Gå til innhold

Dagboka mi vel!

Fremhevede innlegg

Skrevet

JA! send bildene til Uri! jeg vil se bilde av magen med hår og ansikt :ler:

ha en flott helg, smile :)

:klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Målte (ikke malte nei :ler: ) magen for et par dager siden jeg og. 98 cm var den på det største. Men symfysemålet mitt er over den røde streken. Så kommer vel an på hvordan kroppen var før graviditeten også. Og jeg er jo ganske liten da... :sjenert:

Men magen er stooor. Ser virkelig ut som ei bolle jeg nå. :gravid:

Skrevet
:hoho: fantastisk!

:sjenert: Nja....

Du har visst startet en trend med den oreo-kaken -jeg skal bake i dag :ler: Den er til korfesten i morgen -hvis noen klager, henviser jeg dem til deg ;)

Ja jeg sa det i en annen dagbok her at jeg tror jammen oreo-kaken har blitt en liten KG-farsott!

Jepp, send gærningene til meg om de ikke liker kaka!!!! :ler:

Jeg paja vist noen timer i dagboka di jeg :).

Paja?? :klø: Jaja, sikkert hyggelig det, hva det nå enn er...?? :klem:

pft.... send dem til meg, jeg ordner resten...

:sjarmor:

:klem: Du er en knupp! :kys_2:

Skrevet
JA! send bildene til Uri! jeg vil se bilde av magen med hår og ansikt  :ler:

ha en flott helg, smile :)

Prestasjonsangst... dette kunne jo en barnehageunge ha gjort... :ler:

En god helg til deg også!!! :klem:

Målte (ikke malte nei  :ler: )  magen for et par dager siden jeg og. 98 cm var den på det største. Men symfysemålet mitt er over den røde streken. Så kommer vel an på hvordan kroppen var før graviditeten også. Og jeg er jo ganske liten da...  :sjenert:

Men magen er stooor. Ser virkelig ut som ei bolle jeg nå.  :gravid:

:ler:

Symfysemålet mitt er også akkurat over den røde streken. Det der med å måle magen helt rundt kommer jo helt an på hvordan du var fra før og hvordan du bærer så egentlig er det vel ikke noe å sammenligne med andre en gang tror jeg.

Jeg har også skikkelig bollemage, eller en skikkelig vannmelon tenkte jeg her om dagen. Det sitter jo bare en diger bolle rett på magen jo! :gravid: Jeg kommer også til å savne magen litt, for jeg tror neppe jeg blir like glad i den magen som jeg får etter svangerskapet....

Skrevet

Skal sende deg de bildene senere i helga jeg uri. Har ikke rukket å overføre de og nå må jeg stikke! :vinke:

Skrevet
:ler: I dag har jeg forresten malt magen min med vannmaling med ansikt og hår. Mannen lurte på om jeg hadde lite å gjøre :ler2:

Ser sikkert ikke verre ut enn når jeg smurte selvbruningskrem på magen :ler:

:hoho:

For en gjeng... :ler:

Håper du får en kjempefin helg, smilemor! :klem:

Skrevet
Jeg kan vente litt jeg...  Mase og  :sjarmor:

:kose:

:tommel:

For en gjeng...  :ler:

Håper du får en kjempefin helg, smilemor!  :klem:

:sjenert:

God helg til deg også, kyllingvenn! :klem:

Skrevet
:hoho: Har klart å få bildet mindre selv så jeg har lagt det ut men det sprenger jo alle andre bilder på galleri siden fordi det er litt større enn de der det ligger så bildet vises jo på en måte og jeg får ikke endret det!! :legrine:
Skrevet

Utrolig braaaaa.... :legrine:

Har igrunn ikke så mye mer å si om det.. Jeg bare ler.... :hoho:

:sjenert:

Skrevet

Huff.... :sjenert: Jeg rister bare oppgitt på hodet av meg selv..... :flau:

Skrevet

:legrine:

Ikke gjør det da... Alt så bra ut.. Alt virker OK, og magen var så fin atte...

:legrine:

beklager at jeg ler... Blanding av overtrøtthet og veldig sulten.... Men bildet var utrolig festilg.. :-D

Skrevet

Lurer på om jeg skal starte barnehage jeg... Sklir vel rett inn??? :hoho:

Skrevet

Rett og slett rett inn ja!!!! :-D

Er bare å sette igang når lillesmile er et par mnd :Hehe:

Skrevet

:sjenert: Huff! Tror det har tippet over for meg her også.... innser at jeg er litt gal. :ler:

Men nå får jeg stupe i seng så får jeg prøve å få tak i en moddis i morra.

Tatt den grønne gugga di eller??

Skrevet

:ler:

Bildet er ikke så stort.. Det er ganske normalt på min maskin vertfall...

Er klar for loppekassa jeg og... Må bare få ned gugga først ;) Tenkte jeg skulle prøve uten i helga, men... Sikkert bare greit å ta den så jeg slipper å irritere meg over ting.. :ler:

Skrevet

ÅÅÅ? Her sprenger den siden og er MYE større enn de andre bildene.

Sikkert lurt å ta den gugga ja så du får snudd døgnrytmen også, selv om det kanskje begynner å bli på tide nå... :klø:

Jeg skal iallefall finne senga. Natta!!! :kose:

Skrevet

hmm.. det var rart... :forvirret: Her blir vertfall ingen sider spreng, så vi får satse på at der er noen andre og som sjekker ut siden ;)

Veldig på tide nå.. Vært det i mange timer faktisk.. Men det er så deilig med helg..

Jaja..

Du får sove godt da og alt det der ;)

Natti natt :klem:

Skrevet

Hihi, morsomt bilde! :ler:

Jeg er tidlig oppe i dag. Fikk ikke sove helt. Skal prøve å strikke litt på buksa til den kofta nå. Har forresten vasket kofta i maskin, og den krympet jo ikke det grann. Ser veldig fin ut. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...