smile Skrevet 20. april 2007 Forfatter #2881 Skrevet 20. april 2007 En gammel bruker i ny drakt stikker innom å sier hei Ha en fin helg! ← :klø: Dette må jeg finne ut av! Men hyggelig du er innom mmm.... sjokolade..... Jeg steller veldig pent med den store gravide magen min, og mater den godt hver dag Ha en fin helg, vennen! ← Godt å høre det ikke er bare meg som sliter med sånt selv om det faktisk ikke har vært hver dag nå i det siste... Var problemet at du ikke la på deg nok, eller at magebeboeren ikke la på seg nok? ← :klø: Jeg tror vi har det helt fint begge to og jeg har iallefall lagt på meg mer enn nok, det var bare at jeg var glad at jeg ikke hadde lagt på meg mer enn 100 gr. siden forrige kontroll (1,5 uke) men jordmor sa ikke noe på det
Mrs N Skrevet 20. april 2007 #2882 Skrevet 20. april 2007 Man går jo opp og ned i vekt hele tiden så det er nok ingen fare. Det hadde vært verre hvis det var tre uker siden forrige kontroll og symfysemålet ikke hadde økt
smile Skrevet 20. april 2007 Forfatter #2883 Skrevet 20. april 2007 Nå har jeg vært en tur innom butikken og handlet litt til helga. Mannen har ikke helt den store tålmodigheten så han går bare til kassa leeeenge før handlelista er ferdig.... Lurt! Så står jeg der med krykker og melken og kommer meg ikke av flekken. Han skulle spare tid sa han! Jeg blir egentlig mest irritert da men... Var innom apoteket og hentet sånn gratis babypakke også. Helt greit med litt åsnt gratis-stæsj. Det var mange bleier, smokk, rangle, bok og noen kremer i den. Kjekt å ha, får helt sikkert... Nå skal jeg sløve litt på sofaen før jeg skal rydde og lage litt sen lunsj til vaskehjelpen min kommer for første gang! Jeg blir jo nesten flau av hvor møkkete det er her nå men det er vel derfor hun kommer.... Har vasket litt klær, dyner og gulpekluter i dag. Tenkte jeg skal få redd opp i vogna i løpet av helga. Fortsatt mangler vi å få skrudd opp seng men det er ikke sånn bråhast, eller??? Neida.. Oi kom på at: 34 UKER I DAG!!!!
smile Skrevet 20. april 2007 Forfatter #2885 Skrevet 20. april 2007 Man går jo opp og ned i vekt hele tiden så det er nok ingen fare. Det hadde vært verre hvis det var tre uker siden forrige kontroll og symfysemålet ikke hadde økt ← Det er sant! Men symfysemålet øker jevnt og trutt så jeg tror den lille koser seg hos mamman sin! Forresten fant jeg målbåndet, 110 cm tvers over navlen, nå har jeg jo ingen ting å sammenligne med da siden jeg fant det nå... Hvor mye var du sa du??
Mrs N Skrevet 20. april 2007 #2886 Skrevet 20. april 2007 Har akkurat målt på nytt.. 106 cm tvers over
smile Skrevet 20. april 2007 Forfatter #2887 Skrevet 20. april 2007 Så gøy!!! Jeg er stor for å være "bare" 34 uker men jordmor mente det ikke var noe å bekymre seg over, det er bare at jeg bærer ungen veldig utpå kroppen min hvis du skjønner.
smile Skrevet 20. april 2007 Forfatter #2888 Skrevet 20. april 2007 I dag har jeg forresten malt magen min med vannmaling med ansikt og hår. Mannen lurte på om jeg hadde lite å gjøre
Mrs N Skrevet 20. april 2007 #2890 Skrevet 20. april 2007 Ja, noen har mer plass på "innsiden" enn andre, det er ikke noe som er mer normalt enn det andre Du får ta bilde av magen med fjes på da
smile Skrevet 20. april 2007 Forfatter #2891 Skrevet 20. april 2007 Det høre litt slik ut God helg ← Ja det var litt gøy!!! God helg til deg også! Ja, noen har mer plass på "innsiden" enn andre, det er ikke noe som er mer normalt enn det andre Du får ta bilde av magen med fjes på da ← Ja det er vel ikke noe fasitsvar på dette. Det er vel nettopp derfor de måler fra symfysen også Ja jeg har tatt noen bilder ja men jeg sliter jo sånn med å få de ut på nett fordi de er altfor store og jeg kan ikke formatere... Men artig for oss å ha da! Jeg sa det til mannen at ungen vår synes nok det er kjemepkult å se bilder av magen med et rart ansikt på med grønt hår! Men nå har jeg vasket det av så det ser ut som om jeg har de rare flekkene på magen...
Daria Skrevet 20. april 2007 #2892 Skrevet 20. april 2007 I dag har jeg forresten malt magen min med vannmaling med ansikt og hår. Mannen lurte på om jeg hadde lite å gjøre ←
Mrs N Skrevet 20. april 2007 #2893 Skrevet 20. april 2007 Men nå har jeg vasket det av så det ser ut som om jeg har de rare flekkene på magen... ← Ser sikkert ikke verre ut enn når jeg smurte selvbruningskrem på magen
smile Skrevet 20. april 2007 Forfatter #2894 Skrevet 20. april 2007 Sikkert noe av det samme ja bare at jeg har kanskje litt mer rester av fargespill i grønt, rødt og oransje
Eeyore Skrevet 20. april 2007 #2895 Skrevet 20. april 2007 I dag har jeg forresten malt magen min med vannmaling med ansikt og hår. Mannen lurte på om jeg hadde lite å gjøre ← Hvordan fant du på det? Oreo-kaka gikk forresten rett hjem hos resten av familien i går også. Sambo var nesten redd det ikke skulle bli noen rester
smile Skrevet 20. april 2007 Forfatter #2896 Skrevet 20. april 2007 Hvordan fant du på det? Oreo-kaka gikk forresten rett hjem hos resten av familien i går også. Sambo var nesten redd det ikke skulle bli noen rester ← Jeg visst bare sånn og har alltid vært det, ingen i familien blir sjokkert, bare mannen. Egentlig tenker jeg med skrekk og gru på hvordan ungen vår kan bli. Det ene tantebarnet er visst ganske lik meg der og jeg skjønner jo at mamma ble litt lei av alle mine påfunn.... Men jeg lever og har det gøy i min hverdag!!! Så bra at oreo-kaka falt i smak!!! Den er jo super god!! Ble det rester da???
Vingedama Skrevet 20. april 2007 #2897 Skrevet 20. april 2007 I dag har jeg forresten malt magen min med vannmaling med ansikt og hår. Mannen lurte på om jeg hadde lite å gjøre ← fantastisk!
Daria Skrevet 20. april 2007 #2898 Skrevet 20. april 2007 Du har visst startet en trend med den oreo-kaken -jeg skal bake i dag Den er til korfesten i morgen -hvis noen klager, henviser jeg dem til deg
Gjest uri Skrevet 20. april 2007 #2900 Skrevet 20. april 2007 Ja jeg har tatt noen bilder ja men jeg sliter jo sånn med å få de ut på nett fordi de er altfor store og jeg kan ikke formatere... ← pft.... send dem til meg, jeg ordner resten...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå