Gå til innhold

Dagboka mi vel!

Fremhevede innlegg

Skrevet
Kvinnedagen i dag ja..?! Det tror jeg ikke blir feiret på noe vis her hjemme :legrine:

Men jeg fikk veldig lyst på kake :sikle:

Nei feire kvinnedagen :ler: da hadde jeg følt meg som ei skikkelig rødstrømpe!! :ler:

Men kake kan vel ta allikevel!!!

Lillesmile er godt i gang med festen kjenner jeg....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørte jeg kake? :ler:

Skal på 8. mars-arragement i kveld, er vel ikke umulig at det blir kake der... :ler:

Skrevet

Har for øvrig gått i mange 8. mars tog, tidvis bærende på stort rødt flagg :sjarmor: *rødstrømpe*

Skrevet
Har for øvrig gått i mange 8. mars tog, tidvis bærende på stort rødt flagg  :sjarmor:  *rødstrømpe*

:overrasket:

:hoho:

Skrevet

:ler:

Husker jeg kom for seint på konfirmasjonundervisninga fordi jeg insisterte på å gå i toget først. Kjekt med kvinnelig, progressiv prest... ;)

Skrevet

:ler: Trodde dette var sånt som skjedde for 50 år siden jeg :ler:

En helt annen ting, jeg holder på å se på flybilletter men jeg vet at gate'en ofte er helt innerst dit jeg skal og det blir heslig langt å gå på Gardermoen. Hva skal til for at jeg kan få litt hjelp som de gamle?? Må jeg bestille noe ekstra??? Orker ikke helt tanken på å gå hele veien for da vet jeg at det blir rimelig vondt etterpå.

Skrevet

Du kan ikke ringe flyselskapet og høre de kan hjelpe deg på et eller annet vis?

Daria jeg digger deg :sjarmor:

:klem:

Skrevet

Du kan bestille rullestol ved å ringe til flyselskapet før du ankommer flyplassen (eller når du har kommet dit). Men vanligvis vet de sånn ca hvilken gate det sannsynligvis blir (nord-norge er helt i enden bl.a) :)

Skrevet
Du kan ikke ringe flyselskapet og høre de kan hjelpe deg på et eller annet vis?

:klem:

Jo jeg kan sikkert det... usj, liker ikke sånne telefoner.

Du kan bestille rullestol ved å ringe til flyselskapet før du ankommer flyplassen (eller når du har kommet dit). Men vanligvis vet de sånn ca hvilken gate det sannsynligvis blir (nord-norge er helt i enden bl.a) :)

Rullestol :ler: Jeg får panikk! :ler: Jeg bruker jo ikke krykker nå selv om jeg av og til drømmer om det.... :sjenert:

Ja jeg vet sånn ca.hvilken gate det er fra, men det varierer litt med hvilket type fly det er tror jeg. ;)

Skrevet

Men jeg må ikke betale for dette?

Skrevet
Daria jeg digger deg  :sjarmor:

:sjarmor:

Men jeg må ikke betale for dette?

Tror det er standard ekstraservice, kan ikke tenke meg at de tar betalt for sånt.

Skrevet
:sjarmor:

Tror det er standard ekstraservice, kan ikke tenke meg at de tar betalt for sånt.

Ikke godt å vite med disse sleipe selskapene... :sjenert:

Skrevet

Det er ikke noe skam i å be om rullestol når man sliter med hoftene vet du :)

Jeg ville også bedt om det hvis jeg måtte gå helt ned til enden av Gardermoen.. Det er laaaaaaaaangt dit jo :ler:

Og nei, jeg kan ikke drømme om at det koster penger :)

Skrevet

Nei det bøe vel ikke koste penger. Jeg får manne meg opp og ta en tlf men aller først må jeg få bestilt billettene ;)

Tenkte jeg skulle lage seibiff til middag i dag jeg men så kom mannen hjem og sa han var så utrolig lite fiskehumør.... Lettvindt! :roll: Er egentlig ikke i fiskehumør jeg heller men ett fiskemåltid MÅ vi ha i uka for den lille i magen om ikke annet ;)

Skrevet

Fisk er bra ja! Jeg prøver å lage fiskemiddag to ganger i uka, et med torsk og et med laks :)

Det er forresten mange gode oppskrifter på godfisk.no :)

Skrevet

Takk! Da skal jeg inn og sjekke. Jeg liker ikke fisk og er kjempefornøyd med å få ett måltid i uka... Jeg burde nok vært flinkere altså.

Skrevet

Takket være Mrs.N ble det fisk allikevel og jeg hadde alle ingrediensen!!! :tommel:

Skrevet

Vi har så godt som aldri fisk til middag... :sjenert: Og hvis vi gjør, så er det fiskeboller eller noe annet som ikke er skikkelig fisk. Litt dårlig samvittighet overfor knøttet i magen, men jeg spiser makrell i tomat på brødskiva et par ganger i uka også tar jeg omega 3. Det må da hjelpe litt om ikke annet.

Skrevet

Barn som reiser alene på Gardermoen blir kjørt med sånne elektriske biler, i hvert fall har jeg sett det flere ganger. Du kan høre om det er mulighet for å bestille en slik en, så slipper du å rulle i rullestol, hvis du synes det er litt kjipt. :)

Du er jo kjempeflink til å knipe! :klappe: Har du noen triks å dele? Jeg har funnet kun 1 stilling jeg kan trene i. :sjenert: Jeg står på alle fire, med rompa i været, støtter meg på albuene, knærne fra hverandre og tærne sammen. Dette er eneste stillingen av de i brosjyren hvor jeg klarer å finne knipemusklene. Jeg strammer riktignok masse annet og må holde pusten samtidig, men sålenge det knipes inni der, så er det kanskje rett? :klø:

Fisk er vanskelig, altså. Likte så godt kokt torsk tidligere, men nå i svangerskapet har det ikke vært det helt store.. :sjenert: Blitt mye fiskegrateng og fiskeboller for å lure i seg litt fisk til lille krabaten. ;)

Skrevet

Fisk er bra for deg ;)

Kakao: Er det snakk om knipeøvelser for der nede? Du vet at du ikke skal holde pusten? Jeg var hos fysioterrorist på mandag og der fikk jeg beskjed om å gjøre to ulike typer øvelser (som kan gjøres om man sitter, ligger eller står):

1. Trekk inn alle musklene sammen fort og slipp fort igjen. Gjenta 10 ganger 3-4 ganger daglig

2. Trekk inn alle musklene sånn halvveis inn og hold i ca 10 sekunder. Gjenta 10 ganger 3-4 ganger daglig

Du må ikke holde pusten eller bruke magemusklene/lårmusklene, for da gjør du det feil. Og du skal ikke bekymre deg for om du ikke "kjenner" at du trekker inn alle musklene med en gang, det kommer etter et par uker (og det gjorde det for meg når jeg først begynte) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...