Gjest uri Skrevet 11. april 2007 #2721 Skrevet 11. april 2007 Gjør det? Føler meg som en amøbe i forhold til deg på alt det her altså.... Hvor gjør jeg det da?? Linsa??? Fant du den?? ← Når du ser i vinduet, før du er logget inn, så er der noen alternativer nedunder, gå inn på den med glemt passordet, så kan du tilbakestille passordet Jada, fant den denne gangen og
Burpen Skrevet 11. april 2007 #2723 Skrevet 11. april 2007 Reint flau over at det er så lenge siden jeg har skrevet noe her... * meg selv i hodet, og sparke meg hardt i ræva, for at det ikke skal gjenta seg* Jeg har ikke fått bladd meg så langt tilbake som siden sist jeg var her, men jeg er jo innom og leser... Det er så kjekt å snakke om navn! :rosasmil: Gleder meg allerede til neste gang jeg kan få le av sambo's håpløse navneforslag... Må si at det er ganske kreativt å ta telefonkatalogen i bruk, og ikke minst å tråkke kirkegården rundt!! Nå skal jeg hoppe til køys, og gi Burpelita kveldsmaten og kveldskosen i senga Gled deg til det er din tur, smile. Gled deg!! Diger og masse sleng- fra Burpen ...hun som er innom og sender varme tanker, uten å bestandig få lagt igjen noe spor...
smile Skrevet 12. april 2007 Forfatter #2724 Skrevet 12. april 2007 Når du ser i vinduet, før du er logget inn, så er der noen alternativer nedunder, gå inn på den med glemt passordet, så kan du tilbakestille passordet Jada, fant den denne gangen og ← Tusen hjertelig takk!! Jeg fikk det til!!! Har du fått lagt ned noe i kommoden eller? ← Nå ligger det bleier, handuker og kluter der. I kveld tenker jeg at jeg skal stryke litt klær og sengetøy. Pakker sykehusbagen til den lille samtidig så jeg sorterer litt etterhvert. Kjempegøy!!! Reint flau over at det er så lenge siden jeg har skrevet noe her... * meg selv i hodet, og sparke meg hardt i ræva, for at det ikke skal gjenta seg* Jeg har ikke fått bladd meg så langt tilbake som siden sist jeg var her, men jeg er jo innom og leser... Det er så kjekt å snakke om navn! :rosasmil: Gleder meg allerede til neste gang jeg kan få le av sambo's håpløse navneforslag... Må si at det er ganske kreativt å ta telefonkatalogen i bruk, og ikke minst å tråkke kirkegården rundt!! Gled deg til det er din tur, smile. Gled deg!! Diger og masse sleng- fra Burpen ...hun som er innom og sender varme tanker, uten å bestandig få lagt igjen noe spor... ← Du trenger IKKE være flau over det altså!!! Jeg er jo hjemmeværende og enn så lenge ute barn så jeg har vel litt bedre tid enn deg Navnjakt er kjempestas!!! Tror nok vi blir enige snart!!!! Selv om mannen har hatt noen håpløse forslag her også! Åja, jeg gleder meg så masse!! Føler meg helt ør og rar!! Så gleder jeg meg så mye at jeg er nesten redd for å bli skuffet.... hvis du skjønner. Littt rart... Jeg er nok redd den rosa skyen, at jeg tror jeg skal være der samtidig som jeg vet at jeg ikke vil være der hele tiden... Vanskelig å forklare! En god til Burpe-mor også! ************** Nå er det tid for behandling. Kommer sterkere tilbake!
Gjest uri Skrevet 12. april 2007 #2725 Skrevet 12. april 2007 Så bra at du fikk det til :-D Da satser vi på at det ikke blir mer pålogging fra ukjente
Petra Prøvedokke Skrevet 12. april 2007 #2726 Skrevet 12. april 2007 gleder meg til jeg skal vaske små plagg og legge i kommoden. må vente litt, da - rommet er fortsatt kaos. driver og rydder ut av det, så mannen får malt. og så blir det barnerom
Vannmelon Skrevet 12. april 2007 #2727 Skrevet 12. april 2007 Det er kos å vaske barneklærne. Litt rart å se de bittesmå klærne henge til tørk, riktignok. Håper det ordner seg med MSN-en din. Ha en super dag, smilevennen.
Frida Frosk Skrevet 12. april 2007 #2728 Skrevet 12. april 2007 Har ikke fått startet med klesvask enda jeg. Er av den typen som alltid tror jeg har så god tid... Men plutselig er jo Skurt her, og da er det jo greit at det meste er i orden.
Eeyore Skrevet 12. april 2007 #2729 Skrevet 12. april 2007 Jeg vil også vaske små klær og legge i kommode...
smile Skrevet 12. april 2007 Forfatter #2730 Skrevet 12. april 2007 Så bra at du fikk det til :-D Da satser vi på at det ikke blir mer pålogging fra ukjente ← Ja jeg er skikkelig fornøyd med det. Men fikk meg ett støkk i dag igjen da jeg så mannen var logget på msn for det stod nemlig jeg til borte! Det er ikke mulig for jeg var ikke pålogget på noen maskin. Mannen sa at hun dama hadde sendt melding igjen-på dialekt! gleder meg til jeg skal vaske små plagg og legge i kommoden. må vente litt, da - rommet er fortsatt kaos. driver og rydder ut av det, så mannen får malt. og så blir det barnerom ← Ja gled deg! Det er superkoselig!!! Det er kos å vaske barneklærne. Litt rart å se de bittesmå klærne henge til tørk, riktignok. Håper det ordner seg med MSN-en din. Ha en super dag, smilevennen. ← Ja det er skikkelig kjekt å vaske de små, nusselige klærne. Hadde det bare vart sånn at jeg syntes det er like kjekt å vaske klær hver gang. Ja nå får vi se om hun nysgjerrige dama holder seg unna både msn-min og mannen min! Har ikke fått startet med klesvask enda jeg. Er av den typen som alltid tror jeg har så god tid... Men plutselig er jo Skurt her, og da er det jo greit at det meste er i orden. ← Jeg er også en sånn type men nå har jeg faktisk fått litt panikk i det siste. Tror det er hormonene som styrer litt. Drømmer mer om fødsel og det hele virker mer nært så da er det bare å sette i gang tenker jeg. I tillegg er jeg nødt for å porsjonere pga helsa. Jeg ser hvor langt tid alt tar og jeg skal jo kose meg med det også! Jeg vil også vaske små klær og legge i kommode... ← Eeyore-venn!!! Jeg håper virkelig det ikke blir lenge til!!!!
smile Skrevet 12. april 2007 Forfatter #2731 Skrevet 12. april 2007 Da er bomullsjakken til lillesmile strikket ferdig og montert. Fikk kjøpt søte små knapper i dag som jeg skal sy på nå!!! Jeg fikk også kjøpt mer garn i samme farge så det blir noen søte små sokker til!!!
smile Skrevet 12. april 2007 Forfatter #2732 Skrevet 12. april 2007 Gikk meg en liten tur i hagen og da jeg kom inn strøk jeg noen få plagg så jeg kan begynne å legge litt i stellekommoden men jeg måtte gi meg for nå har jeg så ubeskrivelig vondt i det forferdelig bekkenet igjen. :cry: Men det ver kjekt så lenge det varte med å stelle i stand disse små plaggene.
Vannmelon Skrevet 12. april 2007 #2733 Skrevet 12. april 2007 Ta litt hver dag, ikke slit deg ut. Hør på kroppen din. Som sagt, er det koselig å ordne til de små klærne, men... syns på en måte det er litt synd å måtte vaske dem, for de mister med en gang noe av fasongen, føler jeg. Går fra å være nytt til å være litt "brukt" på et vis, uten at det er det. Eller noe sånt. Og nå må jeg slutte å tenke, kjenner jeg
Frida Frosk Skrevet 12. april 2007 #2734 Skrevet 12. april 2007 Gikk meg en liten tur i hagen og da jeg kom inn strøk jeg noen få plagg så jeg kan begynne å legge litt i stellekommoden men jeg måtte gi meg for nå har jeg så ubeskrivelig vondt i det forferdelig bekkenet igjen. :cry: Men det ver kjekt så lenge det varte med å stelle i stand disse små plaggene. ← Nå er det ikke lenge til lille-Smile er ute, og da skal du se bekkenet ditt ordner seg på 1-2-3. Så kan du kose deg med laaange trilleturer i heeele sommer.
smile Skrevet 13. april 2007 Forfatter #2735 Skrevet 13. april 2007 Ta litt hver dag, ikke slit deg ut. Hør på kroppen din. Som sagt, er det koselig å ordne til de små klærne, men... syns på en måte det er litt synd å måtte vaske dem, for de mister med en gang noe av fasongen, føler jeg. Går fra å være nytt til å være litt "brukt" på et vis, uten at det er det. Eller noe sånt. Og nå må jeg slutte å tenke, kjenner jeg ← Huff ja jeg må prøve det men det er ikke så lett. a det er superkoselig med disse klærne men rart at de forandrer seg sånn ja. Jeg ble også litt skuffet over det. Nesten så de var nuppete etter en gang i vasken jo! Men det hjalp veldig å stryke de altså! Nå er det ikke lenge til lille-Smile er ute, og da skal du se bekkenet ditt ordner seg på 1-2-3. Så kan du kose deg med laaange trilleturer i heeele sommer. ← Ja jeg håper virkelig at tiden nå går fort fremover og på en måte ønsker jeg å føde en uke eller to før termin for å slippe mer bekkensmerter. Jeg håper virkelig jeg blir i form til trilletur i sommer ja!! Jeg skal ha opptrening like etter fødsel også og de har sagt jeg ikke kan regne med å bli helt bra på en stund også, men jeg skal iallefall bli bedre!! ******************** Ute skinner sola og jeg har smurt meg med solkrem allerede så jeg vet ikke helt hvorfor jeg sitter inne... Msn-saken er forresten oppklart! Det var pappa! Han skrev til å med på dialekt så jeg skjønte jo ikke noe, det hadde visst ikke han gjort heller men han kunne jo ha svart når vi spurte om hvem det var. Kluet er at jeg sikkert har logget meg på automatisk da jeg var hjemme sist. Det var jo egentlig godt det bare var han men litt irriterende for jeg har styra MYE med det nye passordet også men nå er alt i orden. I dag skal jeg til frisøren!!! Det blir deilig det!!!! :smilejente:
Petra Prøvedokke Skrevet 13. april 2007 #2737 Skrevet 13. april 2007 Må babyklær strykes ? Det er IKKE aktuelt! ← det er vel noe man bare gidder sånn med en gang i såfall kjiper'n når kroppen setter grenser for hva man orker, men nå er det ikke lenge til lille smile kommer ut til mamman sin! -og da skal du bli frisk og fin i bekkenet ha en super helg
smile Skrevet 13. april 2007 Forfatter #2738 Skrevet 13. april 2007 Må babyklær strykes ? Det er IKKE aktuelt! ← Nei det må absolutt ikke det!!! Men det har vel heller aldri vært så koselig å stryke klær før heller! Så blir de jo så fine også :rosasmil: Men det blir nok bare med første gangen tipper jeg. det er vel noe man bare gidder sånn med en gang i såfall kjiper'n når kroppen setter grenser for hva man orker, men nå er det ikke lenge til lille smile kommer ut til mamman sin! -og da skal du bli frisk og fin i bekkenet ha en super helg ← Ja det er nok bare første gangen. Jeg er ikke typen til å stryke klær til vanlig men nå er det bare stas. Jeg pleier jo aldri å stryke sengeklær heller men nå ble det jo så fint!! Jeg håper det blir sånn med kroppen ja PetraP. Har forresten glemt å hoppe for 33 uker i dag!!!!! (men jeg hopper bare her på KG altså!!! ) Så nå er det max 9 uker og til vi får møte babyen vår!! Nå skal jeg til frisøren og samtidig skal jeg bytte noen babyklær jeg har fått. Har altfro mye i str.56 så jeg skal iallefal bytte inn mot ei lue så får jeg se hva det andre blir.
smile Skrevet 13. april 2007 Forfatter #2739 Skrevet 13. april 2007 (endret) Nå har jeg vært hos frisøren. Utrolig deilig å få klipt av litt og få noen striper i det. Har egentlig ikke sett så mye hvordan det ble for jeg orker ikke dille framfor speilet nå. SKal snart møte ei venninne så jeg må bare slappe av litt på sofaen før jeg ordner meg. Har kjøpt ei super-søt bomullslue til den lille! Den er hvit men den ser ut til å sitte sånn ekstra godt... så var den en del dyrere enn de andre da men jeg har jo akkurat fått lønn. Mangler fortsatt litt småtteri så det er godt det enda er noen uker til vår lillevenn kommer. Skulle absolutt ha fått kjøpt meg en amme-bh snart men jeg føler at brystene har vokst bare de to siste ukene så jeg må prøve å drøye litt til. Jeg synes at cubus titt og ofte har 25% på alt undertøy så jeg håper de får det nå snart. Amme-bh'er er dyrt!!! Meldt ganske bra vær i morra også med varmt vær!!! Endret 13. april 2007 av smile
iss Skrevet 13. april 2007 #2740 Skrevet 13. april 2007 Jeg har kjøpt en ammebh på cubus, en sånn billig type. Kjøpte litt større enn den jeg bruker nå, en større rundt og en større cup. Tenkte det er greit å ha en i tilfelle det skulle skje noe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå