Eeyore Skrevet 18. april 2007 #2861 Skrevet 18. april 2007 Båtis er ikke så godt nei. Men jeg bakte Oreo-kake igjen i går og den skal få stå og godgjøre seg helt til i morgen. Sambo er rimelig furten for det Men han får vel sin del i morgen tenker jeg...
smile Skrevet 18. april 2007 Forfatter #2862 Skrevet 18. april 2007 Rullgardin er det flere som trenger ← Det er så herlig å lese om alle tankene deres rund svangerskapet, fødsel og oppvekst etc.. Mye sånt jeg har glemt.. Men vi var akkuratt like.. En dag va jeg sikker på at alt kom til å gå strålende, en annen dag nekta jeg å føde.. På en måte trist å aldri mer få kjenne på de følelsene igjen.. Men men.. Herlig å stå opp til strålende sol :-D Det gjorde jeg og!! En time etterpå; tunge mørke skyer og regn.. Oh herlige vestland!!! Kose deg på butikken.. ← Godt å høre at du var der du også. Det er jo heldigvis må jeg si, ikke så mange ganger i livet en får oppleve det nei. Litt slitsomt på sin måte... Men mest herlig! Kom visst skyer her også.... Rullegardin ja. Jeg har kjøpt nye gardiner til soverommet og de er rimelig gjennomsiktige, tør nesten ikke gå naken forbi vinduet med de trekt for engang så da kan dere tenke dere at sola skinner igjennom.... Iss: Skal prøve å begynne å skravle om utstyr der istedet da... Oreo-kake ja Den er jo bare gulla god! Nå angret jeg putselig på at jeg ikke smakte på den jeg laget sist!!! Nå har jeg vært en kjapp tur på butikken. Veldig begrenset hva jeg orker med krykker, veske, små handleposer... Men de hadde 25% på alt babytøy på cubus så jeg kjøpte sparkebukse og en body i str 50. Hadde visst bare to bodyer og to bukser i den str. fra før. Men nå tror jeg at jeg venter. Kan få mannen til å bråkjøpe noe hvis den skulle være veldig liten. Men det var jo så mye som krympa i vask så. Nå er middagen i ovnen og jeg er kjempesulten!!!
smile Skrevet 18. april 2007 Forfatter #2863 Skrevet 18. april 2007 Er blitt så trøtt på kveldene igjen jeg... Er vel best å tulle seg i seng. I morra er det jordmortime igjen.
Eeyore Skrevet 19. april 2007 #2864 Skrevet 19. april 2007 Lykke til idag da. Håper den lille har det bra i magen
angelou Skrevet 19. april 2007 #2866 Skrevet 19. april 2007 Lykke til hos jordmora og ha en fin fin dag
smile Skrevet 19. april 2007 Forfatter #2868 Skrevet 19. april 2007 Takk alle sammen! :kys_2: Det gikk veldig bra hos jordmor i dag og den lille har det fortsatt aller best av oss to, akkurat som det skal være!!! Hodet var ikke festet enda med det lå fortsatt fint, rett vei. Blodtrykket mitt har gått litt ned og det er jo kjempebra!!! Men jeg har fått diare... Noe så skikkelig også... Så i dag har jeg vært skikkelig slapp og sovet MYE! Jeg snakket med mamma i tlf. i sted og hun sa bare oi-men det kan jo starte en fødsel! Men nå virker det som om det har roet seg så jeg venter uansett til i morgen med å kontakte lege tror jeg. Jeg sa jo ikke noe om dette til jordmor så... Heldigvis har jeg ikke kastet opp, bare vært kvalm. Så vi får se Så det blir nok en rolig kveld med litt strikking og ligge i fanget til mannen kanskje.... :rødme:
Frida Frosk Skrevet 19. april 2007 #2869 Skrevet 19. april 2007 Jeg har hørt at det kan være et tidlig tegn på at fødselen er rett rundt hjørnet, men det trenger jo ikke ha noen sammenheng. Fint å høre at alt var bra med dere begge.
smile Skrevet 19. april 2007 Forfatter #2870 Skrevet 19. april 2007 Jeg tror nok ikke det for med mindre mannen har sympati-diare for en evt. kommende fødsel. Men jeg tviler sterkt på at fødselen nærmer seg enda. Jeg og lillesmile har jo en avtale på at h*n skal få være der litt til!!!
Frida Frosk Skrevet 19. april 2007 #2871 Skrevet 19. april 2007 Det har dere jo, og jeg tror ikke lille-smile vil finne på å bryte den.
smile Skrevet 19. april 2007 Forfatter #2872 Skrevet 19. april 2007 Forresten har jeg gått opp kun 100 gram siden forrige kontroll og det er bra. Jeg har lagt på meg nok tidligere i svangerskapet....
Frida Frosk Skrevet 19. april 2007 #2873 Skrevet 19. april 2007 Jeg har gått opp 3 kilo siden forrige kontroll jeg... Er en kilo i uka det. Men ettersom jeg har gått opp så lite tidligere, har jeg vært forberedt på at det vil komme noen kilo nå på slutten. Men en i uka er jo litt drøyt da.
smile Skrevet 19. april 2007 Forfatter #2874 Skrevet 19. april 2007 En i uka hadde jeg også en stund men det er visst lettere å få av de kiloene som kom til slutt i svangerskapet så der er du heldig. Verre med meg som la på meg nesten 15 kg de 4 første mnd....
iss Skrevet 19. april 2007 #2875 Skrevet 19. april 2007 Har kun lagt på meg 200g siden sist kontroll, og fikk igjen beskjed av jormor om å spise mer sjokolade Har ikk gått opp så mye totalt, startet på rundt 63 og er nå 70...
smile Skrevet 19. april 2007 Forfatter #2876 Skrevet 19. april 2007 For en fantastisk sløv dag... Sov to timer i senga i sted også så jeg håper jeg får sove til kvelds igjen. Det kjennes sånn ut nå iallefall Får litt støt av crocsa mine jeg... Katta er iallefall ikke like glad hver gang jeg tar på han.
smile Skrevet 19. april 2007 Forfatter #2877 Skrevet 19. april 2007 Har kun lagt på meg 200g siden sist kontroll, og fikk igjen beskjed av jormor om å spise mer sjokolade Har ikk gått opp så mye totalt, startet på rundt 63 og er nå 70... ← Jøss, hadde jeg fått beskjed om å spise mer sjokolade hadde jeg jublet!!!! Det var ikke så mye du hadde lagt på deg nei men dette varierer jo veldig fra person til person. Du har jo hatt mye å tenke på og gjøre også. Jeg gikk jo fra å trene flere timer i uka til å bli sittende i sofaen med en vanvittig matlyst...
Gjest **Evergood** Skrevet 20. april 2007 #2878 Skrevet 20. april 2007 En gammel bruker i ny drakt stikker innom å sier hei Ha en fin helg!
Vingedama Skrevet 20. april 2007 #2879 Skrevet 20. april 2007 mmm.... sjokolade..... Jeg steller veldig pent med den store gravide magen min, og mater den godt hver dag Ha en fin helg, vennen!
Mrs N Skrevet 20. april 2007 #2880 Skrevet 20. april 2007 Var problemet at du ikke la på deg nok, eller at magebeboeren ikke la på seg nok?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå