Gå til innhold

Dagboka mi vel!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg fant ut at jeg veier opptil 3 kilo mer midt på dagen/kvelden enn jeg gjør om morgenen. Det må være den konstante vanndrikkingen min :ler:

Men det er vanlig å gå opp litt i rykk og napp da, så 2 kilo er ikke noe å bekymre seg for :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei jeg bekymrer meg nok ikke så mye nå i slutten av svangerskapet. Dessuten har jeg litt mer vann nå også, så skal jo den lille bli litt større også!!! :hjerter:

Har ikke veid meg på vår egen vekt her på lenge men jeg tipper den veier litt mindre faktisk. Det er jo den jeg tok utgangspunkt i, på morran og uten klær så det må være litt mindre. SKal se om jeg husker det i morra tidlig ;)

Skrevet

Kom på at jeg faktisk ikke har veid meg på noen uker, men det har jo egentlig ingen betydning :)

Skrevet (endret)

Frida Frosk: :vinke:

Impala: : Nei jeg har visst totalt glemt det jeg også og det gjorde jeg visst i morrest også....

Angelou: :kose: Hyggelig med en titter ;)

I natt blåste det noe sinnsykt! Våknet flere ganger for det knaket i husveggene. I dag ser det ut til å ha stilnet og sola skinner! :briller2:

Har egentlig ei lang liste på hva som skulle ha vært gjort i dag og jeg MÅ på butikken men skallebanken har ikke gitt seg. :roll: Typisk at jeg får sånn skallebank hvis jeg har vært litt for mye på farten og det blir litt stress for hodet mitt men jeg har ikke hatt sånn type skallebank før så det er lov å håpe at den gir seg etter svangerskapet! :sjarmor:

Derfor tenker jeg å sette meg litt ut på verandaen og vente på at mannen kommer hjem fra jobb. Han ville nemlig bli med meg på butikken. Snille mannen min! :hjerter_rundt:

Sjalabais!

Endret av smile
Skrevet

:vinke: hatt en fin påske?

har ikke veid meg på lenge, jeg. men i morgen skal jeg til jordmor, så da må jeg vel ta meg en tur på vekta igjen. :sjenert:

kos deg på verandaen! :klem:

Skrevet

Ja påska har vært kjempefin!!! Har kosa meg med venner og familie og ikke minst smågodt da. :ler:

Lykke til hos jordmor i morra! :rosasmil:

Skrevet

smågodt hører påsken til :ler:

Skrevet

:overrasket: Mannen satt her på msn akkurat og så at jeg logga meg på, deretter fikk han en invitasjon fra "meg" og til slutt fikk han ei mld. fra ei dame på min adresse! :overrasket: Hva slags tull er det da? Kan andre kommet inn på min msn????? Jeg har et så sært passord at ingen kan finne det ut men tydeligvis skjønte ikke hun andre noe heller men hun svarte ikke da vi spurte hvem hun var! :sur: Det kunne jo kanskje vært greit å ordne opp i dette.... :roll:

Sånt har skjedd meg og..

En eller annen som utga seg til å være mannen, og som chattet med faren min..

Da jeg litt senere på dagen møtte far, fortalte han at han hadde pratet med mannen på msn.. Jeg bare :klø: "jammen han er jo ute"

Vi skjønte ingenting, så det første jeg gjorde da jeg kom hjem, var å lage meg ny msnadr. Tror nok du og burde gjøre det!

Skrevet
:overrasket: Fullt på hotellene???? Hva i alle dager??? Vi ser litt på november men det er jo ikke alle flyselskap som har lagt ut biletter til så sent enda.

Men Egypt!!! :hjerter: Hvorfor sa du dette nå forresten????? :tunge1:

hmm.. Kanskje det er at de ikke har lagt ut bilettene enda da... Får vertfall ikke opp noe...

Hvorfor jeg sa det???

FOR Å FRISTE DEG VEL!!! :sjarmor:

:ler:

Skrevet
smågodt hører påsken til  :ler:

Ja dessverre! :ler:

Sånt har skjedd meg og..

En eller annen som utga seg til å være mannen, og som chattet med faren min..

Da jeg litt senere på dagen møtte far, fortalte han at han hadde pratet med mannen på msn.. Jeg bare :klø: "jammen han er jo ute"

Vi skjønte ingenting, så det første jeg gjorde da jeg kom hjem, var å lage meg ny msnadr. Tror nok du og burde gjøre det!

Oi!!! :overrasket: Jeg liker ikke å bytte adr. jeg... Så utrolig mange jeg må huske på å gi den til da.... :sur:

hmm.. Kanskje det er at de ikke har lagt ut bilettene enda da... Får vertfall ikke opp noe...

Hvorfor jeg sa det???

FOR Å FRISTE DEG VEL!!!  :sjarmor:

Nei vi fikk iallefall ikke opp alle billetter hos alle selskapene for noen få uker siden.

Friste du ja!!! Det var vanskelig :sjenert:

:vinke:

Innom og snikleser litt her jeg :)

Hyggelig det ;)

Skrevet

Så gøy da!!

Ting begynner å bli klar nå.. Snart kan du bare sette deg ned og bare vente..

V E N T E.....

ang msn'en... Bedre å skifte, og kanskje stresse litt med å informere, enn at en fremmed skal ha tilgang på kontoen din ;)

Kopier og lim inn er en fin ting.. :ler:

Fått til adoben da??

Skrevet
Redebygging på gang? :)

Ja, jeg har plutselig blitt litt småstresset. :overrasket:

Så gøy da!!

Ting begynner å bli klar nå.. Snart kan du bare sette deg ned og bare vente..

V E N T E.....

ang msn'en... Bedre å skifte, og kanskje stresse litt med å informere, enn at en fremmed skal ha tilgang på kontoen din ;)

Kopier og lim inn er en fin ting.. :ler:

Fått til adoben da??

Vente ja... Har ikke jeg gjort det nok??? :ler:

Ja jeg burde vel fikse msn... gidder ikke nå uansett. Men adobe'n, niks... skjønner ikke noe jeg

Skrevet

Kom på det, det går jo an å bytte passordet!?

og vips ble ting travle.. jentungen mista linsa... løøøøpe.... :ler:

Skrevet
Kom på det, det går jo an å bytte passordet!?

og vips ble ting travle.. jentungen mista linsa... løøøøpe.... :ler:

Gjør det? Føler meg som en amøbe i forhold til deg på alt det her altså.... :klaske: Hvor gjør jeg det da?? :sjenert:

Linsa??? Fant du den??

Innom med en  :klem:

Så hyggelig! :klem: tilbake!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...