Gå til innhold

Dagboka mi vel!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heldig du som har krøller! De kamuflerer alt :ler2:

Hørtes deilig ut med en dag uten planer :rosasmil: Har ingen planer jeg heller, og det er ganske deilig :Nikke:

:kose:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja men krøllene kan være til besvær også :ler:

Jo det er godt med en dag uten planer men jeg er litt rastløs faktisk.... Fikk så lyst til å trene men det vet jeg jo at jeg ikke får til... :(

Så har jeg lyst til å reise bort, på en ferie kanskje??? Det hadde vært noe! :sjarmor:

Skrevet

*signerer*

Skrevet

Hvis noen har lyst på: Jeg kan godt bytte inn mitt pistrete piasavakost hår for noen krøllete lokker ;)

:klem:

Gjest marthepia
Skrevet

Jeg vet! Er så enig :enig_anim:

Skrevet

For noen dager kan vel pisavahår vært spennende!!! :ler:

Skrevet

Nå må jeg ha meg en :kaffe: , flere som vil ha???

Skrevet

Nå skal jeg på besøk til venninna mi. Blir godt å få komme seg ut av husets 4 vegger. Føler meg litt smågal av og til sånn som nå!

Skrevet

Innom med en stor :klem: Håper du koste deg på besøk igår :)

Skrevet (endret)

Ja jeg hadde det kjempekoselig! Godt å fnise litt! :ler:

I dag skal jeg til fysio igjen. Tenkte å prøve en liten handlerunde igjen. Jeg bør iallefall få kjøpt en persienne. Etterpå skal jeg besøke en annen venninne med det samme jeg er i nærheten.

Jeg og mannen lå og prata og kosa til klokka 2 i natt!!! :overrasket: Kjempekoselig å bl.a. ;) ligge på armen og prate om alt og ingenting! Men jeg kjenner det litt i dag... :Gjesp: Lurte på å legge meg på sofaen nå før jeg drar. :sove:

Endret av smile
Gjest *kosejoker*
Skrevet
Jeg og mannen lå og prata og kosa til klokka 2 i natt!!! :overrasket: Kjempekoselig å bl.a. ;) ligge på armen og prate om alt og ingenting! Men jeg kjenner det litt i dag... :Gjesp: Lurte på å legge meg på sofaen nå før jeg drar. :sove:

:hjerter_rundt:

Det er vel ikke mulig å dele på han mannen vel..? :sjenert:

Skrevet

:hjerter_rundt:

Det er vel ikke mulig å dele på han mannen vel..? :sjenert:

Heeeeeeeeeeldige smile! :Nikke::hjerter_rundt: Hvor får man sånne mannfolk fra? Akkurat som *kosejoker*, vil jeg være med på delingsen! :Nikke:

Jeg eeeeelsker å skravle i senga, men sambo kan ikke fordra det :sur:

Ha en fin tirsdag, og lykke til på persiennejakt! :kose:

Gjest *kosejoker*
Skrevet
Heeeeeeeeeeldige smile! :Nikke::hjerter_rundt: Hvor får man sånne mannfolk fra? Akkurat som *kosejoker*, vil jeg være med på delingsen! :Nikke:

Jeg eeeeelsker å skravle i senga, men sambo kan ikke fordra det :sur:

Synes det er dårlig av smile og ikke fortelle oss hemmeligheten sin.. :sur:

Skrevet
Synes det er dårlig av smile og ikke fortelle oss hemmeligheten sin.. :sur:

:Nikke:

Men jeg lever fortsatt i håpet, altså, for hun skulle jo farte litt idage Er ikke sikkert hun har vært her og sett etterspørselen vår! *håpe*

Skrevet

Her hadde det skjedd mye... Morsom lesing.

Kjempekoselig å ligge sånn og snakke om ting og tang. Vi gjorde det masse før, men har litt forskjellig døgnrytme, så etterhvert har det blitt hvis jeg fortsatt er våken, eller hvis mannen kommer innom soverommet og legger seg ned litt før han går igjen... Ellers er senga et finfint skravlested på dagen også :)

Håper mannen din ikke er så veldig døgnvill så veldig lenge :)

Har du en hemmelighet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...