Vannmelon Skrevet 28. mars 2007 #2581 Skrevet 28. mars 2007 Syns du får gjort mye, jeg, til å ha så vondt hele tiden. Uansett blir det nok å gjøre når Lille-smile kommer ut, tenker jeg. Nyt vårsola!
Burpen Skrevet 28. mars 2007 #2582 Skrevet 28. mars 2007 Du er så flink som strikker, altså! Skulle ønske jeg var like produktiv som deg… Det blir helt sikkert kjempekjekt å kle opp den lille i egenproduserte klær :rosasmil: Lurt med god solkrem! Ikke kjekt å bli brent, og vårsola er sterk… Ha en fin ondagskveld
Eeyore Skrevet 28. mars 2007 #2583 Skrevet 28. mars 2007 Høres bare så deilig ut å kunne sitte i solveggen og strikke
Holly Hobbie Skrevet 28. mars 2007 #2584 Skrevet 28. mars 2007 Strikk mens du kan, for det er vanskelig aa faa tid til det naa, synes jeg! Er dessverre litt vanskelig aa kombinere amming med strikking, men dersom du faar det til naar den tid kommer faar du fortelle meg hvordan, for jeg har et strikkeprosjekt jeg ikke er ferdig med! Natta -
Havfrua Skrevet 29. mars 2007 #2585 Skrevet 29. mars 2007 Høres ut som at du koser deg med vårsola om dagen. Får vi se bilde av det du har laget eller?
Petra Prøvedokke Skrevet 29. mars 2007 #2586 Skrevet 29. mars 2007 høres deilig ut å sitte i solveggen. kjedelig å sitte inn på jobb når det er så strålende vær ute...
Loevinna Skrevet 29. mars 2007 #2587 Skrevet 29. mars 2007 Hei og hopp! Da har jeg endelig fått litt tid til å oppdatere meg i dagboken din Mye spennende å lese her ja! Bra å høre at bekkenet ditt ikke har blitt verre! Så flink du er til å strikke da! Jeg begynte på enda en hekladuk på lørdag (har flere prosjekt jeg har begynt på, men som blir liggende halvferdig), som jeg tenkte jeg skulle gi til søsteren min. Men begynner å tvile på om jeg får den ferdig til jeg skal "hjemover" i påsken... Vi får se:)
Catus Skrevet 30. mars 2007 #2589 Skrevet 30. mars 2007 Innom for å oppdatere meg litt. Ha en fin helg og en flott påske, smile!
angelou Skrevet 30. mars 2007 #2590 Skrevet 30. mars 2007 Gleder meg til åbegynne å strikke jeg også, men vil vente litt til Nyt sola og påsken, og magen GOD PÅSKE
smile Skrevet 30. mars 2007 Forfatter #2591 Skrevet 30. mars 2007 Så hyggelig med alle som har vært innom!!! Kjempehyggelig!!! Ja jeg har kost meg skikkelig denne uka med knallværet så det har blitt lite KG-tid. Blir litt sånn i perioder bare. Ja jeg har jo fått helt dilla på strikkinga mi Jeg har akkurat begynt på andre ermet og er ferdig med bolen på "hentejakken" jeg starter med på tirsdag så det ser ut til at jeg virkelig rekker det før fødselen. Ang. bilde så skal skal jeg se om jeg får ut det snart sammen med nytt magebilde men jeg venter på å få nytt digitalkamera. Har sagt at jeg ønsker meg det og ikke noe annet så da regner jeg med å få det ganske så snart I dag var jeg en snartur innom et kjøpesenter og fikk for første gang i svangerskapet kjøpt meg et skjørt!!! Og det til 70%!! Så nå skal jeg møte våren med skjørt! Deilig! Jeg har også fått arvet en pose med babyklær i str. 50/56 så nå har jeg så mye klær i disse str. at jeg kan få en skikkelig gulpeunge! Gleder meg til å vaske de og legge de på plass. Skal nok gjøre det i påska nå! Men nå skal jeg ta en kopp :kaffe: God helg og kjempegod påske til alle som er innom og holder liv i boka mi!!
smile Skrevet 30. mars 2007 Forfatter #2592 Skrevet 30. mars 2007 Så har jeg selvfølgelig glemt at jeg har tippet over 31 uker nå! Så det på vannmelon sin signatur bare! :hoppe: 9 uker igjen til vi får møte vår som vi lengter etter å få møte!!!!!
Mrs N Skrevet 31. mars 2007 #2593 Skrevet 31. mars 2007 for 31 uker da. Jeg glemte selv av å for min 33. uke 9 uker igjen ja. Maks 10 uker, kanskje 6 uker vil jeg tro
smile Skrevet 31. mars 2007 Forfatter #2594 Skrevet 31. mars 2007 9 uker nå ja men de skrev på UL-papirene mine at jeg kunne gå 14 dager over der. Tror nok jeg nekter det hvis det skulle skje. Fikk akkurat høre med noen det ikke gikk bra med. I andre land lar de jo ikke gravide gå så lenge over. Men jeg håper virkelig på å føde helst litt før termin Men uansett er det ikke så lenge igjen!!! Det er utrolig masse liv i magen om kveldene nå. Hele magen beveger seg! Utrolig deilig å kjenne så masse liv. I kveld er jeg hjemme alene. Litt kjedelig men jeg håper jeg egentlig på å få lagt meg litt tidlig. Fikk ikke sove når jeg la meg i går så jeg lå og vridde meg i senga da... Men først må jeg jo selvfølgelig strikke litt!
smile Skrevet 31. mars 2007 Forfatter #2595 Skrevet 31. mars 2007 Babyen vår er allerede utspekulert! Jeg er overbevist!!! Nå har h*n holdt på med turnering i hele kveld og jeg blir faktisk litt sliten av det, derfor begynte jeg å gå litt rundt i huset, ryddet litt og vasket opp og sannelig roet den seg ikke ned. Men nå har jeg satt meg igjen og nå er det trim-time igjen... :klø: Mener jo liksom ikke å klage men det er på en måte litt slitsomt når et hode vrir seg på blæra mi og bein og armer går i ett sett mens rumpa prøver å presse seg ut gjennom navlen... Jeg gleder meg mer og mer til å bli kjent med den lille skapningen som holder mamma'n sin våken.
Catus Skrevet 31. mars 2007 #2596 Skrevet 31. mars 2007 Skjønner det er litt slitsomt, men det høres jo såååå koselig ut også!
smile Skrevet 31. mars 2007 Forfatter #2597 Skrevet 31. mars 2007 Ja det er mest koselig altså! Ordla meg kanskje litt feil over men det er jo helt fantastisk at det bor noen i magen sin som koser seg sånn at den bare sparker og turnerer!!! Men nå kaller senga! Natta!!!
Gjest uri Skrevet 31. mars 2007 #2598 Skrevet 31. mars 2007 Skjønner hva du mener Det tar liksom litt på, der og da... Er så urolig, på en måte.. Men det er jo mest herlig da Og snart kommer lillesmile Det blir utrolig spennende når terminen nermer seg, tror jeg kommer til å henge her HELE TIDEN.. Du får ha en riktig god påske, om vi ikke sees før den tid (blir været slik som denne uka, er jeg nok mye ute i sola, du og, tipper jeg ) Kose deg masse med strikking og bebissen som driver å ruller rundt inni magen!!
smile Skrevet 1. april 2007 Forfatter #2599 Skrevet 1. april 2007 Ja det er akkurat sånn ja uri! Godt med noen som forstår hva jeg mener. Men hadde det ikke romstert sånn hadde jeg jo blitt livredd igjen! Ja tenk at lillesmile kommer snart!!!! Det blir bare så herlig! :rosasmil: Jeg gleder meg så sinnsykt til å bli mamma, får nesten ikke sove om kvelden bare på grunn av det!!! Gleder meg sånn til å se de små fingrene og nusse de små føttene!!! Henge her ja! Lyst til å være sladris kanskje??? Du er jo liksom den første jeg ble "kjent" med her på KG!!! Og det er faktisk en god stund siden!!! God påske til deg også! SKal ut og sole meg jeg også nå! ******************** Jeg har fått digitalkamera av mannen!!!! Han er jo kjempesnill! Har gått og sagt at jeg har ønsket meg akkurat det kameraet men da hadde han kjøpt det allerede!!! I dag skal jeg teste masse!!!! Men nu: SOL!!!!
Gjest uri Skrevet 1. april 2007 #2600 Skrevet 1. april 2007 Klart jeg vil være sladrisen din Det er meg en stor ære :-D Har kjent hverandre ganske lenge nå ja... Blir vel 3 år, og kanskje vel så det!? :-D Snille mannen da :-D Hvilket kamera fikk du?? Tipper du tar masse bilder, kanskje magebilde og, som du vil vise frem?? Er det kanskje i dag du har bursdag??? Gremmer meg helt ihjel isåfall.. For vet du har sakt dato flere ganger... Stoooor
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå