iss Skrevet 2. mars 2007 #2241 Skrevet 2. mars 2007 Slipper å tenke på permisjonssøknad jeg da, fordi jeg ikke har fast jobb! Men vi driver å finner ut av dette med foreldrepenger da... Og vanlig permisjon og ferie og sånt...
Gjest marthepia Skrevet 2. mars 2007 #2242 Skrevet 2. mars 2007 Er på en liten dagbokrunde nå jeg. Har endelig litt tid til overs Hvordan er formen hos deg? Hos meg er den ganske bra. Begynner å bli litt utålmodig, men ellers bra Ser du spekulerer på det med permisjonssøknad. Jeg har ikke peiling på akkurat det, men har du ikke vært på NAV eller tatt en telefon dit og spurt? Mye av det som har med søking av ditt og datt er vanskelig og komplisert synes jeg. Godt jeg har sambo som forstår seg på det og tar seg av sånt. Jeg skriver som regel bare under jeg og leverer Ha en flotters helg
smile Skrevet 2. mars 2007 Forfatter #2243 Skrevet 2. mars 2007 til alle!!! Skal ta en runde i morra hvis jeg rekker og svare. Jeg skulle egentlig ha sendt søknad før helga men ringer nok NAV på mandag og får de siste svarene før jeg sender da. Ha en fin helg alle!!!
Burpen Skrevet 2. mars 2007 #2245 Skrevet 2. mars 2007 Jeg var også værre en periode, før det plutselig snudde Krysser fingrene for deg... Det kan ikke skade, hvertfall :rosasmil: Nå er det så lenge siden (lenge nok til at jeg ikke husker, hvertfall) vi styrte med permisjonspapirer, at jeg huser ikke helt åssen det var, men jeg trodde vi skulle søke seinest tre uker før permijonsstart, jeg... Jaja, penger blir det vel uansett Ha en fin fredagskveld
Loevinna Skrevet 3. mars 2007 #2246 Skrevet 3. mars 2007 Jeg har aldri hatt bekkenløsning, men jeg har hatt problemer med bekkenet selv i mange år.. Ikke det at jeg vet om det er i nærheten av samme smertene, men ville bare si at jeg føler med deg.. Det er ikke morro med smerter i det hele tatt.. Håper du blir litt bedre snart.. om det er mulig.. Ha en fin helg iallefall!
smile Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #2251 Skrevet 5. mars 2007 Hei alle sammen!!!! Ja jeg har hatt en kjempefin helg! Har hatt besøk av ei venninne og vi har kosa oss masse. Har hatt litt dårlig samvittighet fordi jeg har vært passiv men hun viste jo full forståelse for det. Kjekt å få besøk som finner fram i skuffer og skap selv og til og med vasker opp og ordner!!! I dag MÅÅÅÅÅ jeg få levert søknaden til permisjon. I papirene fra kommunen står det senest 3 mnd før forventet fødsel. Derfor tror jeg at jeg stikker innom jobben i dag så jeg slipper en dag med postgang. Så kan jeg ta lunsjen med de også. Men aller først må jeg ringe NAV... Er en del jeg ikke helt skjønner enda.... I går kjente jeg lillesmile hikket for første gang. Det var små søte hikk som ikke ga seg. Stakkars liten! Jeg bare gleder meg mer og mer til å møte den lille, lurer veldig på hvordna den ser ut, hvem blir den lik, får den masse hår??? Så har jeg glemt å for 27 uker... Jaja, ikke mange dagene til 28 nå og 3.trimester!!! Hjelpes som tiden går men det er jo bare fantastisk!!!!
Pi@ Skrevet 5. mars 2007 #2252 Skrevet 5. mars 2007 Spent på hva du finner ut angående levering av permisjonspapirene. Jeg trodde også, som noen andre her, at de skulle leveres senest 3 uker før permisjonen starter. For meg blir det ganske komplisert i forhold til utregning av permisjonspengene pga jobbytte og store forskjeller i månedslønn, og så kommer vi til å dele permisjonen ganske likt så vi har snakka om å avtale et møte på nav for å få helt klarhet i hva som gjelder.
Burpen Skrevet 5. mars 2007 #2253 Skrevet 5. mars 2007 27 uker Jeg husker jeg følte meg så bra som en verdenmester når jeg hadde kommet så langt, for da skulle jeg jammen meg holde på henne ei uke til, og i uke 28 overlever 9 av 10 som blir født, og det var en stooooor lettelse å føle at ting var "trygt" Høres ut som at du har htt en fin helg! Det er godt å ha venninner som finner fram selv, og som ikke må vartes opp :rosasmil: Ha en kjempefin dag, snuppa! ...må bare si at jeg blir så glad av å se når du har vært innom boka mi, for du har så "god-humør"-avatar!
Mrs N Skrevet 5. mars 2007 #2255 Skrevet 5. mars 2007 Hikking er morsomt ja. Men jeg skjønner ikke helt hvorfor jeg får hikke samtidig som knøttet? Er det bare for å plage meg tro? for 27 uker ja!
smile Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #2256 Skrevet 5. mars 2007 Spent på hva du finner ut angående levering av permisjonspapirene. Jeg trodde også, som noen andre her, at de skulle leveres senest 3 uker før permisjonen starter. For meg blir det ganske komplisert i forhold til utregning av permisjonspengene pga jobbytte og store forskjeller i månedslønn, og så kommer vi til å dele permisjonen ganske likt så vi har snakka om å avtale et møte på nav for å få helt klarhet i hva som gjelder. ← Jeg lurer på om dette varierer fra hvem du er ansatt av. I den kommunen jeg jobber skulle dette leveres senest tre mnd. før forventet fødsel så det spørs om du ikke må høre med arbeidsgiveren din etterhvert. Jeg ringte NAV også men der hastet det ikke sånn. Der holdt det en mnd. før fødsel. Men som sagt virker det som det varierer fra sted til sted. I dag har jeg iallefall levert til arbeidsgiver. 27 uker Jeg husker jeg følte meg så bra som en verdenmester når jeg hadde kommet så langt, for da skulle jeg jammen meg holde på henne ei uke til, og i uke 28 overlever 9 av 10 som blir født, og det var en stooooor lettelse å føle at ting var "trygt" Høres ut som at du har htt en fin helg! Det er godt å ha venninner som finner fram selv, og som ikke må vartes opp :rosasmil: Ha en kjempefin dag, snuppa! ...må bare si at jeg blir så glad av å se når du har vært innom boka mi, for du har så "god-humør"-avatar! ← Ja jeg må innrømme jeg har tenkt som deg. For hver dag som går øker sjansen for at sjarmtrollet vårt kan overleve. Men jeg håper så inderlig at den vil være der mye lengre for jeg har ikke bare god erfaring med premature gjennom jobben. Problemet er ofte seinskader som ikke så altfor mange snakker om. Ja det er godt med venninner som finner fram og sier fra. Da slapper jeg mye mer av også!!! Så bra du blir glad av avataren min, jeg synes den er søt ja men ikke alltid jeg føler meg sånn, iallefall ikke nå om dagen En fin dag til deg også og mange rie-vibber fra meg til deg!!! GOD MANDAG :-D ← God mandag til deg også snuppa!!!
Pi@ Skrevet 5. mars 2007 #2257 Skrevet 5. mars 2007 Jeg lurer på om dette varierer fra hvem du er ansatt av. I den kommunen jeg jobber skulle dette leveres senest tre mnd. før forventet fødsel så det spørs om du ikke må høre med arbeidsgiveren din etterhvert. Jeg ringte NAV også men der hastet det ikke sånn. Der holdt det en mnd. før fødsel. Men som sagt virker det som det varierer fra sted til sted. I dag har jeg iallefall levert til arbeidsgiver. ← Da skjønner jeg.
smile Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #2259 Skrevet 5. mars 2007 Mrs. N: Ja hikking er søtt men trodde nesten bevegelsene skulle være større men de føles vel stor nok for den lille. Jeg hikker nesten aldri jeg... Pia: bra! angelou: *************** Det ble tacorester til middag i dag, kjapt og enkelt og lite oppvask. Nå er det hviletid på sofaen med litt brodering etter litt søvn tenker jeg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå