Kylling Skrevet 6. april 2007 #2641 Skrevet 6. april 2007 Hm, jeg må ty til selvbruning om jeg skal være brun på denne tiden. Men er det ikke slik at man blir fortere brun når man er gravid? :klø: Jøss, tenk 32 uker allerede. Tida går så sykt fort!!
Mrs N Skrevet 6. april 2007 #2642 Skrevet 6. april 2007 Jeg anbefaler ikke selvbruningskrem i alle fall. Jeg fikk flekkete mage jeg
Kylling Skrevet 6. april 2007 #2643 Skrevet 6. april 2007 Jeg anbefaler ikke selvbruningskrem i alle fall. Jeg fikk flekkete mage jeg ← Jeg er så flink til å skrubbe meg at jeg unngår flekker. Så det så!
iss Skrevet 6. april 2007 #2644 Skrevet 6. april 2007 (endret) Jeg har noen crocs spørsmål jeg!! Hvorfor bestilte du på nett? ? Hvor bestilte du? ? Er de normale i størrelsen? ? Hvor mye betalte du? Jeg har bestemt meg for å kjøpe ett par, og kom jo på at du har kjøpt! Endret 6. april 2007 av iss
Gjest uri Skrevet 6. april 2007 #2645 Skrevet 6. april 2007 Ja det hender sidene raser avgårde her selv om det har vært stille her de siste dagene. Men uansett er det hyggelig at du er innom Sjitt, så da lønner det seg faktisk å bestille ett par selv om portoen liksom blir billigere da. Men da skal jeg gjøre det neste gang. Svigerfar ymtet frampå her også at han gjerne ville ha sånne. Jeg truet også med rosa. :rosasmil: Men han bare lo så han gikk nok ikke på min spøk... For tre par betalte jeg faktisk 185,- i moms og toll. Det ble jo litt! ← Svigerfedre med rosa crocs.. Jeg ser det for meg!!! Min går fortsatt og mumler om hvor dårlig gjort det er om jeg virkelig har bestillt rosa.. Han vet nok ikke helt hva han skal tro... Jeg koser meg litt til mtp synet av han i rosa crocs... Det lønner seg å kjøpe et par om gangen ja.. Så nå vet vi det.. Lærer så lenge man lever..
Gjest uri Skrevet 6. april 2007 #2646 Skrevet 6. april 2007 Jeg har noen crocs spørsmål jeg!! Hvorfor bestilte du på nett? ? Hvor bestilte du? ? Er de normale i størrelsen? ? Hvor mye betalte du? Jeg har bestemt meg for å kjøpe ett par, og kom jo på at du har kjøpt! ← Kan svare litt her jeg.. Håper det er greit!? Bestiller på Taylor shoes. De er de billigste.. Prisen for et par crocs + porto er 271 nkr. Syns de er litt store, ikke at jeg mister dem eller noe, så det er ikke noe problem.. Vet jo ikke hvordan de hadde vært om jeg bestillte et nr mindre.. Tenkte å prøve neste gang, og heller forberede meg på å returnere om de ikke passer..
Gjest uri Skrevet 6. april 2007 #2648 Skrevet 6. april 2007 Det kan jeg ikke svare på.. Har bare prøvd cayman.. Svigerfar får beach, så jeg blir vel litt klokere når de kommer.
Vannmelon Skrevet 6. april 2007 #2649 Skrevet 6. april 2007 Visste ikke at det fantes flere typer crocs... Er det ulike modeller, sånn at jeg og kanskje har mulighet til å finne noen som passer mine føtter?
Gjest uri Skrevet 6. april 2007 #2650 Skrevet 6. april 2007 Jepp! Det er forskjellige typer.. Tror beach er smalere en cayman.. Eller var det omvendt!? :klø: Det står nok noe om det på taylorshoes sine sider
smile Skrevet 7. april 2007 Forfatter #2652 Skrevet 7. april 2007 Hm, jeg må ty til selvbruning om jeg skal være brun på denne tiden. Men er det ikke slik at man blir fortere brun når man er gravid? :klø: Jøss, tenk 32 uker allerede. Tida går så sykt fort!! ← Jo det er nok derfor jeg blir så fort brun også for det pleier ikke å gå så fort. Men jeg må være forsiktig også for det er lettere å få pigmentforandringer så jeg smører meg med solfaktor hver dag nå. Ja tenk 32 uker... Tiden raser nå!!! Jeg anbefaler ikke selvbruningskrem i alle fall. Jeg fikk flekkete mage jeg ← Magen min skal heller få være litt blek altså!!! Jeg har noen crocs spørsmål jeg!! Hvorfor bestilte du på nett? ? Hvor bestilte du? ? Er de normale i størrelsen? ? Hvor mye betalte du? Jeg har bestemt meg for å kjøpe ett par, og kom jo på at du har kjøpt! ← Ser Uri har svart deg så bra! Men bestill ett par i gangen ja!!! Jeg bestilte også caymen. Det er visst det de har her i Norge. Jeg synes de er helt normale i str og kunne ikke gått ned. Selv om jeg har bestilt min str kan jeg ikke ha den bøylen bak for den er litt kortere så da blir det litt trangt. Men de er kjempegode å gå med!!!
smile Skrevet 7. april 2007 Forfatter #2653 Skrevet 7. april 2007 Det kan jeg ikke svare på.. Har bare prøvd cayman.. Svigerfar får beach, så jeg blir vel litt klokere når de kommer. ← Jeg prøvde å bestille beach men det hadde de ikke på lager stod det. Så jeg bestilte bra caymen. Men det er bra de!!! :rosasmil: Visste ikke at det fantes flere typer crocs... Er det ulike modeller, sånn at jeg og kanskje har mulighet til å finne noen som passer mine føtter? ← Ja det finnes ørten typer og modeller. Mer sandaltyper osv. Se på linken som uri la ut Jepp! Det er forskjellige typer.. Tror beach er smalere en cayman.. Eller var det omvendt!? :klø: Det står nok noe om det på taylorshoes sine sider ← Jeg mente caymen var smalere jeg??? :klø: Men de er jo ikke akkurat smale de heller da. Jeg har litt bred fot og rist og har god plass i caymen! *oppdaterer meg* ←
smile Skrevet 7. april 2007 Forfatter #2654 Skrevet 7. april 2007 Jo, caymen er "sleek and slender" i forhold til beach men aner ikke om det er store forskjellen for det. Caymen er mer enn stor nok for meg Nå tenkte jeg å sett på et par klesvasker, henge opp den som allerede er ferdig for så å sette meg i sol!!!
Eeyore Skrevet 7. april 2007 #2655 Skrevet 7. april 2007 Jøss, det finnes jo crocs som faktisk ser normale ut også jo
Pi@ Skrevet 7. april 2007 #2656 Skrevet 7. april 2007 Jeg har et bilde i hue mitt av meg vaggende rundt i oppbretta snekkerbukse og grønne crocks i sommer . Det hele blir bare forsterka av alt snakket her inne
iss Skrevet 7. april 2007 #2657 Skrevet 7. april 2007 Crocs passer beinet mitt overhode ikke... Jeg hadde bestemt meg for at jeg skulle ha, men formen var absolutt ikke noe beinet mitt trivdes i....
smile Skrevet 8. april 2007 Forfatter #2658 Skrevet 8. april 2007 Jøss, det finnes jo crocs som faktisk ser normale ut også jo ← NJa... synes de ser litt rare ut uansett jeg men de er jo så gode å gå i!!! Jeg har et bilde i hue mitt av meg vaggende rundt i oppbretta snekkerbukse og grønne crocks i sommer . Det hele blir bare forsterka av alt snakket her inne ← Hvorfor får jeg for meg bilde av en vuggende Dolly dusk?? :klø: Crocs passer beinet mitt overhode ikke... Jeg hadde bestemt meg for at jeg skulle ha, men formen var absolutt ikke noe beinet mitt trivdes i.... ← Veldig greit at du har prøvd før du bestilte på nett da! ********************* Vi var hos noen venner i går på middag og det bel seint! Så vi var i seng klokka to og jeg var så trøtt at jeg våkna hver time og stønna til mannen at jeg var så trøtt. Jeg er visst ikke så god på å rangle lenger gitt!! Men vi sov desto engre i dag og det var deilig. Blir vel ikke overrasket om det blir en dupp på sofaen snart også. Mannen fikk bært opp stellekommoden i går og satt den på badet så nå må jeg få vasket den så jeg får begynne å legge inn stæsj som ligger klart. Har satt på kesvask også men alle de nøytrale klærne i str.50-56 fikk ikke plass i en og samme vask.... :klø: Har en sterk følelse av at jeg ikke får brukt alt.... Men jeg får iallefall bruke det jeg har kjøpt så får vi se med det som er arvet men det er iallefall rent alt uansett. I dag har lillesmile vridd på hodet og trykka på blæra hele dagen... Ikke fullt så behagelig men hyggelig å kjenne at det er liv! Lurte på å bake en gulrotkake etterpå jeg, kanskje vi kan invitere noen på kaffe. Jeg sosial??? :rosasmil:
smile Skrevet 8. april 2007 Forfatter #2659 Skrevet 8. april 2007 Prøvde å legge ut nytt magebilde men jeg fikk det visst ikke til. Tror jeg må lære meg å formatere bildet så det ikke tar sånn plass...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå