Gjest uri Skrevet 9. april 2007 #2681 Skrevet 9. april 2007 Kjenner til det der... Tårene bare spruta på meg da mannen fortalte om siste nytt om Robbie... Så sitter jeg igjen og føler meg idiot etterpå fordi mannen ikke skjønner hvorfor jeg blir så trist... Han er helt ferdig, og bare glad over å slippe alt styret.. Noe jeg og er, men allikevel trist at det endte på den måten, og vite at han til tider har det helt topp, og så få bank av naboen, og jeg kan ikke gjøre en dritt med det... Men men... Det er bare noen få mnd siden... Det går seg nok til etterhvert!! P.S Påsken er over nå!!
smile Skrevet 9. april 2007 Forfatter #2682 Skrevet 9. april 2007 Vokser gjør jeg også. Har lagt på meg et par kilo på de siste to ukene. Syntes det var vel mye, men går vel i rykk og napp. Ser at leggene mine begynner å bli tykkere, så er vel litt vann også tenker jeg. Ellers koser jeg meg fælt med graviditeten om dagen. Synes magen min er så fin... Også er det så koselig når Skurt romsterer inni der. ← Det begynner vel å bli tiden for vann i kroppen nå ja. Ser det godt her også! Så bra du trives med magen din!!! Det gjør jeg også altså selv om jeg merker at de siste dagene har jeg blitt tung i kroppen hvis du skjønner. Ååååå.... nå fikk jeg også lyst på pizza!! Dårlig gjort å friste damer på den måten!! Jeg tror kanskje jeg har ingridiensene til å lage det også..men jeg er så forferdelig sløv i kveld!! Ha en flott mandagskveld smile! ← Mat og svangerskapet mitt har vært kjempegode venner heldigvis!!!! Men vi må jo unne oss noe godt så trolla i magen kan vokse seg store og deilige!!! **************** Nå er jeg så sykt trøtt så jeg fatter ikke hvorfor jeg stakk innom her engang... Jeg og mannen har diskutert økonomi nå og jeg blir bare i kjempedårlig humør av det uansett. Har nok en tendens til å se mørkt på temaet penger uansett tror jeg... Tror jeg må tusle i seng. I morra venter nye oppgaver. Bl.a. å vaske stellekommode til lillesmile. Natta!!
Gjest uri Skrevet 9. april 2007 #2683 Skrevet 9. april 2007 Økonomi er no dritt!! Har sakt ifra til mannen at han kan styre på med det for seg selv.. Men han var visst ikke helt enig i det... Har sett på flotte hoteller i Egypt i dag.. DIT skal jeg en vakker dag.. Fytti så mye flott!!! Men nå var der ingen ledige plasser.. Må vente til august 2008, faktisk
smile Skrevet 9. april 2007 Forfatter #2684 Skrevet 9. april 2007 Kjenner til det der... Tårene bare spruta på meg da mannen fortalte om siste nytt om Robbie... Så sitter jeg igjen og føler meg idiot etterpå fordi mannen ikke skjønner hvorfor jeg blir så trist... Han er helt ferdig, og bare glad over å slippe alt styret.. Noe jeg og er, men allikevel trist at det endte på den måten, og vite at han til tider har det helt topp, og så få bank av naboen, og jeg kan ikke gjøre en dritt med det... Men men... Det er bare noen få mnd siden... Det går seg nok til etterhvert!! P.S Påsken er over nå!! ← Det høres ut som reagerer ganske likt ja. Mannen er også overraskende mer ferdig enn hva jeg er. Jeg sitter jo og tuter nå bare jeg skriver om dette.... Men heldigvis innrømte mannen i dag at han savnet henne veldig han også men han er flinkere til å se fremover enn meg. Han vil jo ha ny hund allerede men det er ikke diskusjonstema engan. Kan ikke fatte at han orker å tenke på det engang!!!! Men du, jeg får ikke til det der adobe-greiene det står bare at filen ikke er supported eller at filen er ødelagt. Skjønner ikke det. Sånn er det med flere filer jeg prøver å åpne....
smile Skrevet 9. april 2007 Forfatter #2685 Skrevet 9. april 2007 Økonomi er no dritt!! Har sakt ifra til mannen at han kan styre på med det for seg selv.. Men han var visst ikke helt enig i det... Har sett på flotte hoteller i Egypt i dag.. DIT skal jeg en vakker dag.. Fytti så mye flott!!! Men nå var der ingen ledige plasser.. Må vente til august 2008, faktisk ← Jeg vil ha litt kontroll jeg da men mannen slipper meg ikke så lett til og det irriterer meg. Det er ikke bare å være med på lån til langt over millionen og ikke ane hva som skjer med de penga synes jeg. Men han lovte å skjerpe seg nå da så jeg kan få skjønne litt mer jeg også. Fullt på hotellene???? Hva i alle dager??? Vi ser litt på november men det er jo ikke alle flyselskap som har lagt ut biletter til så sent enda. Men Egypt!!! Hvorfor sa du dette nå forresten?????
smile Skrevet 10. april 2007 Forfatter #2686 Skrevet 10. april 2007 Da er leggene epilert, frokosten inntært og sofaslitingen inntatt! Det var nok ikke så lenge det siste for jeg skal snart på kontroll. Ute er det fortsatt snø men det er visst borte på veiene så jeg satser på sommerdekk-bilen. Mannen satt her på msn akkurat og så at jeg logga meg på, deretter fikk han en invitasjon fra "meg" og til slutt fikk han ei mld. fra ei dame på min adresse! Hva slags tull er det da? Kan andre kommet inn på min msn????? Jeg har et så sært passord at ingen kan finne det ut men tydeligvis skjønte ikke hun andre noe heller men hun svarte ikke da vi spurte hvem hun var! Det kunne jo kanskje vært greit å ordne opp i dette....
Mrs N Skrevet 10. april 2007 #2687 Skrevet 10. april 2007 Jeg har hørt om folk som har fått MSN-en sin tatt over av andre ja. Virus og slike ting som kan komme seg inn. Ekle greier!
Frida Frosk Skrevet 10. april 2007 #2688 Skrevet 10. april 2007 Lykke til på kontroll. Snålt det der med MSN da? Det har hendt at jeg har fått beskjed om at jeg er innlogget på en annen maskin når jeg forsøker å logge meg på. Ikke alltid den teknologien fungerer helt optimalt.
smile Skrevet 10. april 2007 Forfatter #2689 Skrevet 10. april 2007 Jeg har hørt om folk som har fått MSN-en sin tatt over av andre ja. Virus og slike ting som kan komme seg inn. Ekle greier! ← Scary!!! Er noe sånt jeg er redd for. Så kjedelig hvis jeg må få meg ny adr. nå... Vil helst unngå det siden den er spredd til de som skal ha den, som jeg vet om da... Tror jeg må høre med noen andre venner om de har merket det samme. Lykke til på kontroll. Snålt det der med MSN da? Det har hendt at jeg har fått beskjed om at jeg er innlogget på en annen maskin når jeg forsøker å logge meg på. Ikke alltid den teknologien fungerer helt optimalt. ← Ja litt rart... Trudde det skulle litt til jeg??? :klø: ***************** Da har vi vært på kontroll igjen og alt er helt vel. Blodtrykket og urin var helt supert. Jeg blir bare sååååå glad for å få vite det. Jeg har gått opp 2 kg på 2 1/2 uke da.... Synes det var mye men det var visst ikke det. De kiloene som kommer nå er visst ikke så farlig men jeg kan nok regne en kg fra påskeegget tror jeg. Jeg har også vært hos fysio i dag så nå blir det godt å ha en sofakveld. Orker ikke noe annet nå. Var en liten tur innom butikken i dag uten krykker. Dumt! Prater litt om navn om dagen. Vi er vel skjønt enig om guttenavnet, det har vi vært ei stund før svangerskapet også tror jeg. Det er litt verre med jentenavn. Har flere forslag men vi blir liksom ikke helt enig.... Tenkte jeg skulle lese litt i telefonkatalogen nå.
iss Skrevet 10. april 2007 #2690 Skrevet 10. april 2007 lese i telefonkatalogen var en god ide!!! Vi har allerede avtalt å rusle en tur på kirkegården når været blir bra vi da... Mange fine navn der.. Til torsdag må jeg ta runden og høre om det finnes noen fysioterapeuter som kan ta meg imot... Håper jeg finner noen uten noe særlig ventetid, jeg har ikke tid til å vente Jeg har fått vondt øverst på innsiden av lårene, og ved siden av hårfestet på hver side lissom.... Men skal egentlig ikke klage, jeg er jo ikke avhengig av krykker....
Frida Frosk Skrevet 10. april 2007 #2691 Skrevet 10. april 2007 Jeg har gått opp 2 kg på 2 1/2 uke da.... Synes det var mye men det var visst ikke det. De kiloene som kommer nå er visst ikke så farlig men jeg kan nok regne en kg fra påskeegget tror jeg. ← Over halvparten av kiloene jeg har lagt på meg har faktisk kommet etter juleferien og påskeferien. Telefonkatalogen og kirkegården var jo supre tips. Takk for det. Vi har jentenavn klart tror jeg, men klarer ikke finne på guttenavn. Også jeg som er så sikker på at det er en liten gutt i magen da. Flott at alt var bra på kontroll!
smile Skrevet 10. april 2007 Forfatter #2692 Skrevet 10. april 2007 Ja jeg har trålet kirkegården jeg også Mye fint ja Tenkte å søke på internett på telefonkatalogen og søke på det ene jentenavnet vi har for vi lurte på dobbelt-navn der men har ikke funnet noen god kombinasjon enda. De fleste fysioterapauter har vel ikke så lang ventetid? Men spør om de har drevet mye med bekkenløsning. Det er nesten det viktigste synes jeg. Ikke vits å gå til noen som ikke har drevet noe særlig med det før. Det høres jo ikke ut som om du har det så godt du heller da og det er lov å klage for det. Jeg sitter jo heller ikke rullestol som noen gjør men klager gjør jeg allikevel.
smile Skrevet 10. april 2007 Forfatter #2693 Skrevet 10. april 2007 Over halvparten av kiloene jeg har lagt på meg har faktisk kommet etter juleferien og påskeferien. Telefonkatalogen og kirkegården var jo supre tips. Takk for det. Vi har jentenavn klart tror jeg, men klarer ikke finne på guttenavn. Også jeg som er så sikker på at det er en liten gutt i magen da. Flott at alt var bra på kontroll! ← Postet visst mens jeg skrev du Jeg har lagt på meg mest i begynnelsen jeg da... det er nesten verst synes jeg. Hvis ikke så finner du mangt og mye om navn her . Se også i tabellene og artiklene på siden der følelse du også?? Det har jeg også hatt men den har sluppet litt taket nå heldigvis må jeg si. Den tok litt vel overhånd her en stund.
Frida Frosk Skrevet 10. april 2007 #2694 Skrevet 10. april 2007 Formulerte meg litt feil ser jeg, kiloene har selvsagt kommet i feriene... Men egg er jo sunt, så da må jo påskeegg være det også. Har surfet mye på ssb sine sider, og vi har vel noen guttenavn vi liker. Men ikke noe soleklart som skiller seg ut. Er helt overbevist om at det er gutt jeg. Så litt ironisk at vi har et jentenavn som jeg så gjerne skulle brukt. Men det kommer vel flere barn etterhvert, for det blir ingen jente denne gangen altså.
smile Skrevet 10. april 2007 Forfatter #2695 Skrevet 10. april 2007 Er litt sånn jeg også men vi har valgt guttenavn da. Men jeg har ett jentenavn jeg mer enn gjerne skal ha brukt men mannen er ikke helt med på det.
smile Skrevet 10. april 2007 Forfatter #2696 Skrevet 10. april 2007 Er så trøtt og har litt vondt i hodet men det er liksom litt forsent til å sove middagshvil og litt for tidlig til å legge seg....
Gjest Madden Skrevet 10. april 2007 #2698 Skrevet 10. april 2007 Sitter seriøst å vurderer en liten strekk på sofaen jeg da...er liksom ikke så greit å være våken med hodepine og sånn... Det kan da umulig være for sent vel?!
smile Skrevet 10. april 2007 Forfatter #2700 Skrevet 10. april 2007 ← Takk Sitter seriøst å vurderer en liten strekk på sofaen jeg da...er liksom ikke så greit å være våken med hodepine og sånn... Det kan da umulig være for sent vel?! ← Men kanskje for sent til at jeg får sove til kvelds igjen?? Men nå er det nesten ikke forsent til å legge seg til natta tror jeg. Tipper jeg får sove da. Jeg er jo blitt et skikkelig sovedyr!!!! ← ************* Ble visst så jeg så en teit film istedet så jeg klarte å holde meg våken. Men nå skal jeg bare finne katta, rydde litt og legge meg. Mannen er ute på farten så da gjør det ingen ting om jeg slokner! Natta!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå