Gå til innhold

Dagboka mi vel!

Fremhevede innlegg

Skrevet
:klem: Det skjønner jeg godt. Det har jo vært ekstra mye for dere etter jul! Men jeg håper at du kan glede deg etterhvert eller virker det skremmende? Har du tid til å lese litt mer i noen bøker så kanskje det ikke blir så fjernt? Men forhåpentligvis er det en god del uker igjen enda!!! :klem: :klem: :klem:

Vi er ferdige med å ha Tulla på heltid i midten av april, så da har vi noen uker for oss selv før nurket kommer.. Da blir det nok mer virkelig! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er du ferdig med jakken forresten???

Ganske snart. :) Er ferdig med høyrestolpen (for 2.gang... fant ut at jeg ville rekke opp). Så nå er det egentlig bare å sy igjen under armene og sette på knapper. Men jeg har så god tid, at jeg tror jeg kommer til å strikke stolpen med de rare knappehullene på nytt, også.

Riktig god helg! :klem:

Skrevet
Vi er ferdige med å ha Tulla på heltid i midten av april, så da har vi noen uker for oss selv før nurket kommer.. Da blir det nok mer virkelig! :)

Ja det blir nok litt godt! Da får du kose deg ekstra med magen da!!! :hoppe:

Ganske snart.  :) Er ferdig med høyrestolpen (for 2.gang... fant ut at jeg ville rekke opp). Så nå er det egentlig bare å sy igjen under armene og sette på knapper. Men jeg har så god tid, at jeg tror jeg kommer til å strikke stolpen med de rare knappehullene på nytt, også.

Riktig god helg!  :klem:

Takk ;)

Jeg måtte også rekke opp stolpene igjen... Men det går jo ganske så fort å strikke opp igjen så det går jo greit.

Tenker du å begynne på buksen også eller? :danse: God helg til deg også!!!

Skrevet
Takk det var veldig snilt! Pastasalat hørtes godt ut. Etter min lille handling på vei hjem fra jobb idag, så har jeg da valget mellom knekkebrød med cottage cheese og en klatt jordbærsyltetøy... eller ostepop....  :sjenert:  :ler:

og nå er min kjære på handletur, så blir spennende å se hva han ender opp med  :legrine:

Ja det skal kanskje ikke så mye til for å finne på noe mer spennende enn det der da. :tunge1:

Selv om cottage cheese er kjempegodt, og jeg har ikke hørt om så mange andre som liker det. :klø: Har du?

Skrevet

Vi så beat for beat, hjelpes så dårlig de barne-tv folka var. De kunne jo ikke synge engang jo!!!! :overrasket:

Så når det var ferdig fikk jeg dundrende hodepine og jeg :fryser: sånn. (pga av sangen????) Så sjokoladen ligger faktisk i kjøleskapet enda og potetgullet ligger godt inne i skapet og det frister ikke! :overrasket: Kanskje jeg begynner å blir syk?????

Så nå har jeg ligget litt i armskroken til mannen og han har massert litt hodebunnen min. Snille, gode mannen min som brukte magen min som tromme under beat for beat. :ler:

Skrevet
Ja det skal kanskje ikke så mye til for å finne på noe mer spennende enn det der da. :tunge1:

Selv om cottage cheese er kjempegodt, og jeg har ikke hørt om så mange andre som liker det. :klø: Har du?

Jeg har ikke hørt om så mange som liker det.. et par stk kanskje. Jeg vet heller ikke om jeg liker det på knekkebrød.. men tenkte å prøve det :) liker det jo i mat. F.eks. i lasagne er det godt :)

Skrevet
Tenker du å begynne på buksen også eller? :danse: God helg til deg også!!!

Nei, ikke noen planer om buksa foreløpig. Tror heller jeg har lyst til å bruke hvit bomullsbukse til kofta, og evt prøve på enda en genser. :) Krabaten trenger jo en del gensre til høsten. Lurer da litt på å ikke ta kofte, men genser (strikke rundt og rundt, i stedet for fram og tilbake ;) ).

Håper du unngår å bli sjuk, smile! :klem:

Skrevet
Jeg har ikke hørt om så mange som liker det.. et par stk kanskje. Jeg vet heller ikke om jeg liker det på knekkebrød.. men tenkte å prøve det :) liker det jo i mat. F.eks. i lasagne er det godt :)

I lasagne??? Jøss, det har jeg ikke prøvd men aller best på brødskiva med jordbærsyltetøy på!!! :sikle: Åhhhh-det fikk jeg lyst på nå!

Håper du slipper unna med  verken like fort som meg :kose:

Ja det hadde vært godt, men våkna med enda verre hodepine i dag.... Må få i meg frokost nå så får vi se.

Nei, ikke noen planer om buksa foreløpig. Tror heller jeg har lyst til å bruke hvit bomullsbukse til kofta, og evt prøve på enda en genser.  :) Krabaten trenger jo en del gensre til høsten. Lurer da litt på å ikke ta kofte, men genser (strikke rundt og rundt, i stedet for fram og tilbake  ;) ).

Håper du unngår å bli sjuk, smile! :klem:

Okei! Jeg tenker at det er veldig godt å ha ull på sånne små når høsten/vinteren kommer. Jeg tenker å begynne på en bomullsjakke nå etterpå som vi kan ha i sommer og på vei hjem fra sykehuset.

Ja jeg håper jeg ikke blir noe mer syk nå....

Skrevet

Jeg burde vel få i meg litt frokost men ble sittende pal i sofaen igjen.... Fikk så sinnsykt vondt i hodet i går og det har fortsatt og faktisk spiste jeg ikk noe digg i går!!! Kan dere fatte??? Selv om det var lov... :klø:

Jeg føler ikke at kroppen er noe spesielt hoven så jeg avventer for evt. å sjekke blodtrykk og urin tror jeg. Mulig hodepinen kommer av at jeg har fartet altfor mye nå denne uka. Det har jeg jo fått beskjed av legen om å ikke gjøre.... :sjenert:

Men nå skal jeg slutte og sutre og stappe i meg litt frokost og en varm kopp med te. Ute er det helt blå himmel men det blåser sånn så jeg orker ikke noe verandakos da.

Skrevet

Sitter og ser på sen høsttur til syden men hverken apollo eller startour har lagt ut sine turer enda???? :overrasket:

Skrevet

Takk Mrs. N.

Hodet er litt bedre men ikke helt bra. Er faktisk ganske hoven i hendene så nå går ingen av ringene mine på!! :overrasket: Så da gjør de det sikkert ikke det ut svangerskapet....

Nå skal jeg :sove: litt!

Skrevet

Hodepine + vann i kroppen = ikke bra.....

Skrevet

Sitten ringen fast??

Får du ikke litt noia da?? :overrasket:

Min satte seg og fast første svangerskap, jeg klikket helt.. :sjenert: Mannen måtte finne tang, men klarte ikke få den helt av, huden dekket ringen såpass at jeg klippet opp huden og for å klare å klippe i ringen.. Det var helt kaos!

Tilslutt dro jeg til gullsmed, stappet hånda i fleisen på ei som jobbet der, og sa at denne ringen har du bare med å få av meg, NÅ!!!

Etter mye om og men fikk de den av, og de fikk i oppdrag å fikse den igjen... Noe som selvfølgelig var en enkel jobb for dem!!

Skrevet

Huff nei, jeg vet... I tillegg murrer tanken på svangerskapsforgiftning siden mamma og søs hadde det veldig alvorlig og begge ble satt igang før termin... Men ja skal ta det helt med ro nå, orker ikke å være ei hysterisk fille som flyr ned legekontoret. Har gjort det er par ganger før nå da jeg har blitt hoven og føler meg bare teit.... Jaja, sove litt nå så ser jeg an.

Skrevet
Sitten ringen fast??

Får du ikke litt noia da??  :overrasket:

Min satte seg og fast første svangerskap, jeg klikket helt..  :sjenert:  Mannen måtte finne tang, men klarte ikke få den helt av, huden dekket ringen såpass at jeg klippet opp huden og for å klare å klippe i ringen.. Det var helt kaos!

Tilslutt dro jeg til gullsmed, stappet hånda i fleisen på ei som jobbet der, og sa at denne ringen har du bare med å få av meg, NÅ!!!

Etter mye om og men fikk de den av, og de fikk i oppdrag å fikse den igjen... Noe som selvfølgelig var en enkel jobb for dem!!

Jeg har ikke hatt de på meg så mye i det siste for jeg har blitt så hoven på kvelden men nå er jeg visst det hele dagen så nå skal jeg ikke prøve å få de på engang. (selv om gifteringen er noen nr. for stor når jeg er normal.... )

Hadde fått noia ja, det er jo helt klaustrofobisk tanke!!!!

Skjønner godt at du klikket. Godt de fikk tatt det på gullsmeden da!!

Skrevet

Jeg liker det også :)

Bruker det som pålegg, i paideig, og til en saus som jeg har ved siden av laks eller torsk.

Håper hodepinen og hevelsene dine gir seg :klem:

Skrevet (endret)

Wow-så gøy at flere liker cottage cheese. Noen må jo like det siden de selger det tenker jeg....

Ja hodepinen har lettet betraktelig så da dropper jeg legebesøk. Føler meg fortsatt stiv i fingrene men det er ikke så innmari mye hovent så jeg avventer det hele.

Nå venter jeg bare at mannen skal bli ferdig på jobb så vi kan dra i barnebursdag og rekke det før bursdagbarnet legger seg. Så kjipt å vente sånn altså....

*Strikker litt mens jeg venter*

Endret av smile
Skrevet

Så godt at du er bedre! :) Vil ikke at smilevennen skal ha vondt. Planlegger dere sydentur med bebisen? Så koselig!

:klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...