Gå til innhold

Dagboka mi vel!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du forbereder deg på fødsel, skjønner jeg? Skal ikke lage kutt der nede enda, skjønner du. Fort deg å gro sammen så det ikke svir for mye på bassengtreningen...

Er det ikke hyggelig å sitte i mange timer og høre på at noen bare snakker om seg, da? Er vel ikke sånn at du og har noe å si?

Uansett... Ha en fin onsdag. :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gikk faktisk og kjøpte meg en barbermaskin for å få fikset bikinilinjen, for det er absolutt ikke mulig å se hva jeg eventuelt barberer.. Og det høres så fryktelig flaut ut å måtte dra til akuttmottaket pga skader man fikk av intimbarbering :ler:

Noen som vet om gravide kan bruke veet forresten? Jeg har ikke funnet noe ut om det så har latt den være, men den er kjempekjekk for binikilinjer da.

Skrevet
Å hun ja.. :ler: Jaja.. Du får duppe av mens hun snakker... Med øynene oppe.. :ler:

Du må få mannen til å hjelpe deg med shavinga ;) Det er både praktisk og gøy..  :sjarmor:  :ler:

Jeg duppet faktisk ikke av. Det hjelper å si jaha, nehei og tja innimellom. :ler:

Jepp, jeg spurte mannen her om han kunne hjelpe meg men han var på arbeid i dag så tenkte jeg jeg kunne prøve selv før jeg skulle ta et bad.... Neste gang må han nok hjelpe til, kan tenke meg at det er gøy ja!! :ler:

Du forbereder deg på fødsel, skjønner jeg? Skal ikke lage kutt der nede enda, skjønner du. Fort deg å gro sammen så det ikke svir for mye på bassengtreningen...

Er det ikke hyggelig å sitte i mange timer og høre på at noen bare snakker om seg, da? Er vel ikke sånn at du og har noe å si?

Uansett... Ha en fin onsdag.  :klem:

Jaja, alt må prøves ut! :ler: Tror ikke det ble så stort kutt for det svei ikke da jeg la meg i badekaret men det blødde litt men det gjør det vel lett på så tynn hud.

Faktisk fikk jeg sagt litt jeg også men det var koselig for det altså. Det er jo hyggelig å bare komme seg litt ut blandt folk. ;)

Jeg gikk faktisk og kjøpte meg en barbermaskin for å få fikset bikinilinjen, for det er absolutt ikke mulig å se hva jeg eventuelt barberer.. Og det høres så fryktelig flaut ut å måtte dra til akuttmottaket pga skader man fikk av intimbarbering :ler:

Noen som vet om gravide kan bruke veet forresten? Jeg har ikke funnet noe ut om det så har latt den være, men den er kjempekjekk for binikilinjer da.

Ja jeg har barbermaskin-hode som jeg bytter ut på epilatoren min. Det er veldig kjekt. Jeg har jo aldri kuttet meg på det før men jeg skulle være så bråtøff og ta en sveip uten speil da.... Jeg gjør ikke det igjen for å si det sånn. Vondt i bekkenet fikk jeg av å sitte sånn også... :sjenert:

Akuttamotaket ja :ler: Hadde vært flaut å komme på føden med fullt av hakk og røde prikker der nede også :ler:

Jeg vet faktisk ikke om veet jeg. Jeg husker jeg prøvde det for noen år siden men det svei sånn på meg og etter jeg fikk den epilatoren med barberhodet har jeg ikke brukt noe annet. Jeg bruker epilator bare på beina da. Kan ikke fordra å prøve bikinilinja med den engang!

Skrevet

Nå har jeg vært på lunsj og jeg kom hjem til ferdig middag! Snille mannen min! :hjerter_rundt:

Så fikk jeg jo se at Burpen har fått jenta si!!! :hoppe: Det gikk jo utrolig fort!!!

Må si jeg gleder meg bare mer og mer til fødselen nå! Og hadde lillesmile vært klar skulle jeg mer enn gjerne født nå! Jeg begynner å bli litt lei av å gå sånn faktisk.... :sjenert: Men det skyldes nok bekkenet.

Nå skal jeg slappe av litt før jeg tar en liten sjau i huset. Vi har klart å ha det så ryddig rent ei god stund men nå holder det på å bli litt smårot igjen så jeg må ta det før det blir for mye. Det er nok gjort på 15 minutt tenker jeg. Så får jeg se om bekkenet orker mer så jeg får tørket litt støv på stua og kjøkkenet. Det er så deilig å ha det i orden.

Vi har forresten fått bilsete til lillesmile nå. Mannen syntes jeg kledde å bære det da jeg tok det inn fra bilen. Nå skal jeg sette det bort med et teppe over så er det helt klart til lillesmile kommer! *drømme*

Nå er det ikke mye vi mangler på listå vår!!! Jeg mangler vel bleier, salver etc., gulpekluter, ammeinnlegg og amme-bh. That's it ;)

Jeg har forresten kjøpt en bomullsjakke i str.62 men lurer på om vi må ha en i 56 også for det kan jo være litt for kaldt med bare bukse, body og ullpledd over selv om det er mai/juni. Eller så skal jeg finne en ålreit genser... Men det er ikke så lett i nøytral farge... Kanskje jeg skal strikke en bomullsjakke heller???? JAAAA! Det fikk jeg kjempelyst til! Så får lillesmile noe helt eget hjem fra fødselen også!!! :hoppe:

Det buksen, bodyen og lua går i grønn og offwhite så da må jeg matche det ;)

Oi-shit, dette ble langt innlegg, kanskje jeg ikke fikk sagt så mye under lunsjen i dag allikevel. :hoho:

Nuvel, nå må je snart sette i gang med å rydde! :sjarmor:

Skrevet

Jeg ble så utrolig klar for å møte babyen vår nååååååå!!!! Men jeg vil jo egentlig ikke det heller riktig enda :ler:

Skrevet
Oi-shit, dette ble langt innlegg, kanskje jeg ikke fikk sagt så mye under lunsjen i dag allikevel. :hoho:

:ler: Kjenner noen sånne pratmakere, jeg og, men det som er verre, er folk som sier kjempelite! Da får jeg helt hetta. :ler:

Jøss, så flink dere har vært til å bygge rede! :tommelsmil: Vi skal kjøpe seng i dag, og se på vogn først. Gleder meg, for nå først er vi ordentlig i gang med shoppingen. :)

:klem:

Skrevet
:ler:  Kjenner noen sånne pratmakere, jeg og, men det som er verre, er folk som sier kjempelite! Da får jeg helt hetta.  :ler:

Jøss, så flink dere har vært til å bygge rede! :tommelsmil: Vi skal kjøpe seng i dag, og se på vogn først. Gleder meg, for nå først er vi ordentlig i gang med shoppingen.  :)

Ja det er faktisk verre når det ikke sies noe! :Nikke:

Ja redebyggingen har starter for fullt! Men jeg stresser ikke med det siste. Noe må jeg ha å kose meg med i april-mai også. Så må jeg uansett vente på ny lønning nå. :ler:

:vinke: til Pi@-mor!

Nå er jeg sikker på at det er kynnere jeg har. Fikk en i sted og da var hele magen stram, ikke bare nederst som den har vært. Men det er jo hyggelig at livmora gjør seg klar. Så leste jeg at på slutten av svangerskapet var det bra med kynnere for det kunne korte ned åpningstiden i fødselen!!! :hoppe: Og det vil jeg veldig gjerne!!!! Jeg vil ha burpen-fødsel! :ler:

Nå har vi ryddet her så nå er det så fint og rent igjen. Deilig det. Nå er det strikkepause i sofaen.

Skrevet

Så koselig det er å stikke innom boka di. Det gode humøret ditt smitter alltid. :)

Ha en fin kveld og kos deg med strikking. :klem:

Skrevet
Så koselig det er å stikke innom boka di. Det gode humøret ditt smitter alltid.  :)

Ha en fin kveld og kos deg med strikking.  :klem:

Takk Frida Frosk! Men jeg må atter en gang presisere at jeg føler det ikke sånn selv alltid.... men det er jo bra det oppleves sånn for andre! :ler:

Nå har vi vært hos gode venner på :kaffe:

Er egentlig veldig trøtt men så er det veldig koselig å sitte litt oppe her hjemme også, det er jo egentlig kjedelig å sove selv om det er godt liksom.

I morra skal jeg :trene: bekkenet igjen. Må jammen meg bli sprek dere nede jeg så mye som jeg kniper.

Har forresten fått nabokatten på besøk som lillepusen vår er så glad i. Det er så vittig å se på de for de leker hele tiden. Jeg får litt lyst på en katt til men nå MÅ jeg styre meg.... Jeg har jo sagt at det neste nå skal bli :babysmokk: vår!!!

Skrevet

:vinke:

Hoppet over kynner-diskusjonen jeg... ;)

Skrevet

har ikke kjent noen kynnere ennå, jeg...

men det gjøre vel ikke noe det? :sjenert:

lykke til med bekken-trening i dag! :klem:

Skrevet
:vinke:

Hoppet over kynner-diskusjonen jeg... ;)

;)

har ikke kjent noen kynnere ennå, jeg...

men det gjøre vel ikke noe det?  :sjenert:

lykke til med bekken-trening i dag!  :klem:

Nei det tror jeg ikke gjør noe som helst! Jeg skjønner nå at jeg har hatt det noen uker også men det har ikke vært så mye da. Jeg har bare ikke tenkt på at det kan være kynnere. :klaske:

Men nå er det frokost-tid! Før måtte jeg nesten løpe ut på kjøkkenet for å få meg frokost men nå er jeg ikke så sulten lenger... kanskje litt dumt det men jeg tror kroppen har fått nok å tære på å i begynnelsen av svangerskapet. :ler:

Men jeg får vel smøre meg litt mat allikevel. ;)

Skrevet

GRATULERER MED DAGEN ALLE SAMMEN!!!!

:blomst:

Er kanskje ikke så mange som husker på oss????

Skrevet

Har faktisk fått to gratulasjoner på sms i dag, så det må da være noen som husker på oss. :ler:

Grattis til deg også. Det er vel lov å spise kake i dag da... :sjenert:

Skrevet

Kake i dag også??? Spiste i går også jeg.... :sjenert:

Jepp uri! 8.mars!

Skrevet

var det noen som sa kake?

:sikle:

:ler:

Gjest marthepia
Skrevet

Kvinnedagen i dag ja..?! Det tror jeg ikke blir feiret på noe vis her hjemme :legrine:

Men jeg fikk veldig lyst på kake :sikle:

Skrevet

Huff ja jeg fatter ikke hvorfor det blir så mye kakesnakk her jeg... :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...