Gå til innhold

Dagboka mi vel!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hehe, sikkert folk som starter enda tidligere med å vaske klærne til den lille, så du kan nok trygt gå igang, ja! :Nikke: Dessuten en veldig koselig syssel, da! :-D

Jeg tar gjerne litt vaffel hvis det ble til overs. :sikle: Sulten på noe godt, har vært det i hele dag, og gått og småsnoket i twistskåla.. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er sikkert folk som har startet tidligere. Jeg tenkte at jeg iallefall skal starte med å kjøpe neutral vaskepulver så den lille slipper kløe. :)

Så får vi se om jeg blir enda mer fristet da ;) Forresten har jeg det litt travelt denne uka med besøk og farting så det er greit å utsette det litt synes jeg.

Oisann.vi spiste visst opp alle vaflene vi... :sjenert: Laget de med fruktose så de skulle bli litt sunnere da :ler: Jeg har unnet meg litt godt i dag jeg da men nå har jeg faktisk ikke lyst på noe mer snop. :overrasket:

I kveld har jeg og mannen kost oss med vafler og tv-titting. Mannen har fått både litt massasje og klåing så jeg venter litt tilbake (kanskje litt massasje med olje) når vi legger oss. :sjarmor:

I morra skal jeg på farten hele dagen. Kjekt det så går tiden fortere ;)

Jeg har forresten tenkt at jeg må innom jobb en dag også, levere ny sykemelding og kanskje bake ei kake til de før jeg tar liksom permisjon for godt. Vi pleier å ha med egen kake i forbindelse med bursdag så ta tenker jeg at jeg slår to fluer i en smekk :smile:

Men nå skal jeg fikse litt småtteri før jeg stuper i seng. :vinke:

Skrevet

Grattis med 3. trimester :hoppe:

Godt å høre at du koser deg også innimellom kranglingen med bekkenet :klem:

Syns det høres koselig å ut å begynne å vaske klær og ordne ting, man vet jo aldri om man er oppegående helt til fødselen, så alt som er gjort er nå gjort :)

Ha en fin mandag :)

Skrevet

Takk i lige måde Impala!! :klem:

I dag er det litt farting på meg. Fint det men jeg er sliten i bekkenet allerde. :ler:

Ha en fin mandag alle sammen!!! :vinke:

Skrevet

Må ikke farte for mye nå da :) Ha en fin dag og ei strålende uke :klem:

Skrevet

Synes godt du kan begynne med vasking jeg også. Hvorfor skulle du ikke det?

Sambo mente forresten at kaka var den beste jeg noen gang hadde laget, så den kan trygt anbefales :)

Skrevet

jeg gleder meg også til jeg kan begynne å vaske klærne og gjøre klart til lille sprett kommer. men mannen må få malt rommet først, og mannfolk er ikke alltid like raske... :ler:

uff, jeg får så vondt av deg - kjedelig at du skal gå og ha så vondt i bekkenet. jeg prøver å fortelle meg selv hvor heldig jeg er hver gang jeg er litt lei. kan jo ikke klage - har jo ingen vondter *bank i bordet*

:klem:

Skrevet

Det kan da ikke gjøre noe om klærne blir vasket nå... Begynner nok her og, bare barnerommet blir ferdigmalt og kommode er på plass. Kos deg med forberedelser, du :)

Skrevet
Takk det samme loevinna! :klem:

Nei det er ikke noe godt, du har vel vært litt plaget med hoftene du også?

Jeg har mine plager ja.. Har skeivt bekken jeg da.. noe som gir meg skeivhet i rygg og nakke.. Så jeg må være flink å trene og gå til kiropraktor med jevne mellomrom.. gjør jeg ikke det, og hoftene mine begynner å verke, ja da låser ryggen seg.. :sjenert: Men jeg er blitt vandt med det, hatt dette i mange mange år nå. Husker at første gangen jeg fikk vite dette , som 16-17 åring, så var mitt første spørsmål om dette ville være til noe hinder for eventuelle barn senere i livet. Det skulle ikkje være noe problem, men tror jeg kan risikere større sjans for bekkenløsning.. om jeg husker riktig nå da :ler: Men den tid den sorg :)

Takk i lige måde Impala!! :klem:

I dag er det litt farting på meg. Fint det men jeg er sliten i bekkenet allerde. :ler:

Ha en fin mandag alle sammen!!! :vinke:

Hvordan har dagen din vært? Håper du ikke har fått alt for mye vondt i bekkenet ditt... Må huske å ta det litt med ro også.. :klem:

Skrevet

Hei Smilevenn. :vinke:

Håper dagen din har vært bra og du ikke har slitt deg ut. :klem:

Skrevet

Håper du får en fin tirsdag! :klem:

Pssst. Rier på gang hos marthepia! :)

Skrevet

Smiiiiiileeeeee... Du må vakna!!!

Trenger strikkehjelp.. :sjenert:

Skrevet

Hei, hei alle sammen!!!

Ja jeg tok meg litt kg-fri uten å si fra.... Kanskje ikke helt lov det... :klø: ???

Usj, har farta litt nå, litt for mye kjenner jeg. Men i dag har jeg tatt det veldig med ro altså. Har hatt beøsk av søster'n så vi satt på verandaen i sola, drakk kakao, spiste appelsin og hørte snøen rant fra taket. Helt etter vår idyll! Så laget jeg middag og etter det har jeg vært litt skutt igjen.... Jada, så sånn går nå dagan!

:hoppe: litt for Marthepia da! Jeg måtte innom dagboka hennes i morrest og så at det var over. Så deilig for henne!!! :hoppe:

I går kjøpte jeg smokkesnor, ammeinnlegg og fikk arve brystskjold, albueskjell og ullinlegg. Ikke lenge til jeg skal kjøpe bleier!!! :hjerter: Som jeg gleder meg!!!! :danse: Så kjøpte jeg eget nøytralt vaskepulver til babissen ja men aller først må vi få satt opp stellekommoden så jeg får lagt litt på plass tror jeg.

Nå i kveld skal jeg slappe av og strikke. :sjarmor:

Skrevet
Smiiiiiileeeeee... Du må vakna!!!

Trenger strikkehjelp..  :sjenert:

Eg e våken? Ka e d for någe? Ka strikke du????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...