smile Skrevet 23. mars 2007 Forfatter #2541 Skrevet 23. mars 2007 Så bra at alt gikk fint hos jordmor da! Og gratulerer med 30 uker! Det er bra at de følger med på deg og blodtrykket ditt (var det veldig høyt?) ← Takk Ja det er godt de følger med. Nei blodtrykket var ikke høyt men det var begynt å stige i forhold til der jeg har ligget før men ikke mye så det er helt innenfor normalen. (husker ikke hva det var jeg nå.... ) Grattis med 30 uker Bra at de følger opp blodtrykket, de må jo det, og det er til ditt eget beste. Ha en fin fredag ← Takk! En fin fredag til deg også!!! :kys_2: Grattis med 30 uker! Og flott at alt var bra med både Smile og Minismile. Hvor lang tid bruker du på å telle 10 spark da? Har ikke begynt å telle jeg, men synes aktiviteten i magen varierer voldsomt. Stort sett er det full fart, men enkelte dager er det fryktelig stille. Helt til kvelden og natten kommer, og det kjennes ut som jeg har en sprettball i magen. ← Takk Jeg bruker stort sett under 5 minutt men da telles bevegelse også. Nå som det blir mer og mer bevegelse og ikke spark er jo også det er godt tegn på liv! Men jordmor mente det var veldig fort men de fleste bruker visst under 15 minutt. Noen dager har det gått 20 minutt også. Men en skal ikke telle hvert dunk (for de har jo to sett av hender og bein) Altså må du telle flere spark samtidig som ett spark hvis du skjønner. Du kjenner det når du tenker over det egentlig En bør også vente til du vet barnet er våkent! Har du ikke fått sånn skjema med telltrivsel da? Tror det står mer om det her.
Frida Frosk Skrevet 23. mars 2007 #2542 Skrevet 23. mars 2007 Nei, har ikke fått skjema men var inne på den siden for et par uker siden. Jeg får be om et sånn skjema når jeg skal på kontroll til uka. Men er litt redd for at jeg blir hysterisk opptatt av det og bekymrer meg. Samtidig er det jo veldig lurt da, at man kanskej oppdager at noe er galt tidligere enn man ville gjort ellers. God helg til deg.
smile Skrevet 23. mars 2007 Forfatter #2543 Skrevet 23. mars 2007 Du må ikke ha det skjema altså. Jeg tror jeg har fått det fordi jeg er med på mor-barn undersøkelsen??? :klø: Iallefall fikk jeg det da jeg var på ordinær UL i uke 17. Da virket det som en evighet til jeg skulle bruke det og nå er det mange kryss i det allerede!!!! Jordmor sa til meg i dag at det aller viktigste er at du kjenner at det er liv der hver eneste dag. Det er du som kjenner barnet ditt best!
iss Skrevet 23. mars 2007 #2545 Skrevet 23. mars 2007 *spiser kake selv om vi ikke har laget noe middag idag*
Vannmelon Skrevet 23. mars 2007 #2546 Skrevet 23. mars 2007 Har du en god pizza-oppskrift du vil dele?
smile Skrevet 25. mars 2007 Forfatter #2549 Skrevet 25. mars 2007 *spiser kake selv om vi ikke har laget noe middag idag* ← Holder jeg med deg i! Kake er jo bare digg! Har du en god pizza-oppskrift du vil dele? ← Slumper alltid jeg... Men denne gangen hadde jeg i litt grovmel også så da blir vi litt mer mett. Men ellers tror jeg ladri pizzaene våre blir like... Vi tar på til fyll det vi har, noen ganger posefyll, noen ganger mikser vi selv. Så dessverre, det ble vel ikke så mye til hjelp??? :klø: Namnam. Hjemmelaget pizza er digg. ← Ja det er kjempegodt! Laget to store med tykk bunn så vi var sikker på å få rikelig med rester! Håper du har en fin helg ← Ja helgen har vært super! ****************************** Jaja, blir visst ikke så mye KG-tid på meg om dagen. Gidder ikke sitte inne i det fantastiske været her!!!! Jeg som har gledet meg så utrolig lenge til at våren skal komme der jeg kan sitte på verandaen og sole meg og nå er den her!!! Har egentlig bare sløva i dag. Har vært lenge i sola så jeg ble faktisk helt svett! Har bestilit sånn vær til påske også jeg! I kveld blir det barnebursdag på oss! Forresten må jeg bare skrive dette for det er helt sensasjonelt: Jeg spiste ikke NOE søtt i går!!! Selv om det var lørdag! Jeg hadde faktisk ikke lyst på... Sikkert fordi jeg har spist så mye ellers i det siste..
Frida Frosk Skrevet 25. mars 2007 #2550 Skrevet 25. mars 2007 Så flink du var i går! Da fortjener du en kakebit eller to i kveld. Nyt våren. Og supert at du har bestilt de samme været til påske.
Kylling Skrevet 25. mars 2007 #2551 Skrevet 25. mars 2007 Hei smilemor! Høres ut som du har hatt en fin helg. Var i barnebursdag selv i dag. Er så morsomt å se gleden og forventningene når småbarna åpner pakkene sine! Ha en fin søndag videre!
Vannmelon Skrevet 25. mars 2007 #2552 Skrevet 25. mars 2007 Er så deilig å sitte ute når sola har begynt å varme Håper det fine vårværet fortsetter. Har sendt deg en PM
smile Skrevet 26. mars 2007 Forfatter #2553 Skrevet 26. mars 2007 Så flink du var i går! Da fortjener du en kakebit eller to i kveld. Nyt våren. Og supert at du har bestilt de samme været til påske. ← Ja våren er helt fantastisk!!! Og det beste er at det går mot sommer og ikke minst Hei smilemor! Høres ut som du har hatt en fin helg. Var i barnebursdag selv i dag. Er så morsomt å se gleden og forventningene når småbarna åpner pakkene sine! Ha en fin søndag videre! ← Ja helga var bra! Veldig gøy med barnebursdag ja men også litt slitsomt. Hvor får de alle energien fra??? :klø: Er så deilig å sitte ute når sola har begynt å varme Håper det fine vårværet fortsetter. Har sendt deg en PM ← Ja det er kjempegodt. Det er så deilig å nyte våren uten eksamenslesing. Synes våren har blitt helt annerledes etter at jeg sluttet med det! Takk for PM, nå skjønner jeg mer
Frida Frosk Skrevet 26. mars 2007 #2554 Skrevet 26. mars 2007 Huff, ikke minn meg på eksamenslesing er du snill... Neida, nyt våren og de siste ukene av graviditeten uten tanke for noe annet enn deg selv og knøttet i magen. Det fortjener du.
Mrs N Skrevet 26. mars 2007 #2555 Skrevet 26. mars 2007 Det er utrolig deilig når våren først kommer, spesielt hvis det har vært en lang vinter Gleder meg til masse trilleturer i vår/sommersola!
smile Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #2560 Skrevet 27. mars 2007 Huff, ikke minn meg på eksamenslesing er du snill... Neida, nyt våren og de siste ukene av graviditeten uten tanke for noe annet enn deg selv og knøttet i magen. Det fortjener du. ← Sorry!!! ..... Men du har noe å glede deg til altså!!! Det er utrolig deilig når våren først kommer, spesielt hvis det har vært en lang vinter Gleder meg til masse trilleturer i vår/sommersola! ← Ja jeg må innrømme vinteren har vært lang her også så det er ekstra godt nå! Trilletur blir jo helt fantastisk!!! ← :kys_2: ← Innom med en kvelds- ← tilbake! Hola ← Hola, hola!!! ************************ I dag er jeg skikkelig sløv! Og da mener jeg skikkelig! Stod opp og spiste frokost så la jeg meg og sov på sofaen igjen... Nå skal jeg ut i sola og strikke. Jeg blir ferdig med ullbuksen i dag så jeg lurer på om jeg må ta en kjapp tur på butikken og kjøpe mer garn til nytt prosjekt men vet ikke helt om jeg orker. Tiltakslyst kom frem!!!!!!!! :rosasmil: Den lille gullklumpen i magen har for alvor gått løs på ribbeina. Kanskje ikke fullt så godt for mamma'n men...... Men nå må jeg ut i vårsola. Ble litt brent i går faktisk så i dag må jeg smøre meg enda mer med solkrem. Luksusproblem! Ha en fin dag alle sammen!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå