smile Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #2501 Skrevet 20. mars 2007 Nei jeg tenkte på det i morrest at nå må jeg snart lage meg en fin liste! Så jeg skal få gjort det sanrt tenker jeg. Har du?
Mrs N Skrevet 20. mars 2007 #2502 Skrevet 20. mars 2007 Nei, egentlig ikke. Har tenkt litt på hvilken bag jeg skal bruke. Tenkte jeg skulle pakke en litt stor bag for å ta med på sykehuset, men samtidig pakke ferdig bleiebagen som vi kan legge i bilen i tilfelle vi trenger flere klær/bleier/e.l. Har ikke kjøpt inn noe annet enn ammeinnlegg, men har funnet de klærne jeg vil at Tiny skal reise hjem i da
Vannmelon Skrevet 20. mars 2007 #2503 Skrevet 20. mars 2007 Oj.. Er det på tide å pakke sykehusbag allerede? Tiden går fort, skjønner jeg
Vingedama Skrevet 20. mars 2007 #2504 Skrevet 20. mars 2007 Sykehusbagen, ja... det er da man skjønner at det virkelig nærmer seg! Vi skulle jo først arve ALT, men så ble det ikke slik likevel. Kjenner hvordan adrenalinet plutselig slo til og her skal det ordnes... Men da har jo jeg kontrollen også Lykke til med pakkingen! 25+6
Gjest uri Skrevet 20. mars 2007 #2505 Skrevet 20. mars 2007 Fått crocsa da?? Hvilken farge valgte du?
smile Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #2506 Skrevet 20. mars 2007 Mrs.N, Vannmelon og Lubelillen: Nei jeg har ikke pakket noe sykehusbag enda men har såvidt begynt å tenke på hva jeg skal ha med meg. Men først skal jeg lage meg en liste så jeg skal nok vente noen uker enda altså. Men at det nærmer seg gjør det jo!!! Uri: Jeg har valgt seafoam, en lys sjøblå eller noe... Veldig fine!
iss Skrevet 20. mars 2007 #2507 Skrevet 20. mars 2007 Jeg fikk litt angst her om dagen da jeg hørte at sykehusbaggen skal være klar i uke 30 Så jeg har laget en liste da! Tråla kg og andre forum for tråder om tips og har skrevet ned alt som har blitt tipset om.. Har ikke redigert lista, så er sikkert myyyyyye som man kan droppe... Jeg kan godt legge ut lista i boka mi så du kan se!
smile Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #2508 Skrevet 20. mars 2007 uke 30 Det hørtes jo veldig tidlig ut da, greit at man ikke vet hva som skjer men det skal også utrolig mye til for at det blir innleggelse i full fart og dessuten kan jo mannen ta med ting og tang hvis det virkelig skulle bli krise!!!! Jaja... Men gjerne legg ut lista Jeg har jo sett på en del at amme-bh bør jo være med men jeg tenkte fortsatt å vente noen uker med å kjøpe meg en så kjøper jeg heller flere etterpå når puppene har est seg ut til full str.
iss Skrevet 20. mars 2007 #2509 Skrevet 20. mars 2007 Jeg kan legge ut lista, men ha i bakhodet at der har jeg skrevet alt som andre har tipset om å ha med.. Så det er ikke min pakkeliste Men noen tips kan man vel få
smile Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #2510 Skrevet 20. mars 2007 Ja det er veldig greit å ha en overfyllt liste så kan man plukke ut det som man vil selv så er det større sjanse for at jeg har med alt jeg trenger pluss litt til
Burpen Skrevet 20. mars 2007 #2511 Skrevet 20. mars 2007 til smile-vennen! Er stadig innom og leser, men har skjelden tid til å skrive noe særlig... Takk for kake-oppskrift! Jeg skal lage den nese gang vi får besøk. Jeg liker mektige kaker, for da spiser man mindre Må si du har vært flink med vindusvask Pass bare på at du ikke sliter deg ut! *streng Burp* Godt å høre at bekkenet ditt er litt snillere for tida, og jeg skjønner veeeeldig godt hva du mener med at du har lyst til å gjøre noe Sånn følte jeg det også, når bekkenet mitt begynte å bli bedre! Håper bekkenet har bestemt seg for å være snill med deg resten av svangerskapet nå Du må legge ut lista di over hva du tenker på å ha i sykehusbagen, når den r skrevet, så kan jeg gi noen tips :rosasmil: Jeg brukte minimalt... Ha en flotters tirsdagskveld! (for det er vel tirsdag...? :klø: )
Gjest uri Skrevet 20. mars 2007 #2512 Skrevet 20. mars 2007 Uri: Jeg har valgt seafoam, en lys sjøblå eller noe... Veldig fine! ← Hørtes fine ut de ja...
Frida Frosk Skrevet 20. mars 2007 #2513 Skrevet 20. mars 2007 Så fint at bekkenet ditt er bedre. Sykehusbag også ja. :klø: Mye man må ordne og huske på før det er klart for den lille til å komme. Men som du sier, så kan jo de vordende fedrene også brukes til en del.
Vannmelon Skrevet 21. mars 2007 #2514 Skrevet 21. mars 2007 Sykehusbag også ja. :klø: Mye man må ordne og huske på før det er klart for den lille til å komme. Men som du sier, så kan jo de vordende fedrene også brukes til en del. ← I den grad de er i stand til å finne ting, så. Hører jo eksempler på fedre som har kommet til sykehuset med alt mulig rart - bikinier og sånn. Om de historiene er sanne, er vel en annen sak
smile Skrevet 21. mars 2007 Forfatter #2515 Skrevet 21. mars 2007 Er stadig innom og leser, men har skjelden tid til å skrive noe særlig... Takk for kake-oppskrift! Jeg skal lage den nese gang vi får besøk. Jeg liker mektige kaker, for da spiser man mindre Må si du har vært flink med vindusvask Pass bare på at du ikke sliter deg ut! *streng Burp* Godt å høre at bekkenet ditt er litt snillere for tida, og jeg skjønner veeeeldig godt hva du mener med at du har lyst til å gjøre noe. Sånn følte jeg det også, når bekkenet mitt begynte å bli bedre! Håper bekkenet har bestemt seg for å være snill med deg resten av svangerskapet nå Du må legge ut lista di over hva du tenker på å ha i sykehusbagen, når den r skrevet, så kan jeg gi noen tips :rosasmil: Jeg brukte minimalt... Ha en flotters tirsdagskveld! (for det er vel tirsdag...? :klø: ) ← Det er jo imponerende at du tar deg tid synes jeg!!! Jeg tviler på at jeg blir så mye på kg når vår tid kommer. Baby og sommer!!!! Ja kaka anbefales men den ble MYE bedre dagen etterpå for da fikk den satt seg litt og den var også veldig god dagen etter der igjen... Ja det er kjempedeilig at den verste smerten i bekkenet er borte for øyblikket. Jeg har ikke så store mål om dagen men å få gjort litt hjelper veldig på. Også på selvfølelsen faktisk!! Jeg kan godt legge ut lista ja så tar jeg i mot gode tips fra en erfaren! En super onsdag ønskes deg! Hørtes fine ut de ja... ← Så fint at bekkenet ditt er bedre. Sykehusbag også ja. :klø: Mye man må ordne og huske på før det er klart for den lille til å komme. Men som du sier, så kan jo de vordende fedrene også brukes til en del. ← Ja det er litt å tenke på men jeg har ikke tenkt å fikse den på ei lita stund enda altså. Det viktigste er vel helsekort, klær, toiletmappe, kamera og mobillader... Ja fedrene må brukes de også, de kan ikke bare stå på gjerdet og henge! I den grad de er i stand til å finne ting, så. Hører jo eksempler på fedre som har kommet til sykehuset med alt mulig rart - bikinier og sånn. Om de historiene er sanne, er vel en annen sak ← Ja i den grad... Jeg pleier å ringe mens han er i huset så finner han etterhvert som jeg beskriver. Det funker alltid og da får jeg det jeg skal ha!!! :rosasmil:
smile Skrevet 21. mars 2007 Forfatter #2516 Skrevet 21. mars 2007 Nå er det en deilig frokost med varme rundstykker før jeg setter meg på verandaen i strålende sol. Endelig er det sol så jeg kan sitte ute og det har jeg gledet meg sånn til!!! La det vare lenge!!! Senere i dag skal jeg besøke ei venninne og kose på babyen hennes. (tvungen venn med vår baby ) Kjekt å møte andre hjemmeværende! Men nu, må jeg komme i gang mned denne solskinnsdag!!! :hoppe:
Gjest uri Skrevet 21. mars 2007 #2517 Skrevet 21. mars 2007 Fikk mail i går kveld om at crocsa var sendt :-D Sto og noe om at jeg kunne spore dem, men jeg fikk ikke med noe nummer, så da blir det vanskelig å spore da.. Typisk!! Men men.. De er jaffal på vei Så kan jeg endelig få ha mine i fred.. Jentene DIGGER dem... Skal bestille til svigerfar og Men venter til de to jeg venter på har komt.. Virker jeg ivrig når jeg bestiller 4 par på under en mnd eller?? Sol og fint vær her og.. Nydelig! Skulle helst funnet på noe lurt, men kroppen følger ikke helt med i dag... Kos deg med bebis i dag
Mrs N Skrevet 21. mars 2007 #2518 Skrevet 21. mars 2007 Jeg skal i hvert fall pakke min egen bag og prøve å unngå å glemme så mye som mulig. Mannen er helt umulig og klarer ikke å finne noe i huset med mindre det hopper ut på han når han åpner skapet Tør ikke en gang tenke på hva han kan finne på å komme hjem med hvis jeg sender han på butikken for å kjøpe bind Men at bagen skal være ferdigpakket til uke 30 hørtes da litt ekstremt ut? Vel, det er vel de som føder tidlig ja. Jeg vil ha min ferdigpakket til uke 36, det er mitt mål
smile Skrevet 21. mars 2007 Forfatter #2520 Skrevet 21. mars 2007 Fikk mail i går kveld om at crocsa var sendt :-D Sto og noe om at jeg kunne spore dem, men jeg fikk ikke med noe nummer, så da blir det vanskelig å spore da.. Typisk!! Men men.. De er jaffal på vei Så kan jeg endelig få ha mine i fred.. Jentene DIGGER dem... Skal bestille til svigerfar og Men venter til de to jeg venter på har komt.. Virker jeg ivrig når jeg bestiller 4 par på under en mnd eller?? Sol og fint vær her og.. Nydelig! Skulle helst funnet på noe lurt, men kroppen følger ikke helt med i dag... Kos deg med bebis i dag ← Jeg har ikke fått sånn mail enda... De har bare trukket penger fra kontoen min. Nesj, fire på en mnd er da ikke så mye. Jeg bestilte tre nå så jeg er hakk i hæl. Tenkte å bestille flere også i gave til tantebarna mine hvis dette ser ut til å funke bra nå men jeg skal vente til jeg får disse i hus først! Gleder meg! Vil ha de til påske!!!! Jeg skal i hvert fall pakke min egen bag og prøve å unngå å glemme så mye som mulig. Mannen er helt umulig og klarer ikke å finne noe i huset med mindre det hopper ut på han når han åpner skapet Tør ikke en gang tenke på hva han kan finne på å komme hjem med hvis jeg sender han på butikken for å kjøpe bind Men at bagen skal være ferdigpakket til uke 30 hørtes da litt ekstremt ut? Vel, det er vel de som føder tidlig ja. Jeg vil ha min ferdigpakket til uke 36, det er mitt mål ← Ja jeg håper jeg får pakket min egen bag selv. Har store planer om det men jeg venter noen uker enda ja! Kos deg i vårsola ← Ja det var deilig selv om det ikke ble så lenge. Tenkte jeg skulle få enda mer tid i morra men det ser ut til å gå rett i dass!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå