briller jeg. Det og paraplyer er forbruksvare hos meg...  :sjenert: Lenge leve HM.  :ler:

Sånn tenkte jeg også men når en bruker så mye penger på briller så tar en mer vare på det også. Det har jeg iallefall erfart emd de forrige jeg har.

Skrevet
Ja magen synker litt ned når babyen fester seg og da blir det lettere å puste men trykket blir desto større på blæra.

MYE lettere å puste, sitte, bøye seg og spise!

Hos de fleste førstegangsfødende vil babyen feste seg og dette skjer gjerne fra uke 35. Jordmor sa sånn cirka fra 2-4 uker etter at det har festet seg blir det gjerne fødsel. :hjerter:

3 uker siden hodet begynte å feste seg her da :overrasket:

Skrevet
:ler:

De var kjempefine!!!! Har du sett at du kan endre det rett til norsk pris på linja rett over? Lettvindt!

Jeg må vente med å finne noen til jeg har prøvd tror jeg. Tør ikke å bruke så mye penger på noe jeg ikke har prøvd...

Av en eller annen grunn følte jeg på meg at du uri kom til å digge denne siden! :ler:

Ahha.. Der lærte jeg noe nytt.. Og fant ut at jeg neppe kommer til å kjøpe dem med det første... FOR en pris...

Solbriller er jo forbruksvare.. Enten setter mannen seg på dem når de ligger og slenger i bilen, eller så klarer ungene få fatt på dem og ødelegge dem..

Jeg lærer aldri at-jeg-må-legge-dem-vekk!! :klaske:

Det er absolutt min stil ja.. Så om jeg sparer litt, kan jeg kanskje kjøpe til sensommeren... :ler:

Men først; Lære meg å legge dem vekk når de ikke er i bruk!

Skrevet

Hehe.. Vet at de fester seg og synker ned. Syns at dere som opplever det må være heldige. Her vil det alltid være en på toppen som trykker mot ribbena selv om førstemann har sunket ned i bekkenet.

Skrevet
Tid til å spise sjokolade skal jeg da alltids finne! :ler:

Sånn tenkte jeg også men når en bruker så mye penger på briller så tar en mer vare på det også. Det har jeg iallefall erfart emd de forrige jeg har.

hmm.. Godt eksempel i å prøve seg på dyre briller :-D

Skrevet
Men det hjelper å lese seg nervøs om svangerskapsforgiftning, vitende om at man plutselig er i faresonen. Rene aha-opplevelsen.

Det har ikke hjulpet her selv om jeg er i faresonen.... :sjenert:

Tenk om det kommer en sånn 5-kilos tung sumobaby.  :overrasket:

Det er den store, store skrekken min!!!!!! :redd:

MYE lettere å puste, sitte, bøye seg og spise!

3 uker siden hodet begynte å feste seg her da :overrasket:

Puh-høres deilig ut!

Snart blir det fødsel vettu! :danse: Men hun sa at det var sånn cirka da, ikke en fast regel.

Men først; Lære meg å legge dem vekk når de ikke er i bruk!

Du får sånt fint etui vettu! :tommel: De andre dyre jeg kjøpte har jeg hatt i 6 år faktisk uten en knekk!!!! :hoppe: *stolt* Men så har ikke jeg unger enda da... ikke riktig enda :ler:

Skrevet
Hehe.. Vet at de fester seg og synker ned. Syns at dere som opplever det må være heldige. Her vil det alltid være en på toppen som trykker mot ribbena selv om førstemann har sunket ned i bekkenet.

:troest: Kunne tenke meg at dette ikke skjer hos deg ja....

hmm.. Godt eksempel i å prøve seg på dyre briller :-D

:Nikke:

Skrevet

Nå har jeg sittet her altfor lenge, er helt stiv i nakken!

*kg-pause*

Skrevet
Nå har jeg sittet her altfor lenge, er helt stiv i nakken!

*kg-pause*

Jeg tok meg en tur på butikken nå... Kjente og at jeg hadde sittet for lenge..

Men men.. Jeg nyter friheten i dag.... Og snart kommer eldstejenta hjem fra skolen..

Skrevet

Og her inne flyyyyr jo sidene :ler:

Jeg kjøpte meg ett par Dior solbriller i fjor, med styrke! Var så lei av å ha vondt i hodet pga mysing i sola med vanlige briller.. Og jeg har tatt godt vare på de dyre brillene! Etuiet har jeg med hele tiden, og legger det alltid i den.. Da er de beskyttet... Er veldig fornøyd :Nikke:

Skrevet

Jeg kjøpte meg ett par Dior solbriller i fjor, med styrke! Var så lei av å ha vondt i hodet pga mysing i sola med vanlige briller.. Og jeg har tatt godt vare på de dyre brillene! Etuiet har jeg med hele tiden, og legger det alltid i den.. Da er de beskyttet... Er veldig fornøyd :Nikke:

Jeg kjøpte solbriller til å feste utenpå de vanlige brillene mine for noen år siden -og en helt ny verden åpnet seg :ler: Plutselig kunne jeg se skikkelig uten å myse -lese ut i sola til og med... :kul:

Skrevet

blir jo helt utslitt av å få meg seg alt dere skravler om mens jeg prøver å jobbe litt :ler:

Skrevet

Jeg tok meg en tur på butikken nå... Kjente og at jeg hadde sittet for lenge..

Men men.. Jeg nyter friheten i dag.... Og snart kommer eldstejenta hjem fra skolen..

Veldig kjekt å sitte når det er andre her også da men kan jo bli litt mye...

Ja i dag har skravla gått her! :ler:

Det tipper jeg. Selv om jeg ikke har styrke på mine er det stor forskjell fordi glassene er så mye bedre i sånne dyre. Oi- nå fikk jeg enda mer lyst til å dra til butikken :ler:

Jeg kjøpte solbriller til å feste utenpå de vanlige brillene mine for noen år siden -og en helt ny verden åpnet seg  :ler: Plutselig kunne jeg se skikkelig uten å myse -lese ut i sola til og med...  :kul:

Ja det er deilig!!! Så slipper man litt lettere unna skallebank også! ;)

blir jo helt utslitt av å få meg seg alt dere skravler om mens jeg prøver å jobbe litt  :ler:

:ler: Skjønner deg godt! Det begynner visst å bli flere og flere hjemmeværende som jeg kan skravle med nå! :ler: Snart din tur også!! :rosasmil:

Skrevet

Her ble det jo knallsol!!! :tommel: Så nå har jeg nytt solstrålene sammen med strikking. Nå er jeg ferdig med den ene sokken eller skoen som det stod i oppskriften så jeg burde egentlig tullet meg til butikken for jeg skulle hatt sånn strikk.

Men jeg er litt tiltaksløs... Og jeg vet at jeg bare får mer vondt når jeg kommer hjem. Så har jeg lyst på bibliotket og låne bøker. Fryktelig lenge siden jeg har vært der nå. :lese:

Skrevet

Jammen fikk jeg ikke rævva i gir! Så nå har jeg fått kjøpt mer strikkesaker, lystett rullegardin på salg, litt mat (og en kartong med egg som mannen mistet i gulvet med en gang han kom inn. :roll: ) og jeg har vært på biblioteket og lånt "mamma for første gang" av Gro Nylander. Har hørt noe bra om den boka så det blir spennende.

Men jeg er fortsatt rastløs og har lyst til å finne på noe... Har egentlig lyst til å ringe noen og høre om jeg kan stikke innom men jeg var jo der i går også da.... :ler:

Skrevet

Rastløs jeg også, men har nok av ting å gjøre egentlig.

Si fra hav du synes om boka da. Har snart bursdag, så lurte på om jeg skulle ønske meg den.

Skrevet

Puh... omsider ferdig med å oppdatere meg...

:klem:

Skrevet
Rastløs jeg også, men har nok av ting å gjøre egentlig.

Si fra hav du synes om boka da. Har snart bursdag, så lurte på om jeg skulle ønske meg den.

Det skal jeg! Tenkte å ta den med meg på senga, er så langt bare ferdig med forordet ;)

Puh... omsider ferdig med å oppdatere meg...

:klem:

:ler: Ja det har blitt litt skravling i dag....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...