Loevinna Skrevet 13. april 2007 #2741 Skrevet 13. april 2007 Håper du får en flott helg! Og at du har hatt en fin kveld med venninnen din.
smile Skrevet 13. april 2007 Forfatter #2742 Skrevet 13. april 2007 Jeg har kjøpt en ammebh på cubus, en sånn billig type. Kjøpte litt større enn den jeg bruker nå, en større rundt og en større cup. Tenkte det er greit å ha en i tilfelle det skulle skje noe ← Jepp, så på de en dag og de virket greie. Men så fikk jeg faktisk av venninna mi for hun brukte ikke sine. Den er litt men det går helt greit de første dagene til jeg får mer riktige mål så kan jeg kjøpe meg da, så egentlig så haster det ikke sånn allikevel siden den passet. :smile: Håper du får en flott helg! Og at du har hatt en fin kveld med venninnen din. ← Takk i lige måde Loevinna! Jeg har hatt en koselig kveld ja!
Gjest *kosejoker* Skrevet 14. april 2007 #2746 Skrevet 14. april 2007 Nå er det ikke lenge til juni - tralalala
smile Skrevet 14. april 2007 Forfatter #2747 Skrevet 14. april 2007 Åssen kake baker du? ← Denne SKal ha den med oss når vi skal bort i morra og sist lagde jeg den ikke dagen før men den ble bare enda bedre da!!! ← Nå er det ikke lenge til juni - tralalala ← Nei, det går heldigvis fort til juni nå!! (Ellers så tar jeg det gjerne i slutten av mai altså )
Kylling Skrevet 14. april 2007 #2748 Skrevet 14. april 2007 Åh, den kaka smakte jeg for et par år siden. Søstera mi bakte den. Fyttihelsike så god den er. Ååh!!
smile Skrevet 14. april 2007 Forfatter #2749 Skrevet 14. april 2007 Og den blir bare bedre jo flere dager den får stå! Så blir det plutselig tomt da...
smile Skrevet 14. april 2007 Forfatter #2750 Skrevet 14. april 2007 (endret) :babysmokk: 50 DAGER IGJEN TIL TERMIN I DAG!!!! :babysmokk: Endret 14. april 2007 av smile
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 14. april 2007 #2751 Skrevet 14. april 2007 :babysmokk: 50 DAGER IGJEN TIL TERMIN I DAG!!!! :babysmokk: ← Åååh, det er jo eigentleg nesten ingenting!!!! Du har ei fantastisk tid i vente!
Loevinna Skrevet 14. april 2007 #2752 Skrevet 14. april 2007 Du har virkelig fått smaken på dne oreo-kaken du :-D Kanskje jeg også burde prøve å bake den en gang også.. Det var kanskje jeg som tipset deg om den kaken i utgangspunktet..? Om jeg ikke husker helt feil :klø:
smile Skrevet 14. april 2007 Forfatter #2753 Skrevet 14. april 2007 (endret) Åååh, det er jo eigentleg nesten ingenting!!!! Du har ei fantastisk tid i vente! ← Ja jeg håper tiden fyker avgårde nå. Begynner å bli lei av å gå gravid. Det er spesielt pga bekkenet og det bare har blitt jevnt verre i det siste.... I sted orket jeg ikke sitte engang for det var så vondt.... Vel, nok klaging for i dag. Men samtidig er jo magen bare knallgod å stryke og å ta på nå da! God og rund med deilige bevegelser!!! Endret 14. april 2007 av smile
smile Skrevet 14. april 2007 Forfatter #2754 Skrevet 14. april 2007 Du har virkelig fått smaken på dne oreo-kaken du :-D Kanskje jeg også burde prøve å bake den en gang også.. Det var kanskje jeg som tipset deg om den kaken i utgangspunktet..? Om jeg ikke husker helt feil :klø: ← Ja det mulig det var du ja! Jeg ble litt usikker på det i sted men det stemmer nok, så tusen takk for tipset!! Egentlig var det dem vi skal til som "bestilte". Egentlig er det nok mannen som har fått smaken mer enn meg, jeg elsker jo kaker i utgangspunktet og det gjør ikke han men jeg tror jammen at han spiste halve kaka alene!!! (En kveld spiste han 1/4 på en gang ) Du bør prøve den ja!!! Den er enkel og grei altså!
Kakao Skrevet 14. april 2007 #2755 Skrevet 14. april 2007 Men samtidig er jo magen bare knallgod å stryke og å ta på nå da! God og rund med deilige bevegelser!!! ← Å, ja, enig! :-D Er så herlig å kjenne en dult her og der, og prøve å tenke ut om det var en fot eller en arm. Mye underholdning med en levende mage. Oreo-kake???
Daria Skrevet 14. april 2007 #2756 Skrevet 14. april 2007 (endret) Har aldri smakt hjemmelaget oreo-kake, kanskje jeg skulle lage den til korfesten neste uke Hvis de har oreo-kjeks på butikken her da, det skal man vel ikke ta som noen selvfølge... 50 dager? Endret 14. april 2007 av Daria
Frida Frosk Skrevet 14. april 2007 #2757 Skrevet 14. april 2007 50 dager bare? Det vil si at jeg har under det igjen, også er det ikke lenge siden det var igjen 100 dager jo...
smile Skrevet 15. april 2007 Forfatter #2758 Skrevet 15. april 2007 Å, ja, enig! :-D Er så herlig å kjenne en dult her og der, og prøve å tenke ut om det var en fot eller en arm. Mye underholdning med en levende mage. Oreo-kake??? ← Ja det fantastisk og jeg synes jeg er kjempeheldig som får lov til å oppleve det! Oreo-kake er deilig ja!! Har aldri smakt hjemmelaget oreo-kake, kanskje jeg skulle lage den til korfesten neste uke Hvis de har oreo-kjeks på butikken her da, det skal man vel ikke ta som noen selvfølge... 50 dager? ← JAAAA! 50 dager! HURRA!!! Du burde absolutt prøve det! Men lag den en dag i forveien så den setter seg litt. Jeg bruker forresten sjokolademousse med daim for de hadde ikke vanlig. Funker bra det! Men oreo-kjeks? Vil faktisk tro de har det for jeg har funnet på både rimi og rema og ble rimelig overrasket over det. 50 dager bare? Det vil si at jeg har under det igjen, også er det ikke lenge siden det var igjen 100 dager jo... ← Ja tiden flyr på en måte og på en annen måte ikke synes jeg. Men alt i alt er det ikke lenge til vi er mødre!
smile Skrevet 15. april 2007 Forfatter #2759 Skrevet 15. april 2007 Så sitter jeg her i natten da.... Får ikke sove. Vondt å ligge på sidene og på ryggen får jeg pusteproblemer i tillegg snorker jeg så jeg kjenner det i halsen selv og mannen vekte meg av snorkinga mi. Det er første gang i historien for hvor mange ganger har ikke jeg vekt han??? :klø: Så han fortjener litt å høre hvordan det er. I morra skal vi i bursdag som starter tidlig. Er ikke klar for det i det hele tatt. Skulle mye heller vært hjemme og slappet av men sånn er livet i blandt. Føler ikke vi kan droppe det heller. I kveld sydde jeg på knappene til bomullsjakken som jeg har strikket. I tillegg festet jeg tråder i et tynt, "hullete" ullpledd jeg har strikket for leeeeenge siden. Nå ligger de på vaskerommet klar til vask og jeg gleder meg sånn til å bruke det. Begge delene skal være med i sykehusbagen tenker jeg! Kanskje jeg burde prøve å sove igjen?? Tipper dette er øving på ammetid.
smile Skrevet 15. april 2007 Forfatter #2760 Skrevet 15. april 2007 Stakkars lille pusen min sprang utpå kjøkkenet og kastet opp! Den har vært mye ute på dagtid i det siste så det kan kanskje ha vært en musejakt eller noe som har smittet han. Uansett har han fått en markekur nå.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå