Gå til innhold

Dagboka mi vel!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kan jeg spørre åssen dere kjenner kynnere? Jeg har merket at nederste delen av magen blir litt stram, men er ikke hele magen :klø: Bare nederst, vet ikke helt om det er kynnere eller barnet som ligger helt ytterst og presser ut lissom...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er nederste del av magen som blir hard. Også er det litt ubehagelig, ikke veldig vondt, men nesten sånn mensmurringfølelse.

:ler: Jeg er så god på å forklare.

Det varer ikke så lenge om gangen.

Skrevet
:overrasket: Ja men da er det det jeg har også??? Mamma kjente på magen min engang jeg hadde sånn og hun mente det ikke var det siden det bare var nederste del. Det må visst være hele livmora??? :klø: Men det skal vel ikke gjøre vondt? Min blir bare hard, spesielt når jeg reiser meg opp.
Skrevet

:Gjesp: Jeg sovnet visst allikevel. Husker jeg slo av hotel cæsar, thats it. Så nå har jeg ikke hodepine :ironi:

Jeg vil ha potetgull med ost og løk nå!!!!! :grine:

:sjenert:

Jeg? Gravid??? :overrasket:

Skrevet

Jeg tror jeg er er unormal for tida :sjenert:

Har alltid vært glad i godteri, kaker og sånne ting. Men etter at jeg ble gravid har jeg nesten ikke smakt det, og har heller ikke lyst på :overrasket:

Måtte det bare vare!

Skrevet

Nyyyyyyyyyyyyt det Impala! Det er jo det aller beste for den lille også!!

Skrevet

Akkurat om hele magen blir hard ved kynnere kommer jo an på hvor langt opp livmora går, gjør det ikke det? Du vet jo sånn ca hvor langt opp livmora ligger så hvis det blir hardt opptil der den slutter så vet du jo at det er den :)

Kynnere har jeg hatt lenge egentlig.. Noen ganger kan jeg kjenne de, men det er vanligvis når jeg er i bevegelse. Får de nesten hver gang jeg går på butikken og av og til blir det sånn at jeg kjenner at jeg vil sette meg ned og hvile litt. Det kjennes akkurat ut som menssmerter pluss at magen blir steinhard :)

Skrevet
Jeg? Gravid??? :overrasket:

:ler: det var kanskje på tide at du fant det ut? :sjenert::legrine:

Skrevet
Akkurat om hele magen blir hard ved kynnere kommer jo an på hvor langt opp livmora går, gjør det ikke det? Du vet jo sånn ca hvor langt opp livmora ligger så hvis det blir hardt opptil der den slutter så vet du jo at det er den :)

Kynnere har jeg hatt lenge egentlig.. Noen ganger kan jeg kjenne de, men det er vanligvis når jeg er i bevegelse. Får de nesten hver gang jeg går på butikken og av og til blir det sånn at jeg kjenner at jeg vil sette meg ned og hvile litt. Det kjennes akkurat ut som menssmerter pluss at magen blir steinhard :)

Ja men det er ikke hardt så langt opp som livmora er. Det er derfor jeg har stusset.... Det er hardt fra litt under navlen og ned, akkurat som i et bredt belte, men livmora mi går jo ganske mange cm over navlen nå. (ca 6-7 cm) Det er derfor jeg ikke har trodd at det er kynnere... Hm... jeg ble ikke noe mer klok nå men jeg skal til lege på fredag så da kan jeg spørre.

:ler: det var kanskje på tide at du fant det ut?  :sjenert:  :legrine:

:sjenert:

:ler:

Skrevet
Ja men det er ikke hardt så langt opp som livmora er. Det er derfor jeg har stusset.... Det er hardt fra litt under navlen og ned, akkurat som i et bredt belte, men livmora mi går jo ganske mange cm over navlen nå. (ca 6-7 cm) Det er derfor jeg ikke har trodd at det er kynnere... Hm... jeg ble ikke noe mer klok nå men jeg skal til lege på fredag så da kan jeg spørre.

Ja, akkurat slik har jeg det og, så derfor jeg stusser litt på at det er kynnere... :klø:

Hehe, sorry at dagboka di blir en lang kynnerdiskusjon, men supert hvis du spør på fredag! :)

Skrevet

Helt greit at dette blir en kynnerdiskusjon for jeg lurer sånn på dette selv. Jeg må spørre ja. Har hatt en sånn stramming i dag allerede så ikke vet jeg.

Nå er det deilig frokost her. Noen som vil ha?

Skrevet

Har nettopp spist frokost.. Men ellers takk ;)

Planer for dagen da?

Skrevet

Nei idag er det faktisk lite planer. Men jeg skal på lunsj etterpå til noen. Egentlig ei skravlehøne så jeg blir vel gåen når jeg er ferdig der. :ler:

Ellers har jeg faktisk ingen planer og det er litt dumt og litt godt. Lurte på om jeg skulle få tørket litt støv her. Blir så sløv når jeg ikke har så mange planer.

Men jo, jeg tenkte å ta meg et bad før lunsjen. :sjarmor:

Skrevet

Glemte å :hoppe: og :danse: litt for Burpen som er i fødsel!!!!! :smile:

Skrevet

:ler:

Man kan bli litt sløv av å være sløv.. :ler: Men det er sånn det skal være når man går med bekken problemer og mage som til tider er i veien ;)

Godt du har noen å skravle med verftfall ;)

Skrevet (endret)

Jeg har noen å skravle med??? Her snakker vi hun har noen å snakke til!!!! :hoho: Det er det som er slitsomt!!! :ler:

Ja en blir sløv men det er jo litt godt ja.

Mage som er i veien ja... Skal på bassengtrening i morra så jeg tenkte jeg måtte shine litt her og der med epilatoren/barberhode så jeg tok en sjans på å ta bikini-linja uten speil... Joda et kraftig kutt ble det.... :forvirret: Så magen er i veien ja!! :ler:

Endret av smile
Skrevet

Å hun ja.. :ler: Jaja.. Du får duppe av mens hun snakker... Med øynene oppe.. :ler:

Du må få mannen til å hjelpe deg med shavinga ;) Det er både praktisk og gøy.. :sjarmor::ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...