Gå til innhold

Dagboka mi vel!

Fremhevede innlegg

Skrevet
Det er vel en amreikansk mørk kjeks som man kan lage kake av. :sikle:

Hørtes godt ut, så jeg får la være å sette meg nærmere inn i oppskriften og opprettholde mitt selvpålagte sukkerforbud. 2 dager uten sjokolade og brus

:hoppe: Blir veldig mye bananer...

:klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wow- så bra! Jeg burde absolutt jeg også men jeg har trappet ned og har klart noen dager innimellom som har vært helt frie...

Skrevet

Pærer er også namme hvis du får lyst på sukker :)

(ellers anbefaler jeg smoothie :))

Skrevet

Ååå.. Der var der mange bra briller... *vil ha*

Tror nok jeg og må ut å prøve noen før jeg bestiller...

Skrevet

Ja det er jo helt genialt å prøve først. Jeg vil også ha! :hoppe: Det som er bra er at de har flere farger her også enn det de har i butikken.

Skrevet

Fine magen :ler:

Solbriller, ja. Det må man ha. Liker ikke helt at alt skal være så stort, da, for mitt ansikt passer ikke inn i sånne briller. Får håpe at jeg finner noen litt mindre briller.

Skrevet

I vår er visst alt "lov" i forhold til solbriller så en skulle vel klare å finne det selv om det er nok mest av de digre ;)

Skrevet

Syns og der er mye stort.. Passer ikke meg heller... Kunne veldig godt hatt et par pilotbriller, men... De passer ikke de heller... :sur:

Jeg må ha den litt avlange firkantede typen..

Skrevet

Vet egentlig ikke hva jeg bør ha jeg men problemet mitt med sånne store er at når jeg ler (som jeg gjør ganske ofte...) så går eplekinnene mine opp og ned med et par digre briller på toppen!!!!..... Ser skikkelig lurt ut. :ler:

Skrevet

Jeg gleder meg litt til lillesmile synker ned for nå er jeg litt øm i ribbeina og det er tungt å puste.....

Skrevet
Wow- så bra! Jeg burde absolutt jeg også men jeg har trappet ned og har klart noen dager innimellom som har vært helt frie...

Thanks... jeg sliter bittelitt. Tror jeg ha spist sjokolade hver dag i mange år. Har sagt til meg selv at dette er den første virkelige store morstesten: er jeg i stand til å sette mitt eget behov til side for å gjøre det bedre for bebbisen min?

Skrevet

:ler:

De var kjempefine!!!! Har du sett at du kan endre det rett til norsk pris på linja rett over? Lettvindt!

Jeg må vente med å finne noen til jeg har prøvd tror jeg. Tør ikke å bruke så mye penger på noe jeg ikke har prøvd...

Av en eller annen grunn følte jeg på meg at du uri kom til å digge denne siden! :ler:

Skrevet
Vet egentlig ikke hva jeg bør ha jeg men problemet mitt med sånne store er at når jeg ler (som jeg gjør ganske ofte...) så går eplekinnene mine opp og ned med et par digre briller på toppen!!!!..... Ser skikkelig lurt ut. :ler:

Egentlig passer vel ikke sånne briller på noen. Enten har man sånne fine bollekinn (*rekker opp hånda*), eller så har man altfor lite ansikt.

Synke ned? Hm? Hva betyr det? ;) Heldig du.

Skrevet

lubelillen: Kanskje lilleluben liker sjokolade og du nå tar fra den noe den virkelig liker? Har du tenkt på det? ;)

Skrevet
Thanks... jeg sliter bittelitt. Tror jeg ha spist sjokolade hver dag i mange år. Har sagt til meg selv at dette er den første virkelige store morstesten: er jeg i stand til å sette mitt eget behov til side for å gjøre det bedre for bebbisen min?

:ler:

Ja men det er liksom ikke så enkelt for det virker så fjernt at det er en baby der liksom... Skjønner du?

Skrevet

smile: Ja, det er sant det virker litt fjernet.

Jeg tenker at når bebbisen kommer så blir det ikke lenger tid til å spise sjokolade så derfor må jeg spise det nå mens jeg kan ;)

Skrevet

Kan ikke kjøpe sånne dyre briller jeg. Det og paraplyer er forbruksvare hos meg... :sjenert: Lenge leve HM. :ler:

Skrevet
Egentlig passer vel ikke sånne briller på noen. Enten har man sånne fine bollekinn (*rekker opp hånda*), eller så har man altfor lite ansikt.

Synke ned? Hm? Hva betyr det?  ;) Heldig du.

Ja det er nok sant... De fleste har vel litt kinn som brillene legger seg på.

Ja magen synker litt ned når babyen fester seg og da blir det lettere å puste men trykket blir desto større på blæra. Hos de fleste førstegangsfødende vil babyen feste seg og dette skjer gjerne fra uke 35. Jordmor sa sånn cirka fra 2-4 uker etter at det har festet seg blir det gjerne fødsel. :hjerter:

Når babyen har festet seg er det ikke farlig at vannet går hjemme og du kan bli noen timer men har ikke babyen festet seg og vannet går skal en bli liggende og bli hentet i sykebil fordi navlestreng kan komme i klem. ;) Håper du skjønte alt dette... :roll:

Skrevet

Ja, og derfor har jeg gomlet i vei :sjenert: For jeg merker jo ikke så mye til bebbisen min heller. Stille lita dame. - Men det hjelper å lese seg nervøs om svangerskapsforgiftning, vitende om at man plutselig er i faresonen. Rene aha-opplevelsen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...