smile Skrevet 14. mars 2007 Forfatter #2401 Skrevet 14. mars 2007 Jeg har mine plager ja.. Har skeivt bekken jeg da.. noe som gir meg skeivhet i rygg og nakke.. Så jeg må være flink å trene og gå til kiropraktor med jevne mellomrom.. gjør jeg ikke det, og hoftene mine begynner å verke, ja da låser ryggen seg.. Men jeg er blitt vandt med det, hatt dette i mange mange år nå. Husker at første gangen jeg fikk vite dette , som 16-17 åring, så var mitt første spørsmål om dette ville være til noe hinder for eventuelle barn senere i livet. Det skulle ikkje være noe problem, men tror jeg kan risikere større sjans for bekkenløsning.. om jeg husker riktig nå da Men den tid den sorg Hvordan har dagen din vært? Håper du ikke har fått alt for mye vondt i bekkenet ditt... Må huske å ta det litt med ro også.. ← Huff så utrolig kjedelig da!!! Men kjempeflott at du kan få barn for det!!! Jeg har skjeve foter men så stabiliserer bekkenet det opp men det klarer ikke stabilisere både skjeve foter og å bli slarkete(så ha jeg hypermobile ledd så det er ekstra slarkete fra før...) ift graviditeten. Derfor hadde også jeg økt risiko for bekkenløsning. Det kan jo høres ut som om du har det også men veldig greit å være klar over for da vet du at den gangen du merker noe er det bare å søke hjelp MED EN GANG! Men det er sikkert verdt det allikvel sier de som har født. Jeg har jo tro på det jeg også altså men det hadde vært ubeskrivelig godt å slippe dette. Dagen min? Den har vært ganske så bra. Har ikke hatt noe fysio eller noe i dag og det er litt godt å ha en sånn dag!!!
smile Skrevet 14. mars 2007 Forfatter #2402 Skrevet 14. mars 2007 Nå er det snart farmen, etterpå tror jeg at jeg skal legge meg faktisk... Kjenner jeg ikke er helt i slaget.
Gjest uri Skrevet 14. mars 2007 #2403 Skrevet 14. mars 2007 Eg e våken? Ka e d for någe? Ka strikke du???? ← Jo altså.. Det er denne her øke greia jeg sliter med.. Nå har jeg felt av ti masker forrige runde, og nå må jeg øke dem igjen.. Skal bli et hull.. I sitteunderlaget.. Som en slags hank, liksom... Jeg tror jeg gjorde som du sa, men etter å ha økt ti masker møttes de ikke, altså.. hmmm.. Vanskelig å forklare dette.. :klø: Altså... Jeg falt av ti stk på midten.. Trodde da jeg økte med ti igjen, at de ville møtes over de jeg felte av forrige runde.. Men det gjorde det ikke, så da ble det et slags mellomrom der tråden hang slapt og greie.. Årh.. Irriterende vanskelig å forklare detta jo..
Kylling Skrevet 14. mars 2007 #2405 Skrevet 14. mars 2007 Enda en forkjøla person? Du må ha god bedring!!
smile Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #2406 Skrevet 15. mars 2007 Uri: Ja jeg vet ikke helt om jeg skjønte men du har ikke strikket for stramt eller for slapt i forhold til den forrige strikkinga da? Det høres jo egentlig riktig ut?? :klø: Ehhhh, vet ikke om jeg får hjelpt deg så mye jeg....???? Jo takk for god bedring uri og kylling. Jeg er egentlig ikke forkjølet, eller jeg vet ikke. Jeg er ikke tett og snørrete men har så vondt i halsen og ørene og har bare vondt i kroppen og det verker liksom. Så ikke vet jeg. Jeg fikk jo lagt meg litt over ni i går. Det var kjempegodt men sov liksom ikke godt allikevel. I dag er det fysio igjen. Jeg burde sikkert ikke dra men det er så dumt å miste den timen nå for jeg har stått i kø for å komme inn så kom jeg endelig inn på den gruppa der i forrige uke.
smile Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #2407 Skrevet 15. mars 2007 Da er jeg ferdig hos fysion og jeg har hele kvelden fri. Hadde noen lasagnerester så jeg slapp å lage middag også! Kjekt! Nå skal jeg ha en høneblund på sofaen før jeg gjør noe annet. Katten ligger klar i fanget mitt
smile Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #2408 Skrevet 15. mars 2007 Har så lyst på noe godt men tenkte at jeg skulle prøve å holde meg unna søtt i dag....har vært så sløv i det siste. *Lager meg en varm kopp med te*
Gjest uri Skrevet 15. mars 2007 #2409 Skrevet 15. mars 2007 Uri: Ja jeg vet ikke helt om jeg skjønte men du har ikke strikket for stramt eller for slapt i forhold til den forrige strikkinga da? Det høres jo egentlig riktig ut?? :klø: Ehhhh, vet ikke om jeg får hjelpt deg så mye jeg....???? ← Skjønner godt du ikke forstår.. Forsto ikke selv Har strikket løsere/slappere (? ) denne gangen.. Faktisk første gang jeg har klart å ikke strikke for stramt :-D Jeg gjorde noe greie som sto i den strikkeskolelinken du ga meg, så litt rart ut, noe som jo er typisk meg å få til , nå er det i maskinen, og snart vet jeg åssen resultatet blir... Sikkert rart..
smile Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #2410 Skrevet 15. mars 2007 Blir spennende!! Veldig greti med det som toves da for det tåler at det er litt feil og mangler
Gjest uri Skrevet 15. mars 2007 #2411 Skrevet 15. mars 2007 mhm... Men... Det så veldig rart ut denne gang.. Hører maskinen er ferdig nå, så jeg får løpe ned å sjekke... *spent*
Gjest uri Skrevet 15. mars 2007 #2413 Skrevet 15. mars 2007 Det gikk bra :-D Men hullet ble rart da.. Såvidt jeg får pekefingen gjennom det.. Men mini er strålende fornøyd da, og det er jo det viktigste!
Loevinna Skrevet 15. mars 2007 #2414 Skrevet 15. mars 2007 Det gikk bra :-D Men hullet ble rart da.. Såvidt jeg får pekefingen gjennom det.. Men mini er strålende fornøyd da, og det er jo det viktigste! ← Dette var det første jeg leste da jeg stakk hode innom dagboken din, og jeg tenkte med en gang mitt.. men fant ut at jeg måtte nok lese litt mer for å ikke misforstå... Er du ikke helt i slaget du?! håper du blir fort bra igjen, og at du ikke blir slått fulstendig ut...
Gjest uri Skrevet 15. mars 2007 #2415 Skrevet 15. mars 2007 Dette var det første jeg leste da jeg stakk hode innom dagboken din, og jeg tenkte med en gang mitt.. men fant ut at jeg måtte nok lese litt mer for å ikke misforstå... Er du ikke helt i slaget du?! håper du blir fort bra igjen, og at du ikke blir slått fulstendig ut... ← Tenkte det hullet kunne misforståes..
Loevinna Skrevet 15. mars 2007 #2416 Skrevet 15. mars 2007 Tenkte det hullet kunne misforståes.. ← Ja, og jeg snublet i kofferten med en gang
Frida Frosk Skrevet 15. mars 2007 #2417 Skrevet 15. mars 2007 Innom med en torsdagsklem til Smilevennen.
smile Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #2418 Skrevet 15. mars 2007 Det gikk bra :-D Men hullet ble rart da.. Såvidt jeg får pekefingen gjennom det.. Men mini er strålende fornøyd da, og det er jo det viktigste! ← Så bra!!! Det er jo det viktigste!!! Kanskje lurt å gjøre som du har gjort før neste gang da??? Dette var det første jeg leste da jeg stakk hode innom dagboken din, og jeg tenkte med en gang mitt.. men fant ut at jeg måtte nok lese litt mer for å ikke misforstå... Er du ikke helt i slaget du?! håper du blir fort bra igjen, og at du ikke blir slått fulstendig ut... ← Ja her kan det meste diskuteres!!! Nei jeg er ikke helt i slag men jeg blir liksom ikke ordentlig syk hvis du skjønner... Bare vondt i kroppen og halsen. Men det er kanskje like greit. :klø: Tenkte det hullet kunne misforståes.. ← Jeg gikk faktisk ikke i fella!!! *stolt* Ja, og jeg snublet i kofferten med en gang ← Innom med en torsdagsklem til Smilevennen. ← Takk, det rakk visst å bli fredag først gitt!
smile Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #2419 Skrevet 15. mars 2007 Burde vel egentlig gå og legge meg men.... fant strikkinga mi og da er det så vanskelig å gå fra den.... litt for 29 uker og da.... Jeg kan bare ikke få sagt så mye som jeg gleder meg til å å møte babyen vår! Og det er så godt for pappa'n gleder seg minst like mye. :hjerte_rundt: Nå er det ikke sååååå mange ukene igjen. Jeg har nesten en sånn forelskelses-følelse!!! I kveld har den vært skikkelig aktiv og jeg kjenner rumpa svinge seg fram og tilbake ved navlen. I tillegg så gleder jeg meg mer og mer til å føde... Føler meg litt ko-ko når jeg sier det men jeg lar meg selv leve i troen til jeg har fødselen er i gang, så sier jeg sikkert noe annet.
Gjest uri Skrevet 15. mars 2007 #2420 Skrevet 15. mars 2007 Misunner deg litt som skal føde.. Det er en fin opplevelse som du kommer til å huske resten av livet Vi har mange morsome minner og kommentarer fra begge fødslene, slikt vi drar frem sånn av og til, når vi tenker på hvor mange år det er siden og sånt.. OG, det er jo bare bra at du gleder deg, og ikke går og sliter deg ut på å grue deg til å føde.. Det blir en vertfall ko ko av, tro meg..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå