smile Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #2101 Skrevet 20. februar 2007 Skjønner deg godt - liker ikke navler noe særlig jeg heller... Men har større problemer med knær, faktisk... ← Huff ja enkelte kroppsdeler er bare rare og ekle. Sånn er det bare!!! Kjempetrist med hunden, men det høres absolutt ut som det er det riktige å gjøre ← Ja det er nok det eneste riktige! Huff, også boffen da... ← Ikke noe å le av navlen da!!!! ..... Ja den fine bofsen vår :cry: Men hva med omplassering da? ← Nei omplassering er totalt uaktuelt. Vi tok imot henne som omplassering og hun har hatt det veldig godt hos oss og hun fortjener ikke å få et nytt hjem for da VET jeg hun bare blir enda mer nervøs og stresset. I tillegg har hun noen hofter som ikke har blitt bedre det siste året så det er uansett ikke snakk om så mange år igjen for henne. Så nå tar vi henne før hun plages noe særlig. Ikke noe enkelt valg å ta nei..men må man så må man! Vi måtte nesten ta samme turen for en tid tilbake, men klarte å få orden på problemet! Den uka vi hadde bestemt oss gjorde jeg ikke annet enn å stortute hele uka! Det er forferdelig! Man blir jo så utrolig glad i disse dyrene! Men så må man jo være forberedt på at det kommer til å gå den veien før eller senere, og når man skal ha barn, så kommer selvsagt hensynet til barnet før alt annet...også kjæledyr! Ikke verdt å ta noen sjanser! Håper du klarer deg igjennom brasene på en ok måte! Sender over en god , og tenker ekstra på deg akkurat nå! ← Og velkommen til dagboka mi selv om det litt dystert her om dagen. Nei, det er ikke verdt å ta sjanser, akkurat det vi tenker også!!!!
Petra Prøvedokke Skrevet 21. februar 2007 #2102 Skrevet 21. februar 2007 jeg sliter litt med innsiden av håndleddet. ekkelt! mamma har skikkelig navelangst - akkurat som deg
smile Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #2103 Skrevet 21. februar 2007 Petra P: Usj, ja det er ikke noe gøy. Men nå blir det liksom litt plagsomt når magen bare strutter mer og mer.... *********************** Jaja, i dag skal jeg kjøre bofsen vår til veterinæren.... Sov ikke så veldig godt i natt men jeg tror faktisk det blir lettere nå etterpå. Øynene mine ser ut som om de har fått en omgang med juling...det er vel det de har fått også. :cry: Jeg synes det er så trist!
Gjest uri Skrevet 21. februar 2007 #2105 Skrevet 21. februar 2007 Har desverre ingen trøstende ord, smile.. Men en hjelper kanskje litt!? Syns virkelig synn på deg som må være alene akkuratt nå Stooooor og masse lykke til
smile Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #2107 Skrevet 21. februar 2007 Takk Det er nok mere jeg som har behov for å få pratet litt..... Jeg er egentlig litt overrasket over meg selv at jeg kan bli SÅ glad i det dyret og at jeg er så satt ut som jeg er men jeg har vel også noen ekstra hormoner i kroppen om dagen. Heldigvis får jeg mange spark fra den lille som minner meg på hvorfor vi gjør dette. Mamma og pappa har kommet på besøk og det setter jeg veldig pris på men jeg prøver å skjerpe meg så jeg ikke tuter hele tiden da. De er ikke fullt så glad i dyr som jeg er men det skal jo litt til da..... Men det er godt de er her om natta også nå for å komme hjem til helt tomt hus hadde vært grusomt. Mannen er kjempeglad for at han kan komme hjem der hunden er bare borte, jeg er litt motsatt så jeg vil gjerne være med på hele prosessen. Tipper jeg drar i halv-åtte tiden.... Dessverre orker jeg ikke så mye dagbok-besøk til dere andre men jeg kommer sterkere tilbake! I promise!!!!! :cry:
angelou Skrevet 21. februar 2007 #2108 Skrevet 21. februar 2007 Stakkars lille deg, man trenger ikke være gravid for å reagere sånn som du gjør, jeg grein flere dager både før og etter når vi gjorde det samme, og det er med hånden på hjertet noe av det verste jeg har vært med på psykisk sett. Vi var også med hele veien, med dyrlegen og alt, fordi vi ville han ikke skulle være redd, og at han skulle ha de han var glad i rundt seg. Det er jeg veldig glad for i ettertid - for selve opplevelsen med dyrelegen var egentlig grei, og de er så flinke til å ta vare på eierne der også Masse masse lykke til, og grin så mange krokodilletårer du orker uten å skylde på graviditeten - det er lov
Petra Prøvedokke Skrevet 21. februar 2007 #2109 Skrevet 21. februar 2007 det er utrolig trist når man må ta livet av dyr - uansett grunn. du får ha det så bra du kan ha det i dag. det er lov å gråte, vet du....
smile Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #2110 Skrevet 21. februar 2007 Takk! Ikke lange stunda igjen nå...... Har snakket litt med mamma og pappa og svigers om det nå og de hjelper meg med å se at det er jo tross alt bare et dyr. Ja det er sant men det er VELDIG trist for det. Men jeg vet at det blir bedre etterpå og spesielt når den lille kommer. Nå kjenner jeg at det bare blir godt å få det unngjort for jeg går jo bare rundt og gruer meg.... :cry:
smile Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #2112 Skrevet 21. februar 2007 til min gode, snille bofse-venn!!!! Nå er det over og jeg kjenner at det er veldig godt! Jeg dro avsted alene. Mamma tilbydde seg å bli med men jeg vill dra alene. Jeg ble tatt veldig godt imot og når jeg var først kommet dit vill jeg ha det fort unna. Det tok litt tid før hun roet seg men hun slappet godt av med hodet i fanget mitt. Jeg synes det er veldig rart at det er over men er overrasket hvor bra det gikk og hvor bra det går akkurat nå. Jeg har nok sørget masse på forhånd så jeg håper det hjelper! Selvfølgelig er jeg trist nå også men jeg kjenner jeg er litt lettet over at alt er over. Har fått masse gode meldinger og skryt fordi jeg har klart dette alene. Mannen er veldig stolt over meg og kjempeglad at jeg orket å gjøre dette mens han er bortreist. Det var nok eneste alternativ for han ville at alt skulle skje mens han var borte. Nå må jeg tenke på den lille og glede meg over det så det ikke blir fødsel! Mamma er litt redd for det.... Jeg vet jo at det psykiske spiller inn men nå trøstespiser jeg litt sjokolade og kjenner på deilige spark fra magen. Jeg gleder meg til den kommer!!! Da skal vi drysse all vår kjærlighet på den lille!!!!
Loevinna Skrevet 21. februar 2007 #2113 Skrevet 21. februar 2007 Stoooor til deg!! Det er tøft nå, men etterhvert vil du bare føle glede over alle minnene dere fikk. Og viss ikke helsetilstanden hans var helt på topp, så har han det mye bedre nå. Plutselig la jeg merke til at jeg skrev henne og hun istedet for om et hannkjønn.. tror tankene mine gikk litt tilbake til den pusekatten jeg måtte få avlivet for under 1 år siden....
smile Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #2114 Skrevet 21. februar 2007 Stoooor til deg!! Det er tøft nå, men etterhvert vil du bare føle glede over alle minnene dere fikk. Og viss ikke helsetilstanden hans var helt på topp, så har han det mye bedre nå. Plutselig la jeg merke til at jeg skrev henne og hun istedet for om et hannkjønn.. tror tankene mine gikk litt tilbake til den pusekatten jeg måtte få avlivet for under 1 år siden.... ← Det var en tispe ja!!! Ja vi har utrolig mange fine minner og jeg har mange flotte bilder fra utrolige mange turer vi har vært på i Norges land. Du verden som vi har kost oss!!!! Jeg har forresten kastrert lillepusen min samtidig og nå ligger han i et hjørne her. Innimellom sjangler han rundt som en fyllik. Er så glad jeg har den fine pusen min nå, men det er trist også for de to var så gode venner. Aldri sett en hund og katt vært så gode venner. De sleika hverandre, lå inntil hverandre og hunden beskyttet katten når det var noe. De var så herlige sammen!!!! Men jeg tror nok katten tar dette lettere enn meg
Vannmelon Skrevet 21. februar 2007 #2115 Skrevet 21. februar 2007 Det høres ut som om du klarte dette veldig bra. Og du har lov til å være lei deg. Hos oss har vi hatt flere undulater, og vært kjempetriste når de ikke har vært noe mer, så man kan så absolutt bli glad i dyr, uansett... Kos deg med sjokolade - det er fortjent. Og med å se på den "fulle" katten
Burpen Skrevet 21. februar 2007 #2116 Skrevet 21. februar 2007 Jeg har tenkt på deg i kveld Skjønner godt at det er trist, men samtidig må det vel være godt å få det unnagjort også, når det først skulle gjøres... Kos deg masse med spark fra den lille i magen, og den sjanglete fyllik-pusen din Håper du får sove godt i natt! Bofsen har det godt i dyrehimmelen Diiiiger til tøffe og gode smile
smile Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #2117 Skrevet 21. februar 2007 Takk!!! Ja bofsen vår er i hundehimmelen ja Håper hun har det bra der da!!! Ja det er godt å få det unna Burpen, og lillesmile har sparket nesten mer enn før i kveld og det har vært veldig godt. Kanskje ikke så rart siden den har fått ei plate med sjokolade. Men nå er mine hovne øyelokk fryktelig trøtt. I morra er det fysio igjen så jeg må sette på klokka. Natta!!!
Petra Prøvedokke Skrevet 22. februar 2007 #2118 Skrevet 22. februar 2007 regner med at det var godt å få det overstått selv om det var fryktelig trist! godt du har pusen og lillesmile å glede deg over stor fra prøvedokka
Burpen Skrevet 22. februar 2007 #2119 Skrevet 22. februar 2007 Håper det var deilig med fysio, og at du sov godt i natt
smile Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #2120 Skrevet 22. februar 2007 (endret) til Petra P og Burpen. Jo jeg fikk sove mye bedre i natt enn forrige natta.... da var det litt stusselig. Fysio er som regel ikke så godt der og da men etterpå er det himmelvid forskjell så det er verdt det. Noen hadde visst sagt etter å ha født at smerten under behandling var verre enn riene, fy søren da skal jeg holde ut! Men da jeg kjørte til og fra lurte jeg virkelig på hva som skjedde med meg i går... at jeg virkelig klarte å levere fra meg min gode venn som har betydd så mye for oss gjennom mange år og som var så snill og trofast mot oss men dessverre ikke mot alle andre.... Jeg savner henne masse! Heldigivis har lillesmile sparket masse det siste døgnet så jeg tror h*n har det bra tross for mammans mange tårer.... I dag bare måtte jeg stikke innom en butikk og kjøpe litt klær til den lille for å skifte fokus. Jeg kjøpte 2 kortermet bodyer i str. 56. Når jeg kom hjem så jeg og mamma over alle klærne til babyen og hun mente jeg hadde mer enn nok. I tillegg har jeg bedt mannen kjøpe litt Så nå mangler babyen: * et sengesett i 60x80 * seng med madrass (den skal vi hente når vi vil hos noen gode venner) * bleier * salver o.l. * noen få gulpekluter * smokkesnor * et helseteppe * evt. lammeskinn Og jeg mangler: * ammeinnlegg i ull * engangs-ammeinnlegg * amme-bh Ellers tror jeg at alt er i boks. :overrasket: Jeg er kanskje en smule tidlig ute men jeg er så glad for det nå for bekkenet har ikke blitt noe bedre den siste tiden. Dessuten får jeg vel kjøpt noe etter fødselen også. edit: glemte noe på lista Endret 22. februar 2007 av smile
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå