Vannmelon Skrevet 1. april 2007 #2601 Skrevet 1. april 2007 for 31 uker. Håper du ikke går over tiden. I såfall kan du muligens klare å gråte deg til igangsetting pga bekkenplagene dine? Skader ikke prøve Du hadde en fin beskrivelse på turninga i magen. Kan være litt ubehagelig til tider, men hadde vel ikke vært så gøy hvis det ikke hadde vært sånn heller. En god indikasjon på at ting er ok
Havfrua Skrevet 2. april 2007 #2602 Skrevet 2. april 2007 Grattis med 31 uker, skal si tiden flyr altså og det er jammen meg ikke lenge igjen. Håper du blir fornøyd med det nye kamerate.
smile Skrevet 2. april 2007 Forfatter #2603 Skrevet 2. april 2007 Klart jeg vil være sladrisen din Det er meg en stor ære :-D Har kjent hverandre ganske lenge nå ja... Blir vel 3 år, og kanskje vel så det!? :-D ← :bukke: Så bra!!! Tenk at jeg har fått meg sladris! Det begynner å bli alvor synes jeg!!! Ja det er minst 3 år. Jeg har hent her i 4 år nå tror jeg men det er jo de siste åra jeg har vært litt mer aktiv. Snille mannen da :-D Hvilket kamera fikk du?? Tipper du tar masse bilder, kanskje magebilde og, som du vil vise frem?? Er det kanskje i dag du har bursdag??? Gremmer meg helt ihjel isåfall.. For vet du har sakt dato flere ganger... Stoooor ← Snill ja!! Canon-kamera. Veldig bra! Sitter og fikler med det hele tiden så jeg er superfornøyd. Skal se om mannen får tatt noen magebilder snart! Bursdag??? Ja nå er jeg gammel kjerring! Men er ikke 100% sikker på at jeg har sagt noe dato så det trenger du ikke skamme deg over! for 31 uker. Håper du ikke går over tiden. I såfall kan du muligens klare å gråte deg til igangsetting pga bekkenplagene dine? Skader ikke prøve Du hadde en fin beskrivelse på turninga i magen. Kan være litt ubehagelig til tider, men hadde vel ikke vært så gøy hvis det ikke hadde vært sånn heller. En god indikasjon på at ting er ok ← Nei jeg håper heller ikke jeg går over tiden altså! Ser at ukene kan bli lange med dette bekkenet men samtidig går det fort... Litt delt! Men jeg vil jo liksom ikke bli satt igang heller siden noen sier at det er mer vondt.... Ja jeg tar det også som at det er en god indikasjon på at den lille koser seg i magen min! Og det er det aller viktigste-bekkensmerter eller ei!!!
smile Skrevet 2. april 2007 Forfatter #2604 Skrevet 2. april 2007 Grattis med 31 uker, skal si tiden flyr altså og det er jammen meg ikke lenge igjen. Håper du blir fornøyd med det nye kamerate. ← Ja det går heldigvis unna!! Jeg håper tiden raser nå fremover, for så å stoppe litt opp, men det er vel lite tvilsomt! Jeg er kjempefornøyd med kamera til nå ihvertfall. Skal bli mange fine -bilder!!!!
smile Skrevet 2. april 2007 Forfatter #2605 Skrevet 2. april 2007 Nå har vi vært på handletur. Mannen er så utrolig snill om dagen så han kjører, bærer, henter og løfter. Det er så deilig!!! Så går jeg rundt og bare peker på hva vi skal ha! Jeg mangler bare at han betaler. Nå tenkte jeg egentlig å sette meg ut i sola men det ble overskyet. Så da brukte jeg visst solingstida i butikken istedet. Nå har jeg forresten gitt meg litt over igjen... Må vel bare innrømme at bekkenet ikke er noe særlig så nå bruker jeg krykker. Slitsomt og tungvindt men samtidig mye lettere å gå. Skal til behandling igjen i morra så jeg håper det hjelper så jeg slipper krykker. Det hjalp iallefall sist jeg måtte ha de. Oi-jeg glemte nesten å fortelle at i dag kjøpte vi den første bleie-pakken! Pappa'n holdt på å gå på veggen da jeg insisterte og mente at det kunne vi vente med til vi kom hjem fra sykehuset! Synes jeg ser for meg det, trøtt og utslitt og endelig inn døra så har vi en bæsjebleie uten like og mannen skal dra avgårde da! Enkelte ganger er det greit å bare sette ned foten altså! :storfot: Tenkte egentlig at vi skulle få bært opp stellekommoden i dag men vi får se. Jeg orker ikke ta initiativ nå selv om det er fort gjort. Nå skal jeg bare slappe av før vi skal grille for første gang i denne sesongen!!!
Daria Skrevet 2. april 2007 #2606 Skrevet 2. april 2007 Bursdag??? Ja nå er jeg gammel kjerring! ← Gratulerer med vel overstått da Men har en mistanke om at vi er omtrent like gamle, så jeg går ikke med på at du er gammel kjerring altså
smile Skrevet 2. april 2007 Forfatter #2607 Skrevet 2. april 2007 Nei kanskje ikke riktig enda... Takk, forresten
Eeyore Skrevet 2. april 2007 #2608 Skrevet 2. april 2007 Her er vi godt i gang med redebygging ja Og gratulerer med vel overstått ja
Frida Frosk Skrevet 2. april 2007 #2609 Skrevet 2. april 2007 Hopper for 31 uker og bursdag på etterskudd! Håper bekkenet ditt blir bedre så du slipper krykkene. Kos deg med påske og den snille mannen din.
smile Skrevet 2. april 2007 Forfatter #2610 Skrevet 2. april 2007 Takk Eyore og Frida frosk! Gjett hvem som har crocs liggende på posten!!!! :hoppe:
Kylling Skrevet 2. april 2007 #2612 Skrevet 2. april 2007 Gratulerer med vel overstått! Snill mann du har!
smile Skrevet 2. april 2007 Forfatter #2613 Skrevet 2. april 2007 Takk kylling :rosasmil: Jeg må jo si meg litt enig i at han er veldig snill da!!!! Men jeg tror nok han gleder seg veldig til at jeg kan begynne å varte opp han litt også og det skjønner jeg jo godt!!! *spiser kakerester*
iss Skrevet 2. april 2007 #2614 Skrevet 2. april 2007 Du har en snill mann du og! Min og løfter og bærer og styrer værre men er jo så koselig da Jeg har begynt på utstyrliste jeg da, det er jammen mye vi må skaffe på liten tid
smile Skrevet 2. april 2007 Forfatter #2615 Skrevet 2. april 2007 Du har en snill mann du og! Min og løfter og bærer og styrer værre men er jo så koselig da Jeg har begynt på utstyrliste jeg da, det er jammen mye vi må skaffe på liten tid ← Ja det er kjempekoselig at de hjelper til men det er jo tross alt deres barn også da! Utstyrsliste ja, men du har jo handlet inn en del allerede du også? Jeg er ikke helt ferdig jeg heller men det er bare noe småtteri som koster max 500,- tilsammen. Men vi hadde så mye utgifter i januar og det merkes ja!!! Men nå har vi jo invistert til maaaaaaaange barn i fremtiden også.
iss Skrevet 2. april 2007 #2616 Skrevet 2. april 2007 Det ENESTE vi har kjøpt er vogn + litt klær... Så vi har veldig mye igjen å handle!!!
smile Skrevet 2. april 2007 Forfatter #2617 Skrevet 2. april 2007 Jaja, men da har dere mye å glede dere til! Skal dere kjøpe alt nytt?? Isåfall blir det veldig dyrt ja! Vi har vært så heldig å arve en del.
iss Skrevet 2. april 2007 #2618 Skrevet 2. april 2007 Vi har ingen å arve av... Men vi ser an hva vi kjøper tenker jeg, om det i det hele tatt er nødvendig + at vi undersøker priser... Så vi skal nok klare det se! Kommer nok til å kjøpe endel også etter *piiip* har kommet, for å spre kostnadene litt... Frem til nå har hverdagen vært fyllt opp av Tulla, så blitt lite babyfokus...
Gjest uri Skrevet 2. april 2007 #2619 Skrevet 2. april 2007 Gratulerer med vel overstått Vi har snakket om det flere ganger, men du har aldri sakt dato, sånn var det ja.. Men nå vet vi.. Fikk du henta crocsa i dag, eller må du vente til i mårra??
Mrs N Skrevet 2. april 2007 #2620 Skrevet 2. april 2007 Oj, jeg tror jeg hadde begynt å få litt panikk hvis jeg ikke hadde fått inn annet enn vogn og noen klær Og jeg som stresser så fælt med babygym og myggnetting for tiden
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå