Gå til innhold

Dagboka mi vel!

Fremhevede innlegg

Skrevet
:klem: Usj, det kan ikke være noe hyggelig! Tenker du mye på at ting kan skje? Kanskje det har en sammenheng?? Jeg tenker det av og til jeg også men prøver å ikke henge meg opp i det....

Nei, jeg tenker ikke noe særlig på at det kan gå galt, men har hatt disse drømmene innimellom. Synes faktisk jeg har vært overraskende lite bekymra, til at jeg er en person som bekymrer meg veldig lett. Denne gangen så kan det ha en sammenheng med at Trollet har vært litt rolig i magen i helga. Men i dag har det vært masse liv :legrine:

:klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nei, jeg tenker ikke noe særlig på at det kan gå galt, men har hatt disse drømmene innimellom. Synes faktisk jeg har vært overraskende lite bekymra, til at jeg er en person som bekymrer meg veldig lett. Denne gangen så kan det ha en sammenheng med at Trollet har vært litt rolig i magen i helga. Men i dag har det vært masse liv  :legrine:

:klem:

Der hadde du også vært ja ;)

Det er bra du ikke tenker på det så mye!!!! I de aller, aller fleste tilfeller så går det jo bra men litt er vel naturlig at en tenker også...

Det er så deilig med masse liv!!! :danse:

Skrevet

Ida ghar jeg hatt litt mer kynnere enn jeg pleier... Litt slitsomt men godt å kjenne at kroppen jobber seg fram mot fødsel.

*Setter på :kaffe: *

Skrevet

Skal egentlig bort nå men jeg vet ikke om jeg orker... :Gjesp:

Sløvhet avler sløvhet??? :klø:

Skrevet

Drikker du kaffe?

Jeg kan ikke det, jeg.. tarmgassen, vet du :sjenert:

Kaffe funker som klyster :sjenert:

Skrevet

Jeg øver meg på å bare prate om bleier, babybæsj og amming.... :ler:

Skrevet
Drikker du kaffe?

Jeg kan ikke det, jeg.. tarmgassen, vet du  :sjenert:

Kaffe funker som klyster  :sjenert:

Nja... :sjenert: Egentlig så lurer jeg litt på det der meg :kaffe: drikking. Ei jeg var hos nå forbød meg kaffe fordi jeg ikke hadde godt av det... eller den lille da. Jeg drikker kanskje i gjennomsnitt en kopp pr.dag... Kan jeg ikke det?? Det er jo så godt!!!

Jeg øver meg på å bare prate om bleier, babybæsj og amming....  :ler:

:legrine:

Du klarer deg fint ser jeg!!!

Skrevet

Nææææh! Du! Jeg tåler rimelig mye sånt! Er litt sånn selv, det er bare at mannen holder på å oppdra meg for jeg får ikke snakke om sånne naturlige ting visstnok! :ler:

Skrevet

Tror det er anbefalt å ikke drikke mer enn 3-4 kopper kaffe pr dag, så bare kos deg med kaffekoppen din. :)

Skrevet

På jobben min idag, så ble noen damer sittende og snakke om melksprengte pupper og amming.. Og det var ikke måte på hvor fælt det var osv...

Så jeg er glad for at det er noen koselige dagbøker her inne, hvor dere skriver hvor herlig det er å gå gravide og slikt. Så vi som ikke har født før, ikke får helt skrekken :):ler:

Skrevet

Ja, her også... Gubben prøvde seg i åpen barnehage med stesønnen da han var liten. Var visst ikke så interessant å være mann der... :ler: Ble mye puppeprat. Trodde gutta likte sånt, jeg! Ikke noe så sexy som en melkesprengt pupp!

Skrevet
På jobben min idag, så ble noen damer sittende og snakke om melksprengte pupper og amming.. Og det var ikke måte på hvor fælt det var osv...

Så jeg er glad for at det er noen koselige dagbøker her inne, hvor dere skriver hvor herlig det er å gå gravide og slikt. Så vi som ikke har født før, ikke får helt skrekken :):ler:

Vi har jo ikke født enda, så kanskje det ikke er like koselig å lese her om noen uker. :ler:

Å gå gravid er hvertfall stort sett veldig bra, men kroppen blir litt allemannseie. Plutselig er det visst greit å spørre om de mest intime ting. Fikk faktisk spørsmål av ei på jobben om jeg hadde fått melkespreng enda. :overrasket: Akkurat som jeg skulle hatt lyst til å dele det med en person jeg knapt kjenner. :ler:

Skrevet

Og alle de som man ikke kjenner så godt som gjør alt for å ta på magen :overrasket: Til og med når man sitter i bilen og snakker med dem gjennom vinduet, da kommer det en hånd for å kjenne!

Skrevet
Til og med når man sitter i bilen og snakker med dem gjennom vinduet, da kommer det en hånd for å kjenne!

:hakeslepp: Håper virkelig du kødder. Hadde blitt perpleks jeg. Hittil bare folk jeg kjenner veldig godt som har tatt på magen, heldigvis.
Skrevet

De jeg kjenner godt spør som regel først, mens kollegaer og bekjente tar seg til rette som de føler for. :roll:

Heldigvis er det et fåtall, som tafser på magen i tide og utide. Men får mange kommentarer om at jeg begynner å bli stor. En på jobben som var fornøyd med at jeg endelig var "feitere" enn han, som han uttrykte det. Var vel spøkefullt ment, men jeg slengte tilbake at magen min snart er flat igjen. I motsetning til hans. :ler:

Skrevet

Innom og oppdaterer med :)

Høres ut som det står bra til med deg (selv om bekkenet plager deg da) :klem:

Skrevet

Ja drømmen var veldig god!!! :hjerter:

Hjelp! Fikk litt panikk når jeg leste dette jeg! :ler: Du kan bare slappe av noen uker til enda! :ler: Ja jeg håper også den vil bli der til rundt termin!

:ler:

Det var bare så du skulle vite at jeg har den med meg!! :ler:

Blir nok til termindato ja, men overtid godtas ikke..

:ler:

Tipper vi kan bli ganske gale begge to da..

Skrevet
Men jeg drømte jo noe sykt om den lille vennen i magen i natt! :ler: H*n ville komme ut men jeg åpnet kenguru-luken og pratet med h*n og vi ble enige om at h*n skulle være der litt til. H*n var vanvittig fin men litt liten enda! H*n ville også vise meg kjønnet men jeg ville ikke se. :hjerter: Så lukket vi toppen på magen og trivdes i livet videre! :legrine:

Nå er det tid for frokost! Ble litt satt ut etter alt følte jeg. :ler2:

Morsomt :ler: Men tenk om du hadde sett kjønnet, og så hadde det stemt når h*n kom ut...

En på jobben som var fornøyd med at jeg endelig var "feitere" enn han, som han uttrykte det. Var vel spøkefullt ment, men jeg slengte tilbake at magen min snart er flat igjen.  I motsetning til hans. :ler:

Bra kommentar! :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...