smile Skrevet 15. april 2007 Forfatter #2781 Skrevet 15. april 2007 Synes du kjeksene er gode?? Jeg lager bare kake av de kjeksene jeg da. Men jeg satte igjen kaka hos de vi var hos! Orket faktisk ikke tanken på noe søtt da heller! :smile: Så det blir ikke kake på deg heller!
Gjest uri Skrevet 15. april 2007 #2782 Skrevet 15. april 2007 JA! De var jo skikkelig snadder.. Likte best den som bare het oreo.. Den med kjempe mørk sjokoladekjeks..nammenam... Jeg får kanskje låne oppskriften av deg en dag, så kan jeg prøve å lage selv :-D
smile Skrevet 15. april 2007 Forfatter #2783 Skrevet 15. april 2007 Ja du skal få låne! Har jo fått den på nett.. Prøver å laste den ned nå men det tar sånn tid av en eller annen teit grunn!
smile Skrevet 15. april 2007 Forfatter #2784 Skrevet 15. april 2007 Nå må jeg legge meg, mannen visst. Så nå skal jeg som ikke er varm fra før varme en feber-kropp...
Gjest uri Skrevet 15. april 2007 #2785 Skrevet 15. april 2007 Ja du skal få låne! Har jo fått den på nett.. Prøver å laste den ned nå men det tar sånn tid av en eller annen teit grunn! ← Tuuuusen takk Lurer på om det blir baking iløpet av uka!?! Kanskje om den snøen som er meldt virkelig kommer Nå må jeg legge meg, mannen visst. Så nå skal jeg som ikke er varm fra før varme en feber-kropp... ← Dere får varme hverandre Natti natti
smile Skrevet 16. april 2007 Forfatter #2786 Skrevet 16. april 2007 Tuuuusen takk Lurer på om det blir baking iløpet av uka!?! Kanskje om den snøen som er meldt virkelig kommer Dere får varme hverandre Natti natti ← Huff, hørte rykter om snoe snø, det er ialefall ikke i dag for i dag er en ny knalldag her!!! Jeg slapp heldigvis å varme så fælt i senga for vinduet var på fullt gap og ullpleddet var slengt på gulvet. ************* Venninna mi som har termin 4 uker før meg fikk babyen sin i dag!!! Det er litt skremmende for vi har liksom gått og sammenligna og prata om at vi faktisk kunne komme samtidig hvis hun gikk på overtid og jeg litt før!!! Hjelpes! Følte at ting kom litt nærmere nå! Men jeg drømte jo noe sykt om den lille vennen i magen i natt! H*n ville komme ut men jeg åpnet kenguru-luken og pratet med h*n og vi ble enige om at h*n skulle være der litt til. H*n var vanvittig fin men litt liten enda! H*n ville også vise meg kjønnet men jeg ville ikke se. Så lukket vi toppen på magen og trivdes i livet videre! Nå er det tid for frokost! Ble litt satt ut etter alt følte jeg.
Mrs N Skrevet 16. april 2007 #2787 Skrevet 16. april 2007 Hun fikk babyen på 37 uker da? Bare 1 uke og 2 dager til jeg er i uke 37 Og nå synes jeg at dere skal slutte med dette kakapratet altså.. Ikke pent å friste alle som er innom og snikleser
smile Skrevet 16. april 2007 Forfatter #2788 Skrevet 16. april 2007 Jeg er jo litt glad i kaker selv også da... Men nå er det mandag! Bom basta! Ikke noe kake i dag! Ja hun fikk den to uker og 6 dager før termin. Men den var ganske liten faktisk men alt var bra!
Mrs N Skrevet 16. april 2007 #2789 Skrevet 16. april 2007 Vet du hva den veide da? Alltid nysgjerrig på vekt og sånt jeg
Gjest uri Skrevet 16. april 2007 #2790 Skrevet 16. april 2007 for en herlig drøm da Nå kan ting skje når som helst... Jeg har mobilen med meg over alt, til og med i senga, så jeg er klar til å motta melding om fødsel.. Neida.. Det er litt tidlig enda.. Satser på at lillesmile er i magen til termin
Pi@ Skrevet 16. april 2007 #2791 Skrevet 16. april 2007 Så morsom drøm . Jeg har bare mareritt om at det skal skje noe med Trollet jeg , aldri noe koselig.
Petra Prøvedokke Skrevet 16. april 2007 #2793 Skrevet 16. april 2007 mmmm kaker!! håper du har en fin mandag!
Frida Frosk Skrevet 16. april 2007 #2794 Skrevet 16. april 2007 For en fantastisk og utrolig hyggelig drøm. Ser det for meg. Hadde ikke vært dumt med en sånn kenguruluke egentlig.
Vingedama Skrevet 16. april 2007 #2795 Skrevet 16. april 2007 Hei du Hyggelig at du stikker innom dagboka mi! Ang. dette med sykemelding: Mener du at jeg bare kan gå til legen og kreve en sykemelding???? Jeg er jo liksom SÅÅÅ frisk... og legen min er jo verdens kjipeste. Håper du har det bra
smile Skrevet 16. april 2007 Forfatter #2796 Skrevet 16. april 2007 Vet du hva den veide da? Alltid nysgjerrig på vekt og sånt jeg ← ca 2500 gr og 45 cm. Ganske rart for hun var ganske så stor!!! Da jeg møtte henne for to uker siden hadde magen sunket allerede så det var nok modent for fødsel. for en herlig drøm da Nå kan ting skje når som helst... Jeg har mobilen med meg over alt, til og med i senga, så jeg er klar til å motta melding om fødsel.. Neida.. Det er litt tidlig enda.. Satser på at lillesmile er i magen til termin ← Ja drømmen var veldig god!!! Hjelp! Fikk litt panikk når jeg leste dette jeg! Du kan bare slappe av noen uker til enda! Ja jeg håper også den vil bli der til rundt termin! Så morsom drøm . Jeg har bare mareritt om at det skal skje noe med Trollet jeg , aldri noe koselig. ← Usj, det kan ikke være noe hyggelig! Tenker du mye på at ting kan skje? Kanskje det har en sammenheng?? Jeg tenker det av og til jeg også men prøver å ikke henge meg opp i det....
smile Skrevet 16. april 2007 Forfatter #2797 Skrevet 16. april 2007 (endret) Så søt drøm Ha en fin mandag. ← Takk i lige måde Vannmelon! mmmm kaker!! håper du har en fin mandag! ← Flere som blir fristet her??? Mandagen er slett ikke verst For en fantastisk og utrolig hyggelig drøm. Ser det for meg. Hadde ikke vært dumt med en sånn kenguruluke egentlig. ← Ja det var veldig herlig men litt skummelt også for h*n ville liksom komme opp og jeg måtte bare si ha det og lukke luken... :cry: Hei du Hyggelig at du stikker innom dagboka mi! Ang. dette med sykemelding: Mener du at jeg bare kan gå til legen og kreve en sykemelding???? Jeg er jo liksom SÅÅÅ frisk... og legen min er jo verdens kjipeste. Håper du har det bra ← Jeg må jo prøve å oppdatere meg selv om jeg ikke alltid henger med i svingene føler jeg.... Det er legen som skriver ut sykemelding. Men har du ikke noe grunn?? Hvorfor vil du være hjemme da? Slippe sjefen?? Du kan jo be om sykemelding selv ja men det er kanskje lurt å ha en grunn. Endret 16. april 2007 av smile
Mrs N Skrevet 16. april 2007 #2798 Skrevet 16. april 2007 Gjennomsiktig mage hadde vært noe! Da kunne man ha fulgt med på magetrollet hele tiden
smile Skrevet 16. april 2007 Forfatter #2799 Skrevet 16. april 2007 Hjelp, det hørtes litt scary ut også! Isåfall burde den bli bare gjennomsiktig på slutten for jeg vet ikke om de er så fine å se på de første månedene?? :klø: Men en liten titt hadde ikke gjort noe altså!!!
Mrs N Skrevet 16. april 2007 #2800 Skrevet 16. april 2007 Nei bare på slutten da. Men jeg tror at hvis navlen min strekkes noe mer nå så vil den sprekke og lage et lite kikkhull uansett
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå