Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 15. april 2007 #2761 Skrevet 15. april 2007 Du bør prøve å nyte den siste tida med mage, eg saaaknar min allereie!!
Kylling Skrevet 15. april 2007 #2762 Skrevet 15. april 2007 Huffda, så du var søvnløs i natt? Det er fryktelig! Håper du sovnet til slutt og at du kan slappe av en del i dag på tross av bursdagselskapet.. Ha en fin søndag, smilevenn!
Frida Frosk Skrevet 15. april 2007 #2763 Skrevet 15. april 2007 Uff, så det var derfor du var oppe i natt. Håper du fikk sove litt til slutt, så ikke bursdagen blir alt for slitsom. Så flink du er som strikker så masse til lillesmile forresten.
Vannmelon Skrevet 15. april 2007 #2764 Skrevet 15. april 2007 Kjedelig å tråkke oppe sånn, særlig når man ikke har noen god grunn til det ( ) Håper du får en fin søndag likevel.
Gjest *kosejoker* Skrevet 15. april 2007 #2765 Skrevet 15. april 2007 Jeg gleder meg til det kommer et mini-smil jeg Stakkars du da, som ikke har fått sove...
Gjest uri Skrevet 15. april 2007 #2766 Skrevet 15. april 2007 Det er harde kår når man er gravid, men det går over om en stund... Måneder... Tuller.. Håper du har kost deg i selskapet i dag
smile Skrevet 15. april 2007 Forfatter #2767 Skrevet 15. april 2007 Så mye hyggelig besøk!! Du bør prøve å nyte den siste tida med mage, eg saaaknar min allereie!! ← Nja... jeg burde kanskje det men jeg må innrømme jeg plages såpass at det skal bli godt å få det overstått selv om magen er ganske så deilig å stryke på! Huffda, så du var søvnløs i natt? Det er fryktelig! Håper du sovnet til slutt og at du kan slappe av en del i dag på tross av bursdagselskapet.. Ha en fin søndag, smilevenn! ← Ja jeg har visst blitt litt søvnløs i det siste. Lurer på om det er hormonene som spiller meg et puss i tillegg til bekkenplagene.... Uff, så det var derfor du var oppe i natt. Håper du fikk sove litt til slutt, så ikke bursdagen blir alt for slitsom. Så flink du er som strikker så masse til lillesmile forresten. ← Jo takk I kveld har jeg ikke strikking og jeg føler meg litt tomhendt! Jeg fikk sove igjen ja og det var godt!
smile Skrevet 15. april 2007 Forfatter #2768 Skrevet 15. april 2007 (endret) Kjedelig å tråkke oppe sånn, særlig når man ikke har noen god grunn til det ( ) Håper du får en fin søndag likevel. ← Ja det er litt kjedelig men egentlig er jeg en natteravn så jeg liker det jo litt... på en rar måte... Jeg gleder meg til det kommer et mini-smil jeg Stakkars du da, som ikke har fått sove... ← Jeg gleder meg også!!! Masse!!! Det er harde kår når man er gravid, men det går over om en stund... Måneder... Tuller.. Håper du har kost deg i selskapet i dag ← Måneder du! En drøy bare!!! Endret 15. april 2007 av smile
Gjest uri Skrevet 15. april 2007 #2769 Skrevet 15. april 2007 Måneder du! En drøy bare!!! ← Joa.. Men lillesmile skal jo fores og... Om det er dag eller natt betyr lite for h*n. Det positive er at de sover en del sånn ellers, om dagen og sånt, så da kan du jo bare joine... Vertfall med nr1. Får ikke slike sjangser når nr 2 kommer..
smile Skrevet 15. april 2007 Forfatter #2770 Skrevet 15. april 2007 Dagen i dag har gått overraskende bra. Fikk lagt meg litt nedpå så det bra. Tror jeg begynner å venne meg til smertene også... Rart det der gitt... Lillesmile er helt turbo i magen akkurat nå. Lurer av og til på om han prøver å presse seg ut gjennom navlen. Mannen har fått feber så etter å ha ligget litt i fanget mitt tappet jeg i badekaret til han så nå håper jeg han koser seg der. Jeg får vel en varm mann som fryser klemt inntil meg i natt regner jeg med. Ikke greit med mannfolk som er syke! Har dratt fram en stabel med bilder som jeg er NØDT til å begynne å sette inn album. Hadde egentlig som mål å få alle i album før fødselen men det er mange hundre om ikke nær tusen bilder... Nå må jeg se til mannen min, om han må skrubbes på ryggen!
smile Skrevet 15. april 2007 Forfatter #2771 Skrevet 15. april 2007 Joa.. Men lillesmile skal jo fores og... Om det er dag eller natt betyr lite for h*n. Det positive er at de sover en del sånn ellers, om dagen og sånt, så da kan du jo bare joine... Vertfall med nr1. Får ikke slike sjangser når nr 2 kommer.. ← Det er sant men da kan jeg forhåpentligvis sove godt i mellomtiden... Jeg tenker jo nesten nå at jeg like godt kunne ha ammet mens jeg er våken. Nr. 2. Tør ikke tenke så langt enda selv om lillesmile bør få søsken...
Gjest uri Skrevet 15. april 2007 #2772 Skrevet 15. april 2007 Du skal nok få hvile ut ja Flink du er som pleier syk mann De blir jo så fryktelig syke og disse mennene.. De ha nå uansett godt av litt pleie og omsorg når de ikke føler seg vel!!
smile Skrevet 15. april 2007 Forfatter #2773 Skrevet 15. april 2007 Du skal nok få hvile ut ja Flink du er som pleier syk mann De blir jo så fryktelig syke og disse mennene.. De ha nå uansett godt av litt pleie og omsorg når de ikke føler seg vel!! ← De blir syke ja! Sa til han at jeg er glad det ikke er han som har bekkenløsning. Må stelle han litt han som har vært så snill mot meg men nå har han lagt seg. ******* Sitter her og kniper og kniper for lillesmile beveger sånn på seg og presser sånn på blæra at det føles akkuart som om jeg må holde igjen strålen. Er det vanlig? Er det fordi den gnir hodet på blæra mi eller at den presser seg ned i bekkenet? Jeg får iallefall tatt knipeøvelser!
Gjest uri Skrevet 15. april 2007 #2774 Skrevet 15. april 2007 H*n ligger nok der og strekker på seg.. "Ååååå så stor jeg kan bli", tenker h*n :-D Så blir det sånt et press nedover (og oppover) at det belaster blæra.. Kjenner du noe i ribbena, eller får de være i fred?
smile Skrevet 15. april 2007 Forfatter #2775 Skrevet 15. april 2007 H*n gjør nok det ja! Stort sett får ribbeina være i fred. Var litt verre litt tidligere her men det er enkelte netter jeg kjenner det godt når jeg ligger på høyresiden. Da vrir h*n seg sikkert litt så det blir ekstra press mot den siden men jeg skal ikke klage på såre ribbein altså!
Gjest uri Skrevet 15. april 2007 #2776 Skrevet 15. april 2007 Så bra da :-D Du har jo nok av plager, så får satse på at de får være i fred resten av tiden
smile Skrevet 15. april 2007 Forfatter #2777 Skrevet 15. april 2007 Sant det altså! Men nå har jeg veldig lyst på potetgull men sånn egentlig så er jeg kanskje litt sulten tross alle kaker jeg har spist i dag. Må forresten skryte litt eller hva det nå enn er. Jeg har vel småspist litt søtt litt for lenge de siste ukene men nå etter påske har det ikke fristet meg en gang med en sjokoladebit. Så jeg har faktisk vært helt sukkerfri flere dager nå. ( ikke i dag da men....) Men jeg tror det har en sammenheng med at jeg bare har fått nok!
Gjest uri Skrevet 15. april 2007 #2778 Skrevet 15. april 2007 Så bra da... Man kan jo få litt snopeoverdose sånn av og til Det smaker jo så mye bedre når det er lenge siden sist man smakte... Har bare spist en bit daimmelkesjokolade denne helga.. Har rett og slett ikke tid til å spise..
smile Skrevet 15. april 2007 Forfatter #2779 Skrevet 15. april 2007 Å hjelpes! Det hørtes ikke bra ut!!! Jeg bakte jo oreokake i går men orka faktisk ikke å smake på den engang... men jeg smakte på de andre da!
Gjest uri Skrevet 15. april 2007 #2780 Skrevet 15. april 2007 mja... Det skader ikke å la være å spise sånn av og til er nok å ta av... Åååå... Oreo... vi har nettopp fått de kjeksene hit. De er jo herlige.. Har hørt det går an å lage kake og, og det er av kjeksen??? Menne... Syns du må spise den før den blir gammal... Og du må gjerne dele, om du føler for det...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå