Gå til innhold

Dagboka mi vel!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Som dagene flyr nå!!! Hvor blir de av??? :klø:

I dag har jeg kosa meg i sola, kosa med babiss, vasket enda et vindu, plantet ut minipåskeliljer i potte, tørket litt støv og nå ligger jeg som et slakt på sofaen. :forvirret: Kanskje ikke så lurt å gjøre alt på en dag??? :murvegg:

Jaja... I tillegg har jeg klart å fylle opp HELE morgendagen... og fredagen.... Skal til jordmor på fredag så da får vi jo se om hjertet tåler alt dette. :ler2:

Jeg ble bråtørst i sted og drakk 1,2 liter med vann på styrten.... :rosasmil: Den lille ville sikkert ha nytt vann å bade i ;)

Nå skal jeg bare kose meg på sofaen med strikking. Er godt i gang med ullbuksen og det er bra for nå begynner jeg å stresse litt på at jeg må rekke å strikke en bomullsjakke, men neste uke ser ut til å bli rimelig roligere enn denne!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg ble bråtørst i sted og drakk 1,2 liter med vann på styrten.... :rosasmil: Den lille ville sikkert ha nytt vann å bade i ;)

:overrasket:

Da tror jeg jeg hadde spydd.. Klarer ikke så store mengder med vann om gangen jeg. Sliter egentlig med å få i meg noe særlig i det hele tatt. Ikke bra for kroppen, gitt.. :forvirret:

Ellers må du se til å passe litt på deg selv, smile. Du må ikke ta så hardt i. ;)

Skrevet
:sur: Jeg har ikke fått sånn mail enda... De har bare trukket penger fra kontoen min. :overrasket:

Nesj, fire på en mnd er da ikke så mye. Jeg bestilte tre nå så jeg er hakk i hæl. Tenkte å bestille flere også i gave til tantebarna mine hvis dette ser ut til å funke bra nå men jeg skal vente til jeg får disse i hus først! Gleder meg! Vil ha de til påske!!!!

Fikk ikke slik mail første gang jeg bestillte, så ikke sikkert du får i det hele tatt.. Eller noe... Vet ikke jeg.. :ler:

Lurt å gi i gave ja :Hehe: Tror kanskje jeg skal stjele den ideen ;)

Har jo et drøss tanteunger, og nå begynner snart selskapsrushet!! *sukke*

Tror kanskje vi får dem til påske, jeg.. Det er... hmm.. to uker til.. ca????

Skrevet

Ikke slit deg helt ut nå da, smilemor!! :fy_fy:

:klem:

Skrevet

Jeg gjør det samme av og til. Spesielt om kveldene (mistenker at jeg ikke drikker nok om dagen) og plutselig blir jeg kjempetørst og kan drikke 1-2 store glass med vann ;)

Nå må du ikke slite deg ut nei! Ta én dag om gangen :)

Skrevet
:overrasket:

Da tror jeg jeg hadde spydd.. Klarer ikke så store mengder med vann om gangen jeg. Sliter egentlig med å få i meg noe særlig i det hele tatt. Ikke bra for kroppen, gitt.. :forvirret:

Ellers må du se til å passe litt på deg selv, smile. Du må ikke ta så hardt i. ;)

Ja det kan bli bråkvalmt men i sted var det bare godt og jeg ble bråmett. :ler: Men det er sunt å drikke masse vann da Bippe!!! Er det kaldt så er det faktisk ganske godt.

Nei jeg tar egentlig ikke så hardt i men enkelte dager trår jeg nok over streken... Ikke så lett å porsjonere.....

Fikk ikke slik mail første gang jeg bestillte, så ikke sikkert du får i det hele tatt.. Eller noe... Vet ikke jeg.. :ler:

Lurt å gi i gave ja :Hehe: Tror kanskje jeg skal stjele den ideen ;)

Har jo et drøss tanteunger, og nå begynner snart selskapsrushet!! *sukke*

Tror kanskje vi får dem til påske, jeg.. Det er... hmm.. to uker til.. ca????

Puh-godt å høre!

Ja det er jo geniale gaver, og jo flere du bestiller desto billigere blir de. Jeg betalte 235,- pr.par nå! Men hadde jeg bestilt 4 hadde de blitt dyrere igjen.. :klø:

Ja vi må få de til påske! :Nikke: Det er vel 1 1/2 uke til palmehelga nå.

Ikke slit deg helt ut nå da, smilemor!!  :fy_fy:

Nei jeg skal prøve.... Ikke lett det her visstnok. Mannen mener jeg er like travel nå som når jeg jobba... :sjenert:

Jeg gjør det samme av og til. Spesielt om kveldene (mistenker at jeg ikke drikker nok om dagen) og plutselig blir jeg kjempetørst og kan drikke 1-2 store glass med vann  ;)

Nå må du ikke slite deg ut nei! Ta én dag om gangen :)

Ja vann er godt! Ikke så rart vi trenger litt mer væske nå heller da!

Skrevet

Nå skal jeg køye. :Gjesp: Er skikkelig trøtt om kveldene men det er greit for jeg står egentlig bare opp i rett tid.

Jeg var sånn halvveis dum nok til å si ja til å passe en unge i morra tidlig... Må dra halvåtte... Lenge leve snillheten min. :sjenert:

Natta! :sove:

Skrevet

Sov godt, Smilevenn. :klem:

Så flink du har vært i dag forresten. :)

Skrevet
Sov godt, Smilevenn.  :klem:

Så flink du har vært i dag forresten.  :)

Takk ;)

God natt :klem:

Natta!!! En dag forsent...

Torsdags- :klem:

Takk ;)

:kose: tilbake!

Står til i dag da? :)

Slett ikke verst! ;)

:kyss:

Skrevet

Nok en dag er over, nå går faktisk tiden litt fort :overrasket:

I dag har jeg koset med tantebarn. Veldig koselig å ha en liten en som ligger på magen min og koser mens den inni sparker! :ler:

Merker ting går litt lettere om dagen selv om jeg fortsatt plages med bekkenet så har jeg en god del bedre humør og dagene er merkbart lysere nå som sola skinner! :briller2:

:hoppe: Og der kom det en mail om at crocs-skoa mine er på vei!!! :hoppe: Håper de er her til påske!!!!

Nå skal jeg legge meg. I morra er det jordmortime igjen! :rosasmil:

Natta!!! :Gjesp:

Skrevet

Takk Mrs. N!! :kose:

Nå har jeg kommet tilbake fra jordmor og alt er helt fint med oss begge to!!! :rosasmil: Den lille har snudd seg og ligger fint med hodet nederst. Både jeg og mannen fikk kjenne hodet. Det var faktisk litt ubehagelig og ømt! Enda kan den lille snu seg men vi håper på at han vil være der med hodet nede! :hjerte: Hun var også imponert over den voldsomme aktiviteten og at jeg telte 10 spark på så kort tid. Jeg har jo lenge kjent at dette er en livlig og ivrig krabat. :gravid:

Blodtrykket var gått litt opp så nå skal jeg sjekkes ofte.. Litt kjedelig det men godt de følger med.

Nå venter jeg lunsjbesøk. Mannen har støvsuget og ryddet her på morrakvisten så nå er det faktisk klappet og klart til helga. Jeg har fått vasket do og vask så da får vi være fornøyde! :hoppe:

Ellers så jeg noe jeg ikke skulle se hos jordmor i dag.... :sjenert: Hun hadde ikke lukket skjermen sin og der stod det at ei jeg kjente skal ha barn i slutten av oktober, altså er hun ikke så langt på vei. :ler2: Jeg og mannen har aldri før fnist sånn av en nyhet, det verste er at jeg føler meg som den snokeren og slarvekjerringa fordi jeg vet det. Men jeg skal prøve å holde tett.

Det som egentlig er litt synd er at hun for ikke så lenge siden betrodde seg til meg og sa at det verste som hadde skjedd mellom de to var at de hadde fått barn. Mannen er an slask som jeg blir :kvalm: av å tenke på og egentlig tør jeg påstå at det hele er tragisk... iallefall når jeg vet om tingenes tilstand....(vil ikke skrive om alt her) Men jeg visste også at hun ønsket seg barn igjen. Men hvordan kan du gjøre det når du klager på mannen og sier at det verste som har skjedd er at de har fått barn og at hun ikke haddde noe glede av barnet sitt??? :overrasket: Jaja... jeg skal ikke bry meg men det er dessverre verst for barna!

Skrevet

:gravid: 30 UKER :gravid:

Jeg har 10+2 uker igjen til termin!!!!

:hoppe::overrasket::babysmokk::danse::Hehe::smilbla: :hår:

Vi snakket mye om fødselen og at det gikk fort framover nå hos jordmor!!! Tudelidu!!! HURRA!!!! Som jeg gleder meg til å møte den lille!!!! :babysmokk:

I'm in love!!! :hjerter:

Skrevet

Så bra at alt gikk fint hos jordmor da! Og gratulerer med 30 uker! :hoppe:

Det er bra at de følger med på deg og blodtrykket ditt (var det veldig høyt?) :klem:

Skrevet

Grattis med 30 uker :hoppe:

Bra at de følger opp blodtrykket, de må jo det, og det er til ditt eget beste.

Ha en fin fredag :)

Skrevet

Grattis med 30 uker! :hoppe:

Og flott at alt var bra med både Smile og Minismile. :)

Hvor lang tid bruker du på å telle 10 spark da? Har ikke begynt å telle jeg, men synes aktiviteten i magen varierer voldsomt. Stort sett er det full fart, men enkelte dager er det fryktelig stille. Helt til kvelden og natten kommer, og det kjennes ut som jeg har en sprettball i magen. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...