Gå til innhold

Dagboka mi vel!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg elsker også å skravle før vi sovner. Jeg skravler forsåvidt når jeg sover også... :sjenert:

Heldigvis er mannen som meg, bortsett fra at han ikke skravler i søvne da, men kjempekoselig å snakke litt om magen og forventninger og ellers om alt og ingenting etter at man har lagt seg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skravler også, og tror stadig vi har kommet til enighet om diverse, men så viser det seg å ha vært en ren monolog fordi gubben hadde sovna uten at jeg merket det :ler:

:klem:

Skrevet
:hjerter_rundt:

Det er vel ikke mulig å dele på han mannen vel..? :sjenert:

:sjarmor: Nei endelig har jeg fått formet han i mitt bilde så nå vil jeg jammen ha han for meg selv. :ler:

Heeeeeeeeeeldige smile! :Nikke::hjerter_rundt: Hvor får man sånne mannfolk fra? Akkurat som *kosejoker*, vil jeg være med på delingsen! :Nikke:

Jeg eeeeelsker å skravle i senga, men sambo kan ikke fordra det :sur:

Ha en fin tirsdag, og lykke til på persiennejakt! :kose:

Tror ikke jeg tør å fortelle hvor man finner sånne mannfolk, dere kommer til å le dere ihjel! :ler:

Synes det er dårlig av smile og ikke fortelle oss hemmeligheten sin.. :sur:

:sjarmor:

:Nikke:

Men jeg lever fortsatt i håpet, altså, for hun skulle jo farte litt idage Er ikke sikkert hun har vært her og sett etterspørselen vår! *håpe*

Back!!! :ler:

Skrevet
Tror ikke jeg tør å fortelle hvor man finner sånne mannfolk, dere kommer til å le dere ihjel! :ler:

hmmm :sjenert: nå ble jeg nysgjerrig...

Skrevet
:vinke:

Her hadde det skjedd mye... Morsom lesing.

Kjempekoselig å ligge sånn og snakke om ting og tang. Vi gjorde det masse før, men har litt forskjellig døgnrytme, så etterhvert har det blitt hvis jeg fortsatt er våken, eller hvis mannen kommer innom soverommet og legger seg ned litt før han går igjen... Ellers er senga et finfint skravlested på dagen også :)

Håper mannen din ikke er så veldig døgnvill så veldig lenge :)

Har du en hemmelighet?

Hemmelighet??? På mannfolkoppskrift??? :ler:

Vi prata ikke så mye på senga før men nå etter at jeg ble gravid har det endret seg. Nesten så jeg av og til må si at nå gidder jeg ikke prate mer.... Men det har sikkert sammenheng med at jeg er dritdrøtt når jeg legger meg.

Jeg elsker også å skravle før vi sovner. Jeg skravler forsåvidt når jeg sover også...  :sjenert:

Heldigvis er mannen som meg, bortsett fra at han ikke skravler i søvne da, men kjempekoselig å snakke litt om magen og forventninger og ellers om alt og ingenting etter at man har lagt seg.

:ler: Godt å høre det er flere som prater i søvne. Koselig å prate om forventninger da, om det er på sengekanten eller ei.

Jeg skravler også, og tror stadig vi har kommet til enighet om diverse, men så viser det seg å ha vært en ren monolog fordi gubben hadde sovna uten at jeg merket det :ler:

:legrine:

:kyss:

Skrevet
:kose:

:vinke: hatt en fin dag? :klem:

Nja, jo... Har ligget en del i senga for jeg hadde så vondt i hodet så dagen min har egentlig startet nå... :ler:

:kys_2:

hmmm  :sjenert:  nå ble jeg nysgjerrig...

Huff, ja tenkte meg det :ler:

Skrevet

Så koselig med sååååååååååå mye besøk i dagboka mi!! :kyss: til alle!!!

I dag har jeg sløva altså. Våkna med hodepine igjen i dag tidlig. Så klokka 12 la jeg meg igjen og sov til to.. Var godt det og enda bedre om det hadde hjulpet noe.. :sjenert:

Men så fant jeg ut årsaken til hodepinen, for da jeg stod opp var det en klump med råmelk på puppen min :legrine: Så ved et forsiktig klem kom det mer! :ler: Vittige greier!!!

Skrevet

Håper hodet er bedre nå. Fører melk til hodepine?

Skrevet
Håper hodet er bedre nå. Fører melk til hodepine?

Nja, hodet er vel ikke så mye bedre men tok meg en paracet isted. Har hatt litt hodepine sånn av og til i perioder.

Nei, jeg bare tulla med det med melka! :ler: Men det kunne jo ha vært en morsom årsak. Det var bare at jeg ble litt glad, overrasket og kunne liksom skylde på noe da jeg stod opp. :ler:

Skrevet

Hm... jeg har også lurt på når jeg skal begynne å lekke litt melk. På en måte kan det gjerne drøye lengst mulig, men nå vet jo du hvertfall at du har melk da. Det hadde jo vært greit å få bekreftet.

Skrevet

Melk allerede? :overrasket: Jøssenavn... Har ikke fått noe annet enn sprukne, flassende brystvorter jeg.. Skal vi bytte? :ler:

Skrevet

* :vinke: til Pia og magen*

Hm... jeg har også lurt på når jeg skal begynne å lekke litt melk. På en måte kan det gjerne drøye lengst mulig, men nå vet jo du hvertfall at du har melk da. Det hadde jo vært greit å få bekreftet.

Ja det er greit nok det. Jeg var egentlig glad så lenge det drøyde jeg. Men foreløpig har jeg bare sett det på favorittpuppen som jeg kaller det så det er jo snakk om veldig lite enda. Heldigvis!

Melk allerede? :overrasket: Jøssenavn... Har ikke fått noe annet enn sprukne, flassende brystvorter jeg.. Skal vi bytte? :ler:

Ja. :ler: Jeg tenkte også allerede men det er visst ikke så veldig unormalt etter å ha lest litt.

Jeg sammenlignet litt med kua (er den jeg kjenner best til på melkefronten) og der kommer råmelka noen dager før kalvinga men jeg fant fort ut at det er visst ikke det samme på mennesker. :legrine:

Bytte?? Vil du ha lekkende pupper da??? :ler:

Skrevet

Enda mer råmelk nå.... Hmmm... Tror jeg må kjøpe meg ammeinnlegg så jeg har liggende. Det er så dumt å begynne å lekke enda mer en dag så sitter jeg der med to bløte flekker på skjorta. Så tror jeg at jeg skal spørre jordmor neste gang om dette. Jeg må jo innrømme det hele føles litt rart...

I kveld har lillesmile hoppet trampoline i hele nedre del av magen/bekken så jeg er helt øm.... godt jeg skal til fysio i morra som kan røske det opp litt igjen.

Natta!!! :vinke:

Skrevet

Jeg vil jo ikke ha lekkende brystvorter heller, men det høres bedre ut en sprukne brystvorter da :legrine:

Men jeg mener å ha lest at det ikke er så uvanlig å begynne å lekke litt når man er rundt 25 uker på vei, litt før eller litt etter for noen :)

Natta! :vinke:

Skrevet
Men så fant jeg ut årsaken til hodepinen, for da jeg stod opp var det en klump med råmelk på puppen min :legrine: Så ved et forsiktig klem kom det mer! :ler: Vittige greier!!!

:ler: Morsomme greier! Har ikke sett noe til det hos meg, men blir nok paff hvis det skjer. :legrine:

Mulig jeg må rekke opp ene stolpen på kofta, jeg og. Økte antall masker en god del, sånn som du sa, men mulig jeg strikker litt stramt, for det snurpet seg litt mot midten, allikevel. Skal fullføre venstrestolpen først, og så se om jeg skal rekke opp høyrestolpen.

Jeg er kanskje litt rar, men jeg gleder meg virkelig til min lille krabat kan hoppe trampoline i magen så jeg blir øm. :legrine: Er bare sånne småspark.. Men siden det sparkes, så er nok alt bra der inne. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...