smile Skrevet 22. april 2007 Forfatter #2942 Skrevet 22. april 2007 Ja! Men det er sånn typisk slaps som ikke legger seg. Kjedelig allikevel!!
smile Skrevet 22. april 2007 Forfatter #2944 Skrevet 22. april 2007 Usj ja, det er vel april.... Var minus her i natt. Jeg er så trøtt i dag... Det kan vel være noe i at søvn avler søvn?? :klø:
Vingedama Skrevet 22. april 2007 #2945 Skrevet 22. april 2007 Var snø her også, men gikk fort over til regn. Guffent! Mulig man blir trøttere av å soven mye, ja... virker kjent.
Mrs N Skrevet 22. april 2007 #2946 Skrevet 22. april 2007 Jo mer du sover jo trettere blir du. Spesielt hvis du sover i et varmt rom
Petra Prøvedokke Skrevet 22. april 2007 #2947 Skrevet 22. april 2007 flott bilde av magen her er det regnvær. fryktelig trist. jeg blir trøtt av dårlig vær, jeg... kan jo hende det påvirker deg også...??
Daria Skrevet 22. april 2007 #2949 Skrevet 22. april 2007 *speser oreo-kake* Vet du forresten -du som er oreo-guru -om den kan fryses? Det ble litt rester...
Mrs N Skrevet 22. april 2007 #2950 Skrevet 22. april 2007 Diskusjonen om denne oreo-kaken dør aldri ut Nå må jeg snart lage denne kaka.. Selv om jeg ikke er noe fan av oero
smile Skrevet 22. april 2007 Forfatter #2951 Skrevet 22. april 2007 Var snø her også, men gikk fort over til regn. Guffent! Mulig man blir trøttere av å soven mye, ja... virker kjent. ← Ja det gikk visst over til regn her også... Trist vær altså!!! Jeg blir nok trettere av det ja men jeg orker liksom ikke pese meg opp når jeg ikke må! Jo mer du sover jo trettere blir du. Spesielt hvis du sover i et varmt rom ← Nei jeg sover aldri i varmt rom for da får jeg hodepine. Så det blir spennende å se hvordan vi skal gjøre det praktisk når den lille kommer. flott bilde av magen her er det regnvær. fryktelig trist. jeg blir trøtt av dårlig vær, jeg... kan jo hende det påvirker deg også...?? ← Jo takk! Det er godt mulig det er været altså. Men bekkenet er ikke så bra heller så det kan være derfor også... :klø:
smile Skrevet 22. april 2007 Forfatter #2952 Skrevet 22. april 2007 Drittvær og regn her også Fint bilde da ← Jo takk *speser oreo-kake* Vet du forresten -du som er oreo-guru -om den kan fryses? Det ble litt rester... ← Rester??? Har aldri slitt med det jeg. Men det går sikkert men om den blir så god er en annen sak. Kanskje kremen får litt frysesmak??? Propp det i deg! (eller ta med på jobb) Diskusjonen om denne oreo-kaken dør aldri ut Nå må jeg snart lage denne kaka.. Selv om jeg ikke er noe fan av oero ← Nei, det er helt urolig!!! Det er virkelig blitt en farsott!
iss Skrevet 22. april 2007 #2953 Skrevet 22. april 2007 Leste i den oreokaketråden fra snartmamma.com at oreo-iskake var veldig godt... Jeg har kjøpt inn kjeks, men sambo fant ikke mousse-ting, så her blir det ikke kake før til uka!
angelou Skrevet 23. april 2007 #2955 Skrevet 23. april 2007 For en fin og kunstnerisk mage du har Blir nok en kreativ liten en dette her ja
smile Skrevet 23. april 2007 Forfatter #2956 Skrevet 23. april 2007 Leste i den oreokaketråden fra snartmamma.com at oreo-iskake var veldig godt... Jeg har kjøpt inn kjeks, men sambo fant ikke mousse-ting, så her blir det ikke kake før til uka! ← Oi-iskake hørtes jo enda bedre ut da! Jeg har ikke orker å lese hele tråden jeg, det var jo enormt mange sier der! Jeg fant heller ikke vanlig sjokolademousse-pose men mousse med daim-kuler og jeg tror det er like godt (står i desserthylla) Og jeg som ikke vet hva oreo er engang ← Det er vel en amreikansk mørk kjeks som man kan lage kake av. For en fin og kunstnerisk mage du har Blir nok en kreativ liten en dette her ja ← Takk Den begynner å bli stor og god nå ja. Blir spennende å bli kjent med den lille og dens personlighet ja!
smile Skrevet 23. april 2007 Forfatter #2957 Skrevet 23. april 2007 Mandag igjen... I dag har jeg ingen konkrete planer og det er kanskje litt dumt... Men litt godt også Lurte på om jeg skal kjøre meg en tur på butikken men jeg vet ærlig talt ikke om jeg orker. Vet jo at jeg blir liggende etterpå så det er vel litt dumt... Tenkte jeg skulle finne meg noen nye solbriller. Skal prøve de hos optikeren og kjøpe de på nett. Nå strikker jeg små søte sokker til babissen!
Gjest uri Skrevet 23. april 2007 #2959 Skrevet 23. april 2007 Hvor på nett kjøper du solbriller? De blir vel litt billigere og da kanskje??
smile Skrevet 23. april 2007 Forfatter #2960 Skrevet 23. april 2007 Håper du får en fin dag da ← Takk Det tror jeg! Hvor på nett kjøper du solbriller? De blir vel litt billigere og da kanskje?? ← Her har jeg fått anbefalt. Det er en god del å spare ja. Snakket akkurat med ei som har bestilit her. Det kom etter et par dager og det er ekte saker! I tillegg er det myyyyyyyyyye fint her da!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå