iss Skrevet 27. mars 2007 #2562 Skrevet 27. mars 2007 Heldigvis har ikke *piiip* funnet ut av ribbein enda Jeg setter stor pris på det ja! *bank i bordet*
Frida Frosk Skrevet 27. mars 2007 #2563 Skrevet 27. mars 2007 Skurt har heller ikke oppdaget at jeg har ribbein. Tror h*n ligger i seteleie for tiden, men h*n romsterer og snur seg ganske ofte fortsatt. Nyt solen.
Kylling Skrevet 27. mars 2007 #2564 Skrevet 27. mars 2007 Ja helga var bra! Veldig gøy med barnebursdag ja men også litt slitsomt. Hvor får de alle energien fra??? :klø: ← Fra alle kakene og godteriet? Neida, jeg jobber i barnehage og slutter aldri å undre meg over det fenomenet. Tenk å ha energien og livsgleden til et barn!
smile Skrevet 28. mars 2007 Forfatter #2566 Skrevet 28. mars 2007 Kos deg med strikkingen i vårsola ← Takk, det fortsetter i dag også! Heldigvis har ikke *piiip* funnet ut av ribbein enda Jeg setter stor pris på det ja! *bank i bordet* ← Nei, det kan du være glad for. Mine ribbein er litt ømme kan du si... Men snart er det din tur også! Skurt har heller ikke oppdaget at jeg har ribbein. Tror h*n ligger i seteleie for tiden, men h*n romsterer og snur seg ganske ofte fortsatt. Nyt solen. ← Lillesmile har lagt seg med hodet ned og det kjennes ut som om h*n har tenkt å bli der for det er bare rumpa for svinger seg fram og tilbake over navlen nå. Men jordmor mente h*n fortsatt kunne snu seg selv om hodet lå nede men jeg håper egentlig h*n holder seg der nå Tipper du kjenner det snart du også :rosasmil: Fra alle kakene og godteriet? Neida, jeg jobber i barnehage og slutter aldri å undre meg over det fenomenet. Tenk å ha energien og livsgleden til et barn! ← Selvfølgelig!!! Men det er jo noen som ikke får søtt hver dag også da... :klø: Sant det altså, energien og livsgleden til barn er fantastisk! Og noen ganger fantastisk slitsom (iallefall energien) God morgen ← Morn, morn lubelillen. Står til???
smile Skrevet 28. mars 2007 Forfatter #2567 Skrevet 28. mars 2007 Ny dag med sol og solskinn! Passer meg perfekt!!!!! Dro og kjøpte meg solkrem i går. Faktor 24!!! Har blitt skikkelig rød på kveldene nå selv om jeg har brukt solkrem. Har jo hørt at gravide får lettere farge og det ser iallefall ut til å stemme på meg. Så det skal nytes!!! Endelig skal jeg være litt frisk i huden på våren Nå er jeg ferdig med ullbuksen til ullsettet jeg har strikket så i dag begynner nytt prosjekt. Men nå skal jeg strikke i bomull og i nyfødtstr så det blir nok en del av hentesettet tror jeg. Tipper lillesmile blir fin i det!
Daria Skrevet 28. mars 2007 #2568 Skrevet 28. mars 2007 Du er imponerende produktiv Hvordan går det med bekkenet?
smile Skrevet 28. mars 2007 Forfatter #2569 Skrevet 28. mars 2007 Jo takk. Bekkenet følger med hvor enn jeg går.... Det er ikke noe bedre iallefall men har noen veldig rolige dager nå så det går helt greit. Føler meg absolutt ikke produktiv på andre måter iallefall!!!!!! Men den tid kommer, og jeg gleder meg utrolig mye til å kunne gjøre vanlige ting igjen!!! Gleder meg til å gjøre ting som andre synes er pyton faktisk... bare det å vaske huset selv, støvsuge, gå ut med søpla o.s.v. Helt utrolig at jeg sier det
Daria Skrevet 28. mars 2007 #2570 Skrevet 28. mars 2007 Alt ser så mye mer fristende ut i nostalgiens lyserøde skjær?
smile Skrevet 28. mars 2007 Forfatter #2571 Skrevet 28. mars 2007 Sant nok! Blir vel to dager etter jeg er i gang med alt dette tipper jeg! Men da slipper jeg iallefall å spørre om hjelp til ALT!
Daria Skrevet 28. mars 2007 #2572 Skrevet 28. mars 2007 Kan skjønne at det er frustrerende ja, ikke noe gøy å føle seg hjelpeløs...
smile Skrevet 28. mars 2007 Forfatter #2573 Skrevet 28. mars 2007 Nei det er ikke det. Vil liksom ikke være til bry... Men nå er det ikke sååå mange uker igjen så jeg ser mye lysere på det hele nå selv om det er veldig vondt til tider. Hjalp veldig at det plutselig ble vår!!!!
Daria Skrevet 28. mars 2007 #2574 Skrevet 28. mars 2007 Vår hjelper mot så mangt Og så er det jo greit å vite omtrent når det er over også...
smile Skrevet 28. mars 2007 Forfatter #2575 Skrevet 28. mars 2007 Ja vår hjelper veldig på humøret(hvert år faktisk)!!! Jeg digger våren! Jo greit å vite når sånn cirka det er over. De aller fleste blir jo ganske fort bedre så jeg håper jeg er en av dem Synes jeg fortjener det nå skal jeg være helt ærlig
Daria Skrevet 28. mars 2007 #2576 Skrevet 28. mars 2007 Jepp, med så mye vondt på forhånd, burde du få en relativt lett barseltid *setter min lit til at det er litt rettferdighet i verden*
smile Skrevet 28. mars 2007 Forfatter #2577 Skrevet 28. mars 2007 Ja jeg håper det Men nå må smilemor finne strikkepinnene, var det jeg egentlig skulle reise meg opp etter.... så havnet jeg jo her Pussig! Hvorfor har ikke KG en sånn håndarbeids-smiley????
Daria Skrevet 28. mars 2007 #2578 Skrevet 28. mars 2007 Men nå må smilemor finne strikkepinnene, var det jeg egentlig skulle reise meg opp etter.... så havnet jeg jo her Pussig! ← Merkelig... :klø: Har aldri hendt meg... Hvorfor har ikke KG en sånn håndarbeids-smiley???? ← Du får etterlyse det
Vingedama Skrevet 28. mars 2007 #2579 Skrevet 28. mars 2007 Synes du er en superkvinne, jeg da... selvom du ikke får vasket møkka di sjøl Men mn kan ikke være helt kristin halvorsen hele tiden, heller
Frida Frosk Skrevet 28. mars 2007 #2580 Skrevet 28. mars 2007 (endret) Lillesmile har lagt seg med hodet ned og det kjennes ut som om h*n har tenkt å bli der for det er bare rumpa for svinger seg fram og tilbake over navlen nå. Men jordmor mente h*n fortsatt kunne snu seg selv om hodet lå nede men jeg håper egentlig h*n holder seg der nå Tipper du kjenner det snart du også :rosasmil: ← Ja, Skurt har snudd seg og ligger nå med hodet godt ned i bekkenet. Kjenner at det begynner å bli litt trangt inni der. Jordmora mi mente også at h*n fortsatt kan snu seg, men mest sannsynlig så ville h*n bli liggende der h*n gjør ettersom hodet var så langt ned og plassen begynner å bli dårligere. Vi får krysse fingre for det. For jeg har ikke tenkt å føde i seteleie. Kos deg med strikkinga di. Så flink du er. Endret 28. mars 2007 av Frida Frosk
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå