Gå til innhold

Dagboka mi vel!

Fremhevede innlegg

Skrevet
Vi har ingen å arve av... Men vi ser an hva vi kjøper tenker jeg, om det i det hele tatt er nødvendig + at vi undersøker priser... Så vi skal nok klare det se! Kommer nok til å kjøpe endel også etter *piiip* har kommet, for å spre kostnadene litt... Frem til nå har hverdagen vært fyllt opp av Tulla, så blitt lite babyfokus...

Så kjedelig da. Vi har vært kjempeheldig å arve mye så vogna insisterte jeg på å kjøpe ny så noe ble nytt. :rosasmil:

En kan spare mye på å sjekke litt priser og om det i det hele tatt er nødvendig! Dere tenker ikke kjøpe noe brukt da?

Skjønner godt at det har blitt lite babyfokus hos dere i og med at situasjonen ble som den ble. Men heldigvis har butikkene åpent etter fødselen også!! ;)

Gratulerer med vel overstått  :bursdag:  :gratulerer:  :klem:

Vi har snakket om det flere ganger, men du har aldri sakt dato, sånn var det ja..

Men nå vet vi..  :sjarmor:

Fikk du henta crocsa i dag, eller må du vente til i mårra??

Takk ;) Ja nå vet dere kanskje?? :ler:

Nei jeg orka ikke hente crocsa i dag. SKal gjøre det i morra når jeg skal samme vei. Dessuten måtte jeg betale toll, måtte du??? :klø: Dritt altså!

Oj, jeg tror jeg hadde begynt å få litt panikk hvis jeg ikke hadde fått inn annet enn vogn og noen klær :overrasket:

Og jeg som stresser så fælt med babygym og myggnetting for tiden :ler:

Ja jeg også hadde nok blitt litt stresset men det har sikkert en sammenheng med at jeg har tid til å dille og dalle.... :sjenert: Hadde jeg jobbet er det ikke sikkert at jeg hadde kommet så langt heller.

Myggnetting kjøpte jeg tidlig i januar... :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du begynt å pakke sykehusbagen ennå eller? :)

Skrevet

Nei det har jeg tenkt å vente litt med. :rosasmil: Men jeg tenker jo støtt og stadig på hva jeg skal ha med og veier frem og tilbake av hvilke klær jeg skal ha med. :ler:

Har du?

Skrevet
Jaja, men da har dere mye å glede dere til! Skal dere kjøpe alt nytt?? Isåfall blir det veldig dyrt ja! :Nikke: Vi har vært så heldig å arve en del.

Broder'n deklamerte her for en stund siden at de hadde klær og utstyr til alle aldre (jeg har 3 nevøer), så det var bare å få "klysa til å henge" som han så fint sa det... Nå vet jo han dessverre ingen ting om at vi sliter litt med nettopp det da...

:klem:

Skrevet

Har ikke pakket bagen, men har funnet frem det meste av det jeg skal ha med og har funnet bagen jeg skal pakke ting i. Jeg har pakket stellevesken da :)

Skrevet
Broder'n deklamerte her for en stund siden at de hadde klær og utstyr til alle aldre (jeg har 3 nevøer), så det var bare å få "klysa til å henge" som han så fint sa det... Nå vet jo han dessverre ingen ting om at vi sliter litt med nettopp det da...

"Klysa til å henge" :legrine: Jaja, det var og en måte å si det på. Litt kjedelig å få sånne kommentarer når en sliter selv om det ikke er vondt ment. Men du kan bare være glad at dere får arve litt når det endelig blir deres tur for det blir en del utgifter faktisk! Og jeg håper inderlig det ikke er lenge til!!! :klem:

Har ikke pakket bagen, men har funnet frem det meste av det jeg skal ha med og har funnet bagen jeg skal pakke ting i. Jeg har pakket stellevesken da :)

Da er du jo så godt som ferdig da!!! Skylder på at jeg er ca to uker etter deg. :ler: (Tipper jeg også har kommet litt lengre da :sjenert: )

Skrevet
:sur: Venter på mannen! Vi skal liksom kose oss med taco ikveld og avtalte halv åtte. Ikke svarer han på mobil og jeg er skrubbsulten og har ordnet all maten selv. Det går da vel an å ringe å si at en er forsinket????? :sinna:
Skrevet

Fortsatt ikke noe teng til en sulten mann! Klæsja tyggis på stuebordet har han gjort også! :kjempesinna: Sånt gidder jeg ikke ta når jeg har ventet en time på mat altså.....

Kjenner jeg blir skikkelig barnslig og får lyst il å ta meg brødskiver, pakk inn all maten og drite i all tacoen. Han kan jo si fra!!!!! :sur:

Skrevet

Håper mannen har kommet hjem, og at du er blid igjen. Men forstår godt at du blir sint.

Skrevet

Man skal da ikke tulle med maten til gravide, det må han da skjønne! :ler:

Skrevet
Håper mannen har kommet hjem, og at du er blid igjen. Men forstår godt at du blir sint.

Joda mannen kom til slutt og han skjønte nok alvoret også, men det hele roet seg etter tre matbiter. Pussig... :klø:

:sjenert:

Man skal da ikke tulle med maten til gravide, det må han da skjønne! :ler:

Nettopp!!! Er man sulten som gravid så haster det altså!!! :ler:

I dag har jeg en skikkelig god og effektiv dag så jeg tør ikke tenke på kvelden enda....

Nå har jeg:

* bakt 4 store brød

*ringt NAV så nå skal søknaden til permisjon bare postlegges

*sortert ut alle babyklær i de minste str.som skal vaskes og strykes :babysmokk:

*satt en ny deig med grove rundstykker

*fyllt ut skjema fra mor og barn undersøkelsen (puh-det tar jo en evighet for det er jo ørten spm.)

*ryddet på kjøkkenet

Og klokka er bare ett enda!!! :tommel: *stolt*

Men jeg tror jammen jeg skal ta det litt mer med ro nå siden vi får besøk i kveld. Men jeg MÅ lage kabaret (som jeg har begynt på) og sette på en klesvask før påska kan sette inn!

Den siste tiden trives jeg enda bedre som gravid enn før. :gravid: Det er sånn stas med den lille som er inni der og sparker mamma'n sin støtt og stadig. Føler liksom jeg har mer forhold til den lille nå enn tidligere. Litt pussig og vanskelig å forklare egentlig, men ganske så herlig! :hjerter:

Så har jeg begynt å tenke på at det er ikke så lenge igjen av dette svangerskapet og kanskje lenge til neste gang jeg kan kjenne deilige spark fra innsiden! Tror på en måte jeg vil savne det men samtidig så blir det deilig å bli ferdig også, og bare være mamma!!!! :hoppe: (uten bekkenløsning :ler: )

Skrevet

Herlig å lese :-D

Og så så flink å stelle og ordne i heimen da.. Men nå har du gjort nok for i dag.. Er nok heller å foretrekke å være i fin form når gjester kommer ;)

Skikkelig morsomt bilde du har på msn nå da :hjerte:

Håper du får en fin dag og kveld :klem:

Skrevet

Nå hadde jeg masse jeg tenkte å skrive, men så er det så lenge siden jeg har vært innom deg og jeg måtte lese så mange sider for å oppdatere meg at jeg ramla helt ut :ler:.

:klem: skal du få i allfall ;)

Skrevet (endret)
Dessuten måtte jeg betale toll, måtte du??? :klø: Dritt altså!

oi.. Så ikke denne før nå... :sjenert:

JA, måtte betale toll.. Dama på butikken sa at om jeg ikke ville betale toll, måtte jeg kun bestille et par om gangen!! Tenkte ikke på det da jeg bestillte :klaske:

Men nå vet jeg..

Ble jo ikke mer enn 150 kr da, så det var ikke så ille... Men... Greit å slippe, liksom!!

Endret av uri
Skrevet
Skikkelig morsomt bilde du har på msn nå da  :hjerte:

Takk ;) Måtte jo forske ut det nye kameraet og da er det ikke snakk om å orke å reise seg :ler:

:kose:

Så flink du har vært!

Takk ;) Føles godt å få gjort litt!

Skrevet
Nå hadde jeg masse jeg tenkte å skrive, men så er det så lenge siden jeg har vært innom deg og jeg måtte lese så mange sider for å oppdatere meg at jeg ramla helt ut :ler:.

:klem: skal du få i allfall ;)

Ja det hender sidene raser avgårde her selv om det har vært stille her de siste dagene. Men uansett er det hyggelig at du er innom :klem:

:vinke:

:kose:

oi.. Så ikke denne før nå...  :sjenert:

JA, måtte betale toll.. Dama på butikken sa at om jeg ikke ville betale toll, måtte jeg kun bestille et par om gangen!! Tenkte ikke på det da jeg bestillte :klaske:

Men nå vet jeg..

Ble jo ikke mer enn 150 kr da, så det var ikke så ille... Men... Greit å slippe, liksom!!

Sjitt, så da lønner det seg faktisk å bestille ett par selv om portoen liksom blir billigere da. Men da skal jeg gjøre det neste gang. Svigerfar ymtet frampå her også at han gjerne ville ha sånne. Jeg truet også med rosa. :rosasmil: Men han bare lo så han gikk nok ikke på min spøk... :forvirret:

For tre par betalte jeg faktisk 185,- i moms og toll. Det ble jo litt! :sur:

Skrevet

32 UKER :sjarmor:

Har det siste døgnet faktisk fått litt panikk. Har snakket med flere venninner nå som har termin samtidig og litt etterpå og de har kommet litt lengre følte jeg... Men uansett skal jeg nok klare meg for litt tid SKAL jeg ha enda før nurket har tenkt seg ut. Det har jeg bestemt!!! ;)

I dag har jeg vært masse ut i sola. Jeg har vel nesten aldri vært så brun i ansiktet så tidlig på året før. Og brunere skal jeg bli! :smilorange::briller2::sminkedokke:

Nå skal vi snart på besøk til noen venner. Deilig med påske altså!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...