Gå til innhold

Dagboka mi vel!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Husker de siste ukene i begge mine var pyton... Og alle som maste hele tiden og... :frustrert: Bare fordi jeg ikke hadde gitt lyd fra meg en dag, trodde folk det var greit at de ringte kl midnatt for å sjekke om vi var hjemme!! :klaske:

Syns det var litt slitsomt!

Men det jeg husker som verst, er da den ene søsteren min ringte mens jeg fortsatt lå på føden, og eldstejenta var kanskje en time gammel, og la ut om alle problemene med sin lille på 1 år...

Jeg ga vel blanke i hva datteren hennes gjorde og ikke gjorde akkuratt da...

Tar litt tid før det virkelig går opp for deg at magen er så stor, og at du tar litt større plass en du gjorde for noen mnd siden.. :ler:

Bare pass deg så du ikke legger magen oppå en varm plate på komfyren!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Av og til føler jeg hele magen vrir seg. Det må være den lille som snur på seg, litt ubehagelig men også litt godt. :ler:

Skrevet
Husker de siste ukene i begge mine var pyton... Og alle som maste hele tiden og...  :frustrert:  Bare fordi jeg ikke hadde gitt lyd fra meg en dag, trodde folk det var greit at de ringte kl midnatt for å sjekke om vi var hjemme!! :klaske:

Syns det var litt slitsomt!

Men det jeg husker som verst, er da den ene søsteren min ringte mens jeg fortsatt lå på føden, og eldstejenta var kanskje en time gammel, og la ut om alle problemene med sin lille på 1 år...

Jeg ga vel blanke i hva datteren hennes gjorde og ikke gjorde akkuratt da...

Tar litt tid før det virkelig går opp for deg at magen er så stor, og at du tar litt større plass en du gjorde for noen mnd siden.. :ler:

Bare pass deg så du ikke legger magen oppå en varm plate på komfyren!

Magen på komfyren! :ler: Går det an??? :ler:

Ja jeg hører så mange si at de siste ukene er pyton, og det kan jeg jo begynne å skjønne nå. Ringe på midnatt??? Gale, gale mennesker!!!

Skrevet
Magen på komfyren! :ler: Går det an??? :ler:

Ja jeg hører så mange si at de siste ukene er pyton, og det kan jeg jo begynne å skjønne nå. Ringe på midnatt??? Gale, gale mennesker!!!

Klarte det jeg vertfall.. :sjenert:

Vi måtte slå av tlf tilslutt for å få litt fred.. Men gjett om den ringte fort når vi slo den på igjen.. Galskap!!!

Skrevet

Sånn til telefon"terror", da! :forvirret: Vel, vel, greit å være forberedt.

Jeg og merker at ting har blitt litt tyngre i det siste. Noe som har skjedd det siste to ukene. Blir andpusten av å knytte skolissene! Leste at lungene våre ble litt skvisa fra nå av, så det er nok litt av forklaringen.

Tenk at babyen allerede er en kilo! Er så spent på å se hvordan hun (eller kanskje han?) ser ut. Gruer meg litt til fødselen, men tror nok det skal gå bra. Kroppen vet nok hva den skal gjøre. (satser jeg på ihvertfall :ler: )

Ha en fin søndag! :klem:

Skrevet

jeg synes det er et helvete hver gang jeg skal knyte skolissene. lurer på hvordan det skal bli fremover - er jo tross alt knappe 17 uker til termin for min del :ler:

tipper det var godt å få mannen i hus igjen :hjerter:

:klem:

Skrevet

Husk å gre deg på håret idag, smile, ellers avslører vi hva du har drivi med... :erter:

Tenk, under 14 uker igjen :hoppe: :hoppe: Håper de siste ukene dine vil fly avgårde, sånn som min har gjort, når jeg tenker tilbake! (De går nemlig ikke fort fra dag til dag...)

Ha en flott mandag!

Skrevet (endret)
Klarte det jeg vertfall..  :sjenert:

Vi måtte slå av tlf tilslutt for å få litt fred.. Men gjett om den ringte fort når vi slo den på igjen.. Galskap!!!

Jeg måtte teste litt i går og jeg ser at det er fullt mulig ja, spesielt siden jeg har fått beskjed om å stå litt mer fremover for å skyve tyngdepunktet fram pga ryggen....

Skal ta til meg tlf.-tips og slå av ;)

Sånn til telefon"terror", da!  :forvirret: Vel, vel, greit å være forberedt.

Jeg og merker at ting har blitt litt tyngre i det siste. Noe som har skjedd det siste to ukene. Blir andpusten av å knytte skolissene! Leste at lungene våre ble litt skvisa fra nå av, så det er nok litt av forklaringen.

Tenk at babyen allerede er en kilo! Er så spent på å se hvordan hun (eller kanskje han?) ser ut. Gruer meg litt til fødselen, men tror nok det skal gå bra. Kroppen vet nok hva den skal gjøre. (satser jeg på ihvertfall :ler: )

Ha en fin søndag!  :klem:

Ja jeg har også blitt tyngre de siste to ukene. Skolissene ja... og sokker... og gå i en trapp. Det høres jo ut som om jeg har løpt 60 meteren jo!!! :ler: Hvor skal dette ende???

Ja 1 kilo???!!!!! Har liksom lest fra gram til gram og nå begynner de virkelig å bli minibabyer som kan leve over!!! :overrasket:

:kose: Så dumt at du gruer deg til fødselen da... jeg er litt smågal og gleder meg. Ikke til smertene men alt det andre! Denne følelsen har jeg vel fordi jeg er førstegangs sikkert. :ler:

Endret av smile
Skrevet
jeg synes det er et helvete hver gang jeg skal knyte skolissene. lurer på hvordan det skal bli fremover - er jo tross alt knappe 17 uker til termin for min del  :ler:

tipper det var godt å få mannen i hus igjen :hjerter:

Ja det kan bli spennende å se hvor dette ender :ler: Jeg har vurdert å spørre om handicap-parkeringstillatelse. :ler:

Ja det var kjempegodt å få han hjem selv om han er helt døgnvill og fjern. :ler:

Husk å gre deg på håret idag, smile, ellers avslører vi hva du har drivi med... :erter:

Tenk, under 14 uker igjen :hoppe: :hoppe: Håper de siste ukene dine vil fly avgårde, sånn som min har gjort, når jeg tenker tilbake! (De går nemlig ikke fort fra dag til dag...)

Ha en flott mandag!

:tunge1: Jeg grer aldri håret! :ler: Da ville det iallefall sett ut som om jeg har holdt det gående en stund :ler: (har krøller vettu)

Ja under 14 uker igjen, jeg håper jeg e ren av de heldige som føder noen dager før termin!!!! Men det er vel ikke akkurat gjennomsnittet for førstegangs.....

En fin mandag til deg også Burpen med ønske om flere vondter!!!! :smile:

Skrevet

Har gledet meg til fødselen jeg også, men nå når det har gått opp for meg at det ikke er lange tiden igjen, begynner jeg å bli litt skremt. Uansett er det for sent å ombestemme seg. :ler:

Skrevet
Ja jeg har også blitt yngre de siste to ukene.

Går du i barndommen? :ler:

Nå har jeg også hevet meg på stikkebølgen, men det blir nok ikke babytøy her i huset ;) Har kjøpt det tykkeste garnet jeg fant og 8-pinner (noen lekre saker i lysegrønn plast...), planen er at det skal bli sjal av det. Det burde være enkelt nok... :ler:

Skrevet

:ler: Ja nå er det virkelig for sent. Mannen sa til meg i morrest: "SKal du virkelig trykke ut av deg den digre magen der ut igjennom dåsa mi" :legrine:

-men større skal jeg bli!!!! :sjarmor:

Ja det er jo litt skremmende men også utrolig fasinerende!!!!

Skrevet
Går du i barndommen?  :ler:

Nå har jeg også hevet meg på stikkebølgen, men det blir nok ikke babytøy her i huset  ;)  Har kjøpt det tykkeste garnet jeg fant og 8-pinner (noen lekre saker i lysegrønn plast...), planen er at det skal bli sjal av det. Det burde være enkelt nok...  :ler:

Så det rett før du posta!!! :tunge1: Og du skal begynne å stikke folk??? Godt det ikke så tetbebyggelse der du bor!!! :ler:

Skrevet
:legrine: Her kastes det stein så det singler i glasshuset ja... :sjenert: Er en grunn til at jeg ba om ekstra lange pinner... :sjarmor:
Skrevet

Stort sjal krever lange pinner... Hva tenkte du på? :klø:

Skrevet

Stikkinga...jeg var der enda!! :ler:

Men ja stort sjal krever jo det. Har strikket i pinnestr.15 på sjal jeg. Skal si det gikk fort!!! Men plast-garn??? Vært på nille eller??? :ler:

Skrevet

Pinne 15? Det må da være på størrelse med en middels skistav? Forøvrig er det pinnene som er av plast, ikke garnet... :ler:

Skrevet

Pinnene ja, det var oppklarende!! :ler:

Ja jeg mener de er 15. Strikket med ganske tynt garn så det ble fluffy og hullete. :)

Middelsskistav ja eller en dametommel!

Skrevet

I dag har jeg ingen planer før i kveld og det er egentlig godt! Jeg skal vel fortsette å brodere litt og :lese:

Kanskje jeg skulle få sendt avgårde de digitalbildene vi har på pc'n også!???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...