Gå til innhold

Dagboka mi vel!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Eggedosis er godt. Det pleide å være 17.mai-godt hjemme, fikk det aldri ellers. Men med puffa ris? Blir ikke det ganske så mykt, klissete og ekkelt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:vinke:

Du.. siden du har bakt den oreo kaka flere ganger.. bruker du Tine kremost naturell eller Phildelphia i den...? Lurte på å bake den til helga :)

Skrevet
Eggedosis med puffet ris?  :overrasket: Jammen mye rart folk skal spise også da.  ;)  :ler:

Ha en fin dag, vennen.  :klem:

Det er jo godt da!!! :sikle:

Eggedosis med puffet ris? :overrasket:

Det er nesten verre enn meg som kjøpte makrell i tomat... Ikke for å spise, men for å lukte på. La den i kjøleskapet og gikk og luktet på den flere ganger om dagen. Mye rart man gjør med mat for tiden :ler:

Det er ikke verre enn deg nei!!! :ler: Jeg spiser da tross alt opp maten!!! :ler:

:overrasket:

omg... Tydelig at dere er gravide altså!!

Den ene verre enn den andre jo... :sjokk:

:ler:

Heheh.. Du kom inn på bloggen ja... Så den sendte ut meldinger i dag.. Jeg bytta litt på linken, greit den gir beskjed selv da, så slipper jeg å tenke på sånt selv.. :ler:

Du får kose deg på butikken da, og kanskje du finner noe nytt tidsfordriv!?

Jeg skal se om jeg får til å mekke sammen den her kaka nå..  :forvirret:

Eggedosis spiser man selv om man ikke er gravid altså! :ler: Men rart jeg skulle komme på eggedosis, det er jo så sjelden jeg lager det.

Jepp, jeg kom inn på bloggen men var der sånn fort og gæli. Jeg ville jo komme meg ut i sola :briller2:

Jeg kom meg visst ikke på den butikken jeg ville..bare matbutikken. Men i morra skal jeg dra selv og gjøre akkuarat som jeg vil! :sjarmor:

Ble det noe kake???

Graviditet er en fin unnskyldning for å ha rare matvaner ;)

Hmmmm, ja men når jeg spiser eggedosis med puffet ris og ikke er gravid da?? :klø:

Skrevet

Ja ja ja :hoppe:

Det ble kake (bilde av den og mannen og ungene som spiser den i bloggen :ler: )

Den var god da.. Fytti, ble ganske overraska.. Men som forventet søt!!!

Skrevet

jeg holder meg til iskrem og sjokolade, jeg  :sjenert:

Du kjører skikkelig safet synes jeg! ;)

Bare gravide som kan spise eggedosis med puffet ris!  :hoho:

Håper du har en fin dag!

:riste: Jeg var vel ikke gravid når jeg var 5-6 år vel??? Husker så godt mamma laget eggedosis til meg! :ler:

eggedosise med puffet ris? den varianten har jeg ikke vært borti før, nei  :ler:

har spist båtis i dag, jeg. nammis  :sjarmor:

Det er så godt atte!!! Var forresten en voldsom diskusjon denne puffet risen brakte med seg! :ler:

Båtis er ikke så godt... :riste:

Det har jeg også. Båtis er digg.  :)

:riste:

Vet du hva, smile!?

Du har ikke lenge igjen!!  .hoppe: :hoppe: :hoppe:

Gleder meg skikkelig på dine vegne på den tiden du har i vente... :hjerter_rundt:

:kyss:

:hoppe: Ja det er sant! Det begynner å gå opp for meg! :overrasket::hjerter:

Jeg har faktisk fått litt småpanikk og lurt litt på hva det er vi har begitt oss ut på men alle sier jo at det bare er å glede seg så.... :forvirret:

Skrevet
Sånn hadde jeg det også lenge. Har begynt å spise litt mer nå da, men langt fra like mye som jeg pleide :sjenert:

Og eggedosis er da virkelig ikke godt!

Jeg spiser faktisk mindre nå enn jeg gjorde før jeg ble gravid. Har jo matlyst men blir så fort mett så det stopper seg selv og det er egentlig litt godt.

Eggedosis med to dråper romessens i er knallgodt!!! :sikle:

Eggedosis er godt. Det pleide å være 17.mai-godt hjemme, fikk det aldri ellers. Men med puffa ris? Blir ikke det ganske så mykt, klissete og ekkelt?

Rart så forskjellige tradisjoner vi har ;)

En må ha i puffet risen akkurat når en skal spise ellers blir de bløte ja, men det er godt i det altså!

:vinke:

Du.. siden du har bakt den oreo kaka flere ganger.. bruker du Tine kremost naturell eller Phildelphia i den...? Lurte på å bake den til helga :)

Jeg har brukt Philadelphia men det tror jeg er hipp som happ. Det var bare at da slapp jeg å kjøpe to bokser. :ler:

Gled deg til å få den i hus! :sikle:

Ja ja ja :hoppe:

Det ble kake (bilde av den og mannen og ungene som spiser den i bloggen :ler: )

Den var god da.. Fytti, ble ganske overraska.. Men som forventet søt!!!

Ja det må jo være en type konfekt-kake. Men gled deg til i morra, da er den enda bedre, for ikke å snakke om dagen deretter, hvis det er noe igjen da.... Da får den skikkelig satt seg liksom!

Skal sjekke bloggen jeg :hoppe:

Skrevet

Ja jeg forsto det... Prøvde å forklare det til mannen, men han klarte bare ikke vente sååååå lenge... :ler:

Er ikke så sikker på om der er mer til over i morgen.. :forvirret:

Mannen er kakemoms.. Han hadde ikke vært lei seg om jeg bakte kake hver dag...

Skrevet
Ja jeg forsto det... Prøvde å forklare det til mannen, men han klarte bare ikke vente sååååå lenge... :ler:

Er ikke så sikker på om der er mer til over i morgen..  :forvirret:

Mannen er kakemoms.. Han hadde ikke vært lei seg om jeg bakte kake hver dag...

Her er det omvendt, egentlig er jeg den store kakemomsen men når jeg bakte denne kaka spiste mannen 1/4 i en og samme gang!!! :overrasket:

*savner spy-smilien*

Skrevet
*savner spy-smilien*

Hvor er den blitt av da?! :overrasket: :klø:

Ha en fin dag forresten! :)

Skrevet
:overrasket:

Uten å bli kvalm????

:Nikke: Han er en snåling! :ler:

Hvor er den blitt av da?!  :overrasket:  :klø:

Ha en fin dag forresten! :)

Ja det lurer jeg også på, den var jo litt flittig brukt av mange tror jeg.

En fin dag til deg også! :klem:

Skrevet

Ny dag! I natt lå jeg og mannen og pratet leeeenge om alt mulig rart. Jeg har begynt å få litt tanker om alt med ansvaret med å ha en unge. Egentlig litt skremmende men samtidig veldig spennende!!! :gravid:

Men tilslutt sovnet jeg mens han pratet.... :sjenert: Selv om det var hyggelig! I dag våkan jeg av sola i ansiktet og jeg stod faktisk opp. Fatter ikke hva som skjer med meg om dagen... (det minner meg på at vi må kjøpe tett rullegardin til den lille kommer)

Nå skal jeg på butikken. Fant ut at jeg har to-tre plagg i str. 50 og det kan bli litt lite så jeg kjøper en sparkebukse og en body tipper jeg.

Så skal jeg kjøpe meg strikkepinner og til slutt en tur innom jobben og levere ny sykemelding. Greit å vise at jeg er i live kanskje?? :klø:

:reise:

Skrevet

Det er så herlig å lese om alle tankene deres rund svangerskapet, fødsel og oppvekst etc..

Mye sånt jeg har glemt.. Men vi var akkuratt like.. En dag va jeg sikker på at alt kom til å gå strålende, en annen dag nekta jeg å føde.. :ler:

På en måte trist å aldri mer få kjenne på de følelsene igjen.. Men men..

Herlig å stå opp til strålende sol :-D Det gjorde jeg og!! En time etterpå; tunge mørke skyer og regn.. :roll: Oh herlige vestland!!!

Kose deg på butikken.. :kose:

Skrevet

Lystett rullgardin skal vi skaffe også. Med store forhåpninger om at den lille kommer til å sove laaangt utover morgenen. :ler:

Skrevet

Jeg vet ikke om babyer lures av rullegardiner men vi har kjøpt slike lystette rullegardiner og mannen sover gjerne til klokken 15 i helgene nå ;)

Jeg håper selvsagt at Tiny arver pappa sine sovegener :ler:

Skrevet
Båtis er ikke så godt... :riste:

joda - båtis er kjempedigg :sjarmor:

lystett rullgardin er lurt :) det må vi også få kjøpt oss!

ha en strålende dag! :klem:

Skrevet

Har laga ulike utstyrstråder på terminklubb mai-juni! Bidra gjerne :)

Skrevet

Tror ikke jeg har spist båtis på snart 10 år :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...