Gå til innhold

Dagboka mi vel!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Grattis med tredje trimester! :hoppe:

Du har så masse å glede deg til :legrine:

:klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Her var det mye kniping. Jeg bør vel la meg inspirere av det, men syns av en eller annen grunn det er ekkelt å knipe sånn. Vet ikke hvorfor... Har vel en funksjon, da, så kan vel sette igang like gjerne først som sist.

Fyller du ut sparkeskjema?

Ha en fin fredag!  :klem:

Ja det er veldig lurt at du blir inspirert! ;) Da blir det visst lettere etter fødselen også.

Ja jeg fyller ut ja. Men i dag var jeg litt kjapp til å stå opp så har jeg ikke hatt tid riktig enda. Dvs. babyen har faktisk ikke vært så våken men jeg regner med det kommer når jeg setter meg ned nå.

Så deg nok :ler:

I natt??? :klø: Da tror jeg jammen mannen var på kg!! :legrine: Dog vi satt lenge opp ja... :Nikke:

Grattis med tredje trimester! :hoppe:

Du har så masse å glede deg til :legrine:

GRATULERER SÅ MYE BURPEN-VENN!!!! :blomst:

Så hyggelig at du tar deg tid til å stikke innom!!!

Godt å høre at jeg har noe å glede meg til for i dag er bekkenet så vondt at jeg bare lengter etter krykker og vil bli ferdig ed dette så fort som mulig.... :sjenert:

Gratulerer med 3.trimester!! :hoppe:

Takk;) Det føles godt!!!! :hoppe:

Skrevet

I går var jeg på jentekveld i Oslo. Det var kjempehyggelig men i dag har jeg fått igjen... :roll: Jeg gikk vel kanskje tilsammen 400-500m tilsammen. Da stoppa vi halveis, satt i to timer og spiste før vi gikk tilbake. Og i dag har jeg så vondt i symfysen at jeg har bare lyst til å sette meg ned å grine.... :cry: Det har bare satt seg enda mer fremme nå den siste uken og det er så ubeskrivelig vondt. Helt greit at folk sier at nå begynner det jo å gå nedover men så mye mer vondt jeg har fått i det siste kan det bli enda lengre uker enn det har vært....

Jaja, det var dagens klaging men jeg må bare få det ut. Jeg orker ikke å gå rundt å grine til mannen hele tiden heller men han skjønner det nok for jeg er jo drittasur.... Stakkars mann, sikkert ikke alltid like lett for de å ha gravide i hus heller.

I dag har jeg og mannen vært på butikken og jeg har fått satt på sengeklærne våre. That's it og mere blir det nok ikke. Nå får jeg kose meg med kg og strikking resten av dagen.... :roll:

Men nå må jeg ta meg en dagbokrunde. :vinke:

Skrevet

Æsj, så kjedelig å høre at du har så vondt! :troest:

Lett for meg å si, men du har jo heldigvis noe nydelig å se fram til. Og da synes du nok at alle smertene var verdt det. Høres fornuftig ut å bruke resten av dagen på strikking og KG. ;)

Stor :klem:

Skrevet

Legen jeg var hos i går påsto at bekkenproblemer var en grunn til at folk ikke fikk så mange barn. Det var en grense for hvor mange ganger man orket å gå med det... Godt at venninnekvelden var hyggelig, da, selv om det har resultert i mer smerter.

Skrevet

Synd at du skal ha så vondt, smile! :troest:

Hva ble det til at du begynte å strikke på? Du snakket om et sett til turen hjem fra sykehuset? Eller strikker du på buksa til kofta? Jeg måtte rekke opp den ene stolpen på kofta, for det ble ikke symmetrisk. Går fort å strikke ny, da. :) Og så har jeg kjøpt grønne knapper. Men jeg stusser litt på at jeg skulle lage knappehullene allerede på den 3. pinnen.. For nå er jo hullene langt unna midten på stolpen.. Skal det være sånn, mon tro? :klø:

Takk for tipset om å hente opp flere masker på stolpene! Det var nødvendig, gitt! :kyss:

Håper bekkenet ditt kan gi deg litt pause framover. :klem:

Skrevet
Æsj, så kjedelig å høre at du har så vondt! :troest:

Lett for meg å si, men du har jo heldigvis noe nydelig å se fram til. Og da synes du nok at alle smertene var verdt det. Høres fornuftig ut å bruke resten av dagen på strikking og KG. ;)

Stor  :klem:

Takk for god :klem:

Ja jeg tipper jeg sier det i etterkant også at det var verdt det. Jeg kan vel nesten si det nå også, det er liksom ikke så fjernt når den sparker tilbake til meg og minner meg på seg selv ;) Men det var verre når den ikke gjorde det for da hadde jeg ikke noe å forholde meg til på en måte.

Legen jeg var hos i går påsto at bekkenproblemer var en grunn til at folk ikke fikk så mange barn. Det var en grense for hvor mange ganger man orket å gå med det... Godt at venninnekvelden var hyggelig, da, selv om det har resultert i mer smerter.

Jeg må vel nesten si meg fullt enig meg legen din. Før sa jeg alltid at jeg vil ha mange barn, nå er det kun en av gangen og tanken på et nytt svangerskap er helt grusomt. Men jeg glemmer vel det også... :klaske: Så trenger det faktisk ikke bli så ille neste gang men det vet jeg jo dessverre ikke noe om.

Ja det var hyggelig med venninnekveld og jeg var fullstendig klar ovet at jeg kom til å bli liggende store deler av dagen i dag men av og til er det faktisk verdt det for ellers hadde jeg blitt smågal, hvis jeg ikke er det allerede.... :sjenert:

Synd at du skal ha så vondt, smile!  :troest:

Hva ble det til at du begynte å strikke på? Du snakket om et sett til turen hjem fra sykehuset? Eller strikker du på buksa til kofta? Jeg måtte rekke opp den ene stolpen på kofta, for det ble ikke symmetrisk. Går fort å strikke ny, da.  :) Og så har jeg kjøpt grønne knapper. Men jeg stusser litt på at jeg skulle lage knappehullene allerede på den 3. pinnen.. For nå er jo hullene langt unna midten på stolpen.. Skal det være sånn, mon tro? :klø:

Takk for tipset om å hente opp flere masker på stolpene! Det var nødvendig, gitt! :kyss:

Håper bekkenet ditt kan gi deg litt pause framover.  :klem:

Ja en pause hadde vært godt ;) Men, men.....

Ja nå tenkte jeg å strikke ullbukse til jakken først før jeg strikker bomullsgenser/jakke som den lille kan ha fra sykehuset. Så holder jeg jo på med dåpskjolen også men jeg har jo så mye tid. :ler: Men jeg har akkurat begynt på ullbuksen da.

Men du er jo snart ferdig du også :tommel: 3.pinne? Jeg gjorde visst ikke det jeg, skulle de ikke være 3 cm brede eller noe? Jeg laget knappehull etter ca 1,5 cm mener jeg å huske. Da ble det ganske midt på!

Så blir sikkert jakken kjempefin med grønne knapper!!! Mine ble offwhite og siden vi har bare en garnbutikk i nærheten gadd jeg ikke fly mer for å finne noe annet men kunne egentlig tenkt meg grønne ja! :Nikke:

Lykke til!!! Det er jo så gøy!!! :hoppe:

Nå har jeg og mannen spist grandiosa til middag. Det er sjeldent det, heldigvis må jeg si, men sånn en sjelden gang kan det være godt. VI har også tatt en enkel helgevask her. Jeg har tørket litt støv og mannen har støvsuget så nå får det være bra. Lurt å ikke stille så store krav om dagen har jeg funnet ut!

Skrevet

:troest:

Godt du koste deg i går da :)

Skrevet
Jeg laget knappehull etter ca 1,5 cm mener jeg å huske. Da ble det ganske midt på!

Ja, jeg hadde en liten anelse om at det ble feil, men tenkte at det var sikkert rett siden det stod i oppskriften. ;) Jeg kommer nok til å rekke opp, for det går jo ganske fort å lage en ny stolpe.

Lykke til med buksa! Tenk så koselig å se babyen i selvstrikket kofte og bukse. :hjerter:

Skrevet

I natt??? :klø: Da tror jeg jammen mannen var på kg!! :legrine: Dog vi satt lenge opp ja... :Nikke:

:ler:

Det var på msn ;)

Skrevet
Ja, jeg hadde en liten anelse om at det ble feil, men tenkte at det var sikkert rett siden det stod i oppskriften.  ;) Jeg kommer nok til å rekke opp, for det går jo ganske fort å lage en ny stolpe.

Lykke til med buksa! Tenk så koselig å se babyen i selvstrikket kofte og bukse. :hjerter:

Ja det går fort å rekke opp heldigvis, så er det verdt det også.

Takk;) Det blir kjempegøy selv om det blir en liten stund til det passer.

:ler:

Det var på msn ;)

Det kan kanskje stemme ja ;)

Skrevet

:vinke:

Håper det går bedre med hoftene dine etter fødselen, så du ikke helt mister lysten på flere barn :)

Skrevet

I dag hadde jeg tenkt å bake litt :)

Kommer innom med rapport senere :klem:

Skrevet
:vinke:

Håper det går bedre med hoftene dine etter fødselen, så du ikke helt mister lysten på flere barn :)

Ja det hadde vært godt eller så glemmer jeg kanskje smertene etterpå.... Men uansett skal jeg nå ta en unge av gangen ;)

I dag hadde jeg tenkt å bake litt :)

Kommer innom med rapport senere :klem:

Oh jeah!!!! :hoppe: Jeg gleder meg!!!!

Skrevet (endret)

*gomler sjokolade* :overrasket:

Fikk akkurat melding fra ei venninne som fikk babyen sin nå!!! :hoppe: Jeg må nok innrømme at jeg er ørlitt misunnelig, men det er ikke såååå lenge siden jeg traff henne sist og da var hun bare noen uker lengre enn jeg er nå så sånn sett kan jeg se at tiden kan gå fort!

Nå er det ingen planer for resten av dagen, bare strikke og slappe av. Sola var her på morgenen men den ble visst borte :( Jeg som hadde seriøse planer om å sitte på verandaen.

Endret av smile
Skrevet

Grattis med 28 uker litt på etterskudd. :hoppe: Nå er det ikke lenge igjen, og da skal du se bekkenet ditt skjerper seg ganske raskt. :klem:

Ha en fin søndag, vennen. :)

Skrevet

Heisann :vinke:

Ville bare innom og ønske deg en fin søndag, og en fin start på neste uke :)

Trist å høre at du har så vondt av bekkenløsningen. Det er ikke godt å ha vondt i hoftene sine, uansett graviditetsplager eller ikke.. :riste:

Skrevet
Grattis med 28 uker litt på etterskudd.  :hoppe: Nå er det ikke lenge igjen, og da skal du se bekkenet ditt skjerper seg ganske raskt.  :klem:

Ha en fin søndag, vennen.  :)

:hoppe: Jepp, det er godt for hver dag som går! Jeg vil jo heller ha litt ekstra vondt for den lille noen uker til istedet for at den skal komme. Det skal jeg greie, men når vi kommer til midten av mai vil jeg tro at nok er nok. :ler:

Heisann :vinke:

Ville bare innom og ønske deg en fin søndag, og en fin start på neste uke :)

Trist å høre at du har så vondt av bekkenløsningen. Det er ikke godt å ha vondt i hoftene sine, uansett graviditetsplager eller ikke..  :riste:

Takk det samme loevinna! :klem:

Nei det er ikke noe godt, du har vel vært litt plaget med hoftene du også?

Nå har vi spist en god middag og jeg koser meg på sofaen. Har sett litt på farmen og strikket litt. Har egentlig lyst til å lage noe ekstra godt til kvelds eller til kaffen men fantasien stopper. Kanskje det blir vafler eller sveler??? :sikle: :klø:

Har fått litt sånn dilla merker jeg. Nå har jeg lyst til å begynne å vaske opp babyklærne til den lille og sette i stand litt. (bl.a sette opp stellekommoden og få inn rene klær i den :hjerter: )

Er det litt tidlig?? Jeg har nok veldig i bakhodet at jeg kan få svangerskapsforgiftning og blir enda mer liggende selv om alt er helt bra nå. I tillegg så gleder jeg meg så sinnsykt til å treffe lillesmile at det er ubeskrivelig så jeg vil få unna alt så tiden liksom skal bli kortere....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...