smile Skrevet 18. mars 2007 Forfatter #2461 Skrevet 18. mars 2007 Ja det var deilig å bli litt bedre så slipper jeg å bekymre meg... Ja vi håper på en sydentur med babissen vår men vi drøyer den nok til litt utpå høsten. Greit å bli litt kjent med den lille først og at den er ikke spebarn synes jeg. Men vi får se, jeg har egentlig lyst til å føde og se at alt går bra først før vi bestiller og avgjør noe. I natt har det snødd!!! Men heldigivs er sola her så dne ligger nok ikke så lenge. I natt hadde jeg en snodig opplevelse. Jeg hadde ligget lenge på siden så la jeg meg på magen men babyen flyttet seg ikke etter. Så den lå med rumpa/ryggen rett til værs på siden av magen min. Så den var det en kjempespiss på magen og resten av magen var helt myk. Heldigvis snudde den seg raskt for det var litt ubehagelig faktisk. Men nå er det tid for frokost!!!
smile Skrevet 18. mars 2007 Forfatter #2462 Skrevet 18. mars 2007 Planer for de neste timene: * bake oreo-kake * ta en kjapp vask på badet * kose meg på verandaen i sola med strikking og :lese:
Impala Skrevet 18. mars 2007 #2463 Skrevet 18. mars 2007 Er det så varmt hos deg at det går an å sitte ute? Her er det vel ikke mer en 4-5 grader og vind, så ganske uaktuelt å sitte rolig ute da ja.
Toblerone Skrevet 18. mars 2007 #2464 Skrevet 18. mars 2007 Jeg bakte oreo-kaka i går, og gleder meg stort til å smake på den i kveld
smile Skrevet 18. mars 2007 Forfatter #2465 Skrevet 18. mars 2007 Er det så varmt hos deg at det går an å sitte ute? Her er det vel ikke mer en 4-5 grader og vind, så ganske uaktuelt å sitte rolig ute da ja. ← Egentlig så vet jeg ikke. Men vi har en litt lun krok på verandaen som jeg skal prøve tenkte jeg. Men jeg pleier jo å kle litt på meg når jeg sitter ute da. Ute for enhver pris vettu Jeg bakte oreo-kaka i går, og gleder meg stort til å smake på den i kveld ← Så digg!!! Jeg skal til å lage sjokolademoussen nå. Vi får besøk i ettermiddag så jeg håper egentlig at den er like god da også. ****************************** Jeg har en stor, ekkel mikke-mus-kaktus som slipper sånne ekle små usynlige pigger selv om jeg ikke tar på den. Nå skulle jeg sette den på gangen for å kaste den men jammen fikk jeg hele armen full. Det verste er at det setter seg i klærne så jeg blir gal!!! Nå går den på hue og rævva ut altså!!!! Så må jeg bake ferdig kaken... bekkenet måtte visst bare ha en pause....
Kylling Skrevet 18. mars 2007 #2466 Skrevet 18. mars 2007 Ååh, oreokake!!! Send over noe hit er du grei.
Mrs N Skrevet 18. mars 2007 #2467 Skrevet 18. mars 2007 Usj, jeg hater kaktuser. Det eneste jeg har fått av svigermor er kaktuser. Og de stikker meg hele tiden!
Loevinna Skrevet 18. mars 2007 #2468 Skrevet 18. mars 2007 du har sola du også idag ja:) her er det flott vær med en lite lag med nysnø. Jeg hadde igrunnen håpt på at det skulle bli øs pøs regnvær idag... slik at nesten all snøen kunne forsvinne.... men men.. den dagen kommer vel også. Åååh, orio kake hørtes godt ut.. den har jeg lenge tenkt jeg burde prøve, men aldri somlet meg til den. Var den vanskelig å få til? Og så er jeg spent på å få høre om det ble god Ha en koselig søndag!
smile Skrevet 18. mars 2007 Forfatter #2469 Skrevet 18. mars 2007 Ååh, oreokake!!! Send over noe hit er du grei. ← Ja jeg tenker det blir masse til overs for den er en smule mektig!!! Usj, jeg hater kaktuser. Det eneste jeg har fått av svigermor er kaktuser. Og de stikker meg hele tiden! ← Ja nå er den heldigvis i søpla men selvfølgelig fikk jeg enda mere pinner på meg på veien ut. Nå skal det vaskes og tørkes over den den stod. Det virker som om den slipper pinner bare jeg så på den. du har sola du også idag ja:) her er det flott vær med en lite lag med nysnø. Jeg hadde igrunnen håpt på at det skulle bli øs pøs regnvær idag... slik at nesten all snøen kunne forsvinne.... men men.. den dagen kommer vel også. Åååh, orio kake hørtes godt ut.. den har jeg lenge tenkt jeg burde prøve, men aldri somlet meg til den. Var den vanskelig å få til? Og så er jeg spent på å få høre om det ble god Ha en koselig søndag! ← Ja sola er her men det blåser litt men allikevel var det veldig fint ute. Ble ikke til at jeg satte meg ned men jeg stod bare litt i sola da jeg gikk med søpla. Ja det hadde vært godt at snøen ble borte og at det ikke minst bare tørket opp. Jeg hater den klina som er i mellomperioden!!! Fikk ikke jeg oppskrifta av deg da mon tro??? :klø: Ja den var kjempelett å få til så det skal du ikke bekymre deg for. Smaksprøven blir tatt i kveld så da kommer jeg nok med resultat. Akkurat nå er jeg redd den er så mektig at jeg kommet til å bli kvalm men... En god søndag til deg også!!! *********************** Har akkurat inntært en god lunsj Nå tar jeg en velfortjent hvil med litt strikking. Jeg er blitt helt hekta jeg... Men det er så gøy å se resultater.
Loevinna Skrevet 18. mars 2007 #2470 Skrevet 18. mars 2007 Synes å huske at du fikk den orio-oppskriften av meg ja.. jeg fant den en plass på nettet eller noe sånt.. men det betyr da ikke at jeg har prøvd den det har jeg ikke turt enda, er redd den blir alt for god
Burpen Skrevet 18. mars 2007 #2471 Skrevet 18. mars 2007 Oreo-kake... Oppskrift og dele...? Kos deg med besøk!
smile Skrevet 18. mars 2007 Forfatter #2473 Skrevet 18. mars 2007 Synes å huske at du fikk den orio-oppskriften av meg ja.. jeg fant den en plass på nettet eller noe sånt.. men det betyr da ikke at jeg har prøvd den det har jeg ikke turt enda, er redd den blir alt for god ← Jepp, det stemmer Nå har jeg prøvd den og jeg har gitt dne videre til Eyore også og hun var kjempefornøyd. (og minst like fornøyd var mannen visstnok) Oreo-kake... Oppskrift og dele...? Kos deg med besøk! ← Oppskrift på oreo-kake Jeg har prøvd denne nå. Den var veldig god men UTROLIG mektig så jeg klarte faktisk bare et halvt stykke, men de somvar på besøk klarte faktisk mer. Er det ikke en konfektkake mon tro??? :klø: Kos deg med besøk og kake. ← Jupp, nå er besøket dratt og vi lager oss middag faktisk. ************************ I kveld blir det sen middag. Mannen har så lenge hatt lyst på helstekt kylling så nå har jeg krydret og marinert en rå kylling. Kjenner jeg er skikkelig sulten.
Frida Frosk Skrevet 18. mars 2007 #2474 Skrevet 18. mars 2007 Mm... kylling hørtes godt ut. Fikk jeg lyst på ja. Lurer på om jeg skal ha det til middag i morgen. Takk for middagstips.
smile Skrevet 18. mars 2007 Forfatter #2475 Skrevet 18. mars 2007 Bare hyggelig! Det ble veldig godt. Slett ikke verst at jeg kan være til middagsinspirasjon for jeg er middagslei om dagen. Føler hjernen har stoppet helt opp! Ble skikkelig trøtt etter maten jeg.... Lurer nesten på å legge meg snart gitt.
Frida Frosk Skrevet 18. mars 2007 #2476 Skrevet 18. mars 2007 Jeg ble også trøtt og skal finne senga mi. God natt, vennen og sov godt.
Impala Skrevet 19. mars 2007 #2478 Skrevet 19. mars 2007 Tror nesten jeg må prøve den kaken jeg også siden så mange skryter av den
angelou Skrevet 19. mars 2007 #2479 Skrevet 19. mars 2007 Tror jeg må lage den kaka en gang jeg også, hørtes god ut Ha en fin dag
smile Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #2480 Skrevet 19. mars 2007 Vannmelon og Frida Frosk: Impala og Angelou: Ja kaken anbefales den men jeg synes faktisk den var utrolig mektig så det var litt skuffende at jeg klarte å spise så lite av den. *************** Mandag igjen.... I går la vi oss tidlig og det var deilig. Merker magen begynner å bli litt tung å håndtere i senga nå men faktisk ligger jeg aller mest på ryggen fortsatt for magen blir så tung nå jeg ligger på siden. Jeg startet dagen med et deilig bad i badekaret og nå tenker jeg å vaske litt vindu. SKal prøve å ta det med ro men jeg MÅ vaske de, det er ikke så veldig pent nå når sola holder på å titte fram for å si det sånn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå