Gå til innhold

Dagboka mi vel!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Innom og oppdaterer meg hos smilemor. Du imponerer meg med din produktivitet og positivitet! Og :hoppe: for 26 uker! Det begynner å nærme seg nå!

Stor :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei kyllingvenn! :kose: Koselig at du stikker innom!!!

Jeg føler meg ikke så produktiv skal jeg si deg.... men det er veldig gøy å pusle litt da, jeg er jo tross alt bare hjemmeværende nå.

Fikk et lite støkk i meg når du skrev at det ikke er lenge igjen. Det er sant for det går ganske fort nå om dagen men det er bare bra!!!

Jeg gleder meg sånn til å bare kose og dulle med den lille!!!!

Så nå imens har jeg en malende og kosete katt i fanget, ganske så god den også :ler:

Men nå skal jeg legge meg i badekaret, det begynner å bli noen dager siden sist. Pus liker å være med på badet og sitter gjerne på badekarskanten og maler mens jeg leser bok... :hjerter:

Skrevet

En time i badekaret var deilig gitt!!! :Gjesp:

Så nå er huset og kroppen rent! Nå skal jeg lage krem til kaken je gbakte tidligere i dag :sikle:

Skrevet

Gratulerer med en flott gutt Holly!!! :blomst:

Nå skal jeg krype oppi sofaen med en varm kopp med kakao og brodere videre på dåpskjolen. :kaffe:

Skrevet
Du har jo kommet kjempelangt du også da!!! Nesten ferdig!!!! De kantene går kjempefort å strikke. Ja du skal plukke opp maskene ja! :enig:

Det står vel at en skal ta opp 80 masker på de kantene nedover jakken, det ble altfor lite til meg så hele jakken bare snurpa seg. Dette måtte jeg rekke opp igjen og ta opp enda flere masker. Men dette kommer vel an på hvor stramt hele jakken er strikket også tror jeg. Lykke til! Det er så gøy!!! :hoppe:

Takk for strikketips! :-D Skal prøve meg litt videre i kveld.

Så flott at vekta er stabilisert. Der har du igjen for at du har vært så flink til å fokusere på sukkerfrie dager. Selv om en allikevel spiser litt sukker, så blir det jo mindre mengder. Flink har du vært! :klappe:

Skrevet

Takk men nå har jeg begynt på igjen så da er jeg vel like langt! :ler:

Skal skjerpe meg til uka men nå er det heeeeeeeelg og jeg har bedt mannen streife innom taxfree!!!!

Kos deg med strikkinga Kakao!

Skrevet

Helg er helg, og da er det lov å kose seg med snop ;) Og taxfree snop er det jo noe helt eget med.. :sikle:

Har masse igjen fra da vi var i Tyrkia, men tror ikke det smaker så godt lengre.. :forvirret:

Er det i kveld mannen kommer hjem?

Skrevet

Jommen, det er jo lørdag i dag! :hoppe: Det betyr godteridaaaaaag! :tommelsmil:

Skrevet

Lørdag er godteri dag ja men av en eller annen grunn ble det ikke noe godteri i går... Jo tre lakrisbiter :ler:

Men jeg skal ta det igjen i dag!!! :sikle:

Nå er endelig mannen hjemme også!!! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Det er utrolig godt og jeg vet ikke om jeg har gledet meg så mye før som denne gangen!!!

Han har møtt noen kjente som har sendt med gave til den lille!!! :overrasket: Det er første ordenlige gave med kort og greier vi har fått. Men det var kjempekoselig da! Vi fikk to pysjer som er sydd som en pose nederst og et fint teppe.

Mannen kjøpte også noen klær til den lille. Bl.a. tidenes søteste body!! :hjerte: Men det var litt stort så det får bli til høsten tenker jeg.

Nå skal jeg ta meg en varm kopp med te, rydde litt og så sette meg i sofaen: Har blitt god på det!!! :ler:

Skrevet

Ja det kommer vel til å gå litt i rykk og napp dette men når jeg får en mld fra noen som har hørt at vi har tatt livet av henne begynner jeg å :grine: tvert..... Sånn vil det vel bare være en stund tror jeg.

Ble så trøtt jeg... Lurer på om jeg skal sove litt før jeg begynner på middagen. Lasagne med salat og hvitløksbrød i dag.

Skrevet

Det gikk i rykk og napp hos meg og da Robbie flytta.. Jeg kunne sitte og se tv, ting var ok, men plutselig begynte jeg å gråte... Det er trist å miste voffsen sin..

Robbie er jo ikke død da, men han skal ikke være hos oss mer.. Vi ringer og sjekker ståa av og til.. Til å begynne med ville jeg ikke vite noe.. Ble bare så trist. Nå går det bedre.. Og det er ganske morsomt å høre hvordan han har det.. Men det er så dumt at han ikke er vårs lengre.. :(

Vil ha ny, men vet ikke hvilken rase vi skal gå for... Og, er litt "skremt" og etter alt slitet med Robbie, så vi vet ikke om vi tørr prøve på ny.. :forvirret:

Skal ikke være lett..

Ta deg en hvil du ;) det er viktig å gjøre det ofte nå.. Om noen mnd kan du ikke gjøre som du vil..

Med eldstejenta sov jeg meg så og si gjennom hele svangerskapet.. :sjenert:

Skrevet

Ja det er akkurat sånn jeg føler det også. Ting kan være helt greit så ser jeg noe eller hører noe så kommer tårene. Men heldigvis får vi kommentarer fra alle at vi har gjort et riktig valg og det er godt for jeg må innrømme jeg har tenkt på hva i huleste er det jeg har gjort....

Uansett er jo Robbie borte for dere også. Mannen her vil ha hund fort igjen men jeg orker ikke tanken på valp nå. Denne gangen skal vi ikke ha omplassering og jeg er lite klar for valp. Ugh! For en jobb det er! Nå får vi heller prøve å oppdra ungen vår :ler:

Vi vet heller ikke rase. Ei venninne av meg får flatcoat-valper om noen få uker. Tenker jeg smelter da men de er jo litt vel aktive og det vet du vel alt om.....

Ja sove er godt!!!

Skrevet

uff nei vet du hva... Det er ikke rette tid for dere å begynne med valp nå!

Du skal kunne slappe av, og kose deg og nyte svangerskapet, ikke stresse med en liten krabat på fire som trenger deg 24/7..

Drøy det til lillesmile har komt, og blitt noen mnd og rutinene har falt på plass i huset... (det kan ta litt tid)

Klart du kommer til å smelte helt av valpene.. De er jo så søte... Men prøv heller å kose deg med dem mens du er der på besøk, og vær glad du kan gå fra dem når det passer deg ;)

(det er slik jeg tenker nå når jeg låner en baby og eggstokkene begynner å rasle)

Skrevet

:legrine:

Eggstokkene rasler ja!!! :ler: Kjenner meg igjen i det!! :)

Nei det blir ikke aktuelt nå og det tror jeg mannen er fullt inneforstått med. Men det er godt mulig at det blir hund på oss senere igjen!

Ei annen venninne har også valp og hun har vært noen ganger på beøsk her og jeg må si jeg er ganske glad når de drar om du misforstår meg rett. En sier jo fillern meg ikke noe annet en nei, nei og atter nei når de er valper jo. Og innimellom et "bra" da!

Nei nå er det pus, mannen og meg noen uker til før lillesmile kommer! :hoppe:

Skrevet

Jepp, det er slik jeg sier når vi har besøk av hele familien; kjekt at dem kommer, men godt når de går!!!

:ler:

Ja, du har jo pus du kan kose med, itillegg til mannen da... Det er ikke bare bare det... ;)

Tenk under 14 uker du... DET går fort det :hoppe:

Skrevet

Ja det går fortere nå enn hva det gjorde. Men kan se for meg at de siste ukene kan bli lange. Synes jeg har blitt tyngre i det siste så jeg merker allerede at ting begynner å bli litt mer slitsomt, så er jo magen i veien overalt. Den dytter borti folk og møbler jo :ler:

Så er det liksom litt tyngre å :humpe: ... men det skyldes nok bekkenløsningen også... Litt kjipt det da men kanskje mest for mannen :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...